Mun on nälkääääää...

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
Huomennako?
Huomennako se sulla on? Mulla oli jokunen viikko sitten ja kaikista pahinta oli se, että jouduin olee juomatta niin pitkän ajan...janotti tajuttomasti.
Miksi ne sut siihen laittaa?
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Huomennako?:
Huomennako se sulla on? Mulla oli jokunen viikko sitten ja kaikista pahinta oli se, että jouduin olee juomatta niin pitkän ajan...janotti tajuttomasti.
Miksi ne sut siihen laittaa?
Joo, huomenna on. Täällä ohjeissa luki että illalla saa vettä juoda. Raskauden alkaessa oli BMI tasan 25 joten sen perusteella joudun automaattisesti. Parasta on se, että pystyn kyllä normaalisti olemaan illalla syömättä montakin tuntia, mutta kyllä nyt on nälkä kun tietää ettei saa syödä
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Pamimami:
Kyllä sen kesti vaikka koville otti. Kauhealta tuntui myös nukahtaa labran penkille, kun aamulla sitä sokeriliuosta juotua alkoi rentoutua!
Argh, mä en halua edes ajatella sitä aamun osuutta... tulee niin herkästi huono olo muutenkin vielä niin kammottaa ajatus siitä litkusta tyhjään vatsaan
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Pamimami:
Voimia sulle, toivottavasti et pelkää piikkejä, on nimittäin ikävää alkaa voida verta nähdessään pahoin, kun ei sisällä ole edes mitä tuossa tilanteessa antaisi ylen!
No sitä vaivaa ei onneksi ole :D sairaanhoitajaksi valmistumassa :whistle:
 

Yhteistyössä