Hakutulokset

  1. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Paljonkohan muuten mahtaa olla diisseli vero tässä autossa? :)
  2. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Meillä kait isäntä ei edes ota autoon lainaa. Sanonu aina, että ei turhempaan voi rahojasa laittaa.. Hyvin on tähänki asti vanhemmilla autoilla päästy etiäpäin ja varmasti jatkossakin, kun mies ite osaa autoa korjata (hyvä ja halpa etu)! :)
  3. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Meillä on nytki diisseli mersu, kylläkin A-malli, mut siltiki on verot ihan sika hintaset niin pieneen autoon. Meille ei edes tule bensa autoa, kun kilometrejä tulee vuodessa niin paljon, että diisseli halvempi. Niin onko voyagerissa kallis diisseli vero ja syökö seki paljon?
  4. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Tais tappeluks mennä tääki ketju. :laugh: Mut onko diisselitki yhtä syöppöjä mitä noi bensa autot? Ja onko kalliit verot maksettavana? Niin ja kiitoksia kysymykseen vastanneille.:)
  5. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Nostanpa, jos jollaki olis viel kommentoitavaa! :)
  6. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Siis tonne 90-luvun loppu puolelle ne jää. Nimittäin ei hirveesti oo varaa laittaa, kun mies opiskelee. Mut isompi silti pitäis saada. :)
  7. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Täytyy kyl käydä kunnon lenkki heittämässä koe-ajoa, niin saa vähän sit tuntumaa tosta autosta. Voihan se olla, että nämä 2000 luvun voyagerit on asia erikseen, mitä nuo 90-luvun autot. Niin ja jokaisessahan autossa on ne omat hyvät ja huonot puolet, et niistähän ei voi kiistelläkkään. :)
  8. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Me ollaan kans kuultu, että tässä voyagerissa on paljon vikoja, niin sen takia lähinki kyselemään että mitä täällä ihmiset sanoo. Meillä oli edellinen auto volvon 850 farkku ja tykkättiin itekki ihan hirveesti siitä. Oli aivan mahtava auto ajaa maantiellä pitkiä matkoja, eikä sillä mun...
  9. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Mut jos on ollu vikoja, niin millaisia on ollu? Siis onko iso töisiä? Ollaan nimittäin opiskelija perhe, niin ei hirveesti oo varaa laittaa mihinkään auton korjaamo laskuihin rahaan.:D
  10. kirppu-iita

    Chrysler Voyageri

    Millanen auto on ajaa ja onko paljon ollu vikoja? Meillä on nyt kahen vaiheilla, et laitetaanko tollane voyageri vai sit volvo v70. JOten pistäkäähän plussia ja miinuksia tosta voyagerista!
  11. kirppu-iita

    minkä kokoisia 10kk ikäisiä tyttöjä?

    Mein neiti oli 10kk:n neuvolassa 6210g ja 64cm..:) Kirppu mikä kirppu!! :)
  12. kirppu-iita

    MarraskuunVauvat 2006

    Olen täällä välillä käynyt lueskelemassa teidän muiden juttuja, mutta ite en ole muka koskaan kerinnyt kirjoittamaan!! Mein neiti on todella vilkasta sorttia, pienestä koostaan johtuen, kävelee jo taaperokärryjen kanss kovaa vauhtia ja kiipeilee talousjakkaralle!! :/ Täällä ei taida muita...
  13. kirppu-iita

    oiskohan tämmönen peräkärry hyvä?kenelläkään??:)

    Mul sama malli ku dietorellella, mutta vanhampi.. sisko oli sen keskolta ostanut ja maksanut siitä 100?..
  14. kirppu-iita

    oiskohan tämmönen peräkärry hyvä?kenelläkään??:)

    Minä juuri hommasin vähän erilaisemman peräkärryn.. on todella kätevä ja kevyt vetää perässä. Suosittelen hommaamaan. Se mikä itellä on, niin se on ainakin värikäs ja näkyy selvästi, ettei ole tullut mieleenkään, että autoilijat eivät voisi sitä huomata, ainahan niitä törttöilijöitäkin...
  15. kirppu-iita

    Häät + synttärit

    Ja eihän sitä tarvii niille vieraille kertoo et toisella on synttärit!! :)
  16. kirppu-iita

    kävelykärry

    Tarkoitinkin tätä kävelytuolia!!
  17. kirppu-iita

    Huonepeliä

    miten ne sit tuli?? ;) muoks. ja lisään et olikose numero 9?
  18. kirppu-iita

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä kesällä 20, mies 22, 2v yhes ja neiti 6kk..:) avioliitos asutaan..:)
  19. kirppu-iita

    kävelykärry

    Mulle sanoi fysioterapeutti, että ei ikinä kannata lapselle hankkia kävelykärryä, koska lapsi kävelee vielä 6 vuotiaanakin varpasiltaan...eli ei koskaan opi astumaan tasajalkaa!! Ja itse en aio hommata sitä lapselleni..!! Mutta tämä on vain minun mielipiteeni!!

Yhteistyössä