Mitä mieltä ja omia kokemuksia?

Kävin synnytystapa arvioinnissa viime Maanantaina ja siellä selvisi että kohdunkaula on auki 2 sormelle ja kohdunkaulaa jäljellä 2cm. Mietiskelen nyt että voisiko lapsonen tulla aikaisemmin kuin LA on ennusteltu.. Kertokaahan ihmeessä fiksummat ihmiset kun ottaa niin päästä mietiskellä ja stressata yksin tästä. Niin viikkoja siis nyt 37+3 välillä on ollut kipeempiäkin supistuksia ja tämä on toinen synnytykseen johtanut raskauteni.
 
voi tai ei :D supistukset voi auttaa aukaisemaan lisää tai sitten menee noilla vielä sen 5vko..
Mulla oli kahdelle sormelle auki 34+0 ja sen kerran kun uskallettiin vaikean raskauden aikana heilutella peittoja 37+6 niin lapsi syntyikin 38+0..
 
Mulla on kahdessa edellisessä raskaudessa ollut paikat 2 cm auki rv 37 ja molemmat lapset syntyneet rv 39+. Että ei se uudelleensynnyttäjällä monesti mitään meinaa, vaikka paikat vähän aukeiliskin, ota ihan rauhallisesti :wave: Ja sitä paitsi viikothan on jo ihan "riittävät", vaikka jo syntyisikin, joten mielestäni ei ole stressin aihetta :hug:
 
Mulla myös hyvin samanmoisia kokemuksia kun yllä olevilla.Ekasta ei ollut vikassa lääkärissä kohdunsuulla tapahtunut mitään mut yllättäen rv 38+6 synnytys alkoi.
Muista lapsista on siinä viikoilla 35-36(jopa aiemminkin)kohdunsuu ollut auki 1-4cm,kohdunkaulaa vain vähän jäljellä ja pehmeät paikat,vauva lähtökuopissa.Vaikka lääkäritkin sanoneet ettei mene kun muutama päivä ja vauva syntyy,on silti menty täysille viikoille.


Mut oon kuullut silti kokemuksia joissa on tiennyt sy´nnytystä aiemmin.

Eli jokotai :D

Tsempit vikoíhin viikkoihin

Evita ja muksutx 7 ja pikkubonus rv 12
 

Yhteistyössä