Hakutulokset

  1. P

    Olisitko valmis maksamaan lapsesi kouluruoasta?

    Jos vaihtoehtona olisi makkaraa & puuroa nykymenetelmällä tai lihaa & kasviksia kohtuullista korvausta vastaan, niin valitsisin kyllä jälkimmäisen. Nämä päättäjät tarvitsevat nimiinsä maininnan nykypäivän taloudellisuuden urotöistä, mutta eivät silti myönnä kaivavansa syvää "sudenkuoppaa"...
  2. P

    Mä en jaksa enää elää

    Mikäli sulla on puhelin käytössä, niin valitse 112 ja tilaa lanssi tai laita mulle osoitteesi ja nimesi, niin teen sen puolestasi! Terveydenhuoltoalalla sairaaloissa sosiaalityöntekijät ovat huomattavasti enemmän asiakkailleen antautuvia kuin Sossun luukulla! Sairaaloissa on yleensä myös...
  3. P

    Mä vähän luulen että meidän ekaluokkalaista kiusataan koulussa, juttelee usein

    Koulukiusaaminen on vakava asia, jota ei missään tilanteessa tulisi "painaa villaisella". Nykypäivänä opet ovat kovin työllistettyjä opetustoimensa puitteissa ja myös siitä syystä, että joissain tapauksissa ovat tuon ikäisille myös eräänlaisia varavanhempia/varahuoltajia. Vanhempien odotukset...
  4. P

    yhdistelmät vai vaunut ja rattaat erikseen?

    Onnistunut valinta on ollut yhdistelmät kovalla kantokopalla, Brio kombi, = alkuun, noin 8kk kuin vaunut, sitten kantokoppa jäi pois, mutta vaunuina käytettiin edelleen, nyt toimivat kuomullisina rattaina ja tarvittaessa vaunuina -saahan selkänojan laskettua makuuasentoon. Rungon teleskooppi-...
  5. P

    Kuinka pitkään unilääkkeitä pitää käytännössä käyttää että niihin jää koukkuun?

    "Imovane" on unilääke, jota käytetään, kun on ns. "nukahtamisvaikeuksia" ja tuolloinkin lääkettä on käytettävä tarvittaessa. Kyseinen tuote on ns.resepti-lääke, jota ei siis apteekista saa käsikauppatavarana. Näin ollen lääkettä määräävä tai reseptin kirjoittava lääkäri ohjaa lääkkeen käytössä...
  6. P

    Mun on nälkääääää...

    Onnea sarastavalle uralle!
  7. P

    Mun on nälkääääää...

    Voimia sulle, toivottavasti et pelkää piikkejä, on nimittäin ikävää alkaa voida verta nähdessään pahoin, kun ei sisällä ole edes mitä tuossa tilanteessa antaisi ylen!
  8. P

    Mun on nälkääääää...

    Kyllä sen kesti vaikka koville otti. Kauhealta tuntui myös nukahtaa labran penkille, kun aamulla sitä sokeriliuosta juotua alkoi rentoutua!
  9. P

    Minä haluan joululahjaksi vauvan.

    Viime yönä näin ihanaa unta, niin olin lomailemassa jossakin hiihtokeskuksessa ja illalla ihanassa hirsimökissä syntyi pieni tyttövauva ja ihan ilman tuskia! Ei ole asialla muuta yhteyttä todellisuuteen kuin haudattu unelma... Miksi pitikään herätä herätyskelloon ja lähteä töihin?
  10. P

    Mää painankin 153 kg

    Olet itsellesi terveysriski. Hakeudu terveydenhoitajan tai lääkärin vastaanotolle ja kysele, voisitko päästä tutkimuksiin, mistä ylipaino voi johtua -ellet jo itse tiedä- ja pyydä lähetettä esim. ravitsemusterapeutille.
  11. P

    Voi meidän lapsi parkaa

    Ikää on nuppusella vasta 1v 4kk ja hampaidenpesu oli haastavaa kunnes.. Äitiliini katseli joulukuvastoja ja mietti riittäiskös varoja oral:in mikkihiiri -sähköhammasharjaan, hintaa kun oli useita kymmeniä euroja. Mutta sitten, jopas löytyi edullisempi vaihtoehto, millä sai testattua kelpaisikos...
  12. P

    suuta kuivaa.........

    Kerrohan lääkärille oireistasi;onko mukana mahdollisesti myös väsymystä, uneliaisuutta tai ärtyisyyttä? Asiantuntijana hän saattaa ehdottaa sinulle esim.sokerirasitus-koetta diabeteksen poissulkemiseksi ja jatkaa sitten tutkimuksia. En toki halua pelotella sinua ja toivon, että oireilet jotakin...
  13. P

    Pitääkö kävelemään opettelevalla lapsella käyttää ensiaskelkenkiä

    Ei varmasti välttämätöntä, sillä jos vaan lattiat ovat lämpimät kannattaa tepsutella avojaloin ja arvioida askelten ja jalan asennon perusteella onko kenkien tuesta apua. Meillä käytettiin kenkiä, mutta kuljettiin hakien tuntemuksia myös varpailla ja jalkapohjilla. Sukkasillaan tai tossuilla ei...
  14. P

    oli pakko käydä laittaa viestiä naapurirapun oveen

    Missähän piileskelee sana NATIONALISTI?! Muistakaahan, ettei ole rasismia ajatella omaa ja kansansa etua ja huomioida tai suosia ensisijaisesti ns. omiaan!
  15. P

    oli pakko käydä laittaa viestiä naapurirapun oveen

    Isännöitsijään kannattaa varmasti ottaa yhteyttä. Mikäli hän ei aiemminkin ole ollut asianomaisten kanssa tekemisissä, niin uskoisin hänen tietävän tahon, joka on hoitanut asunnon hankintaan liittyviä asioita ja näin ollen tuntee tavan, jota kautta viesti saataisiin ymmärrettävästi perille...
  16. P

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Tuntuu kuitenkin katkeruudelta tai kateudelta :heart:
  17. P

    Lapsilisä pois hyvävaraisilta!

    Kuka todellakin on rikas, kuka keskituloinen ja kuka köyhä? Työtä teen, kun sitä on tarjolla, nimittäin keikka- ja pätkätöitä, myös ylitöitä, että voin elättää itseni, lapseni ja tämän isän. Meillä on "pankin rahoittama" koti, jossa viihdymme. Säästöjä ei kerry, joskus sukulaiset jopa hieman...
  18. P

    Asuntolainat

    Toi eri pankeissa juokseminen imee voimat, varsinkin jos pitää suostutella ja sovitella aikoja, että saa takaajat mukaan. Valitsimme Nordean, koska oli suht. edullinen ja vakuuksiksi riitti kiinteistö.
  19. P

    Minulla on niin kummaa ahdistusta

    Varaa aika ittelles tai jos lapsella pian nla-aika ota heti puheeksi.
  20. P

    Kolmen minuutin välein supistelee

    :flower: :saint: :flower: 20.08.2008 SAATTAA VIELÄ TOTEUTUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä