Chrysler Voyageri

kolme lasta
Meillä on -96 voyager (ei grand, vaan taval.) ja mä tykkään ihan hirveästi. Automaatti vaihteinen ja on hyvä ajaa, näkee hyvin, esim. sadesäällä ihana kun lykkää 3 lasta autoon ja vetää ovet kiinni ja alkaa sit laittaan turvavöitä kiinni, ei kukaan kastu. Etupenkiltä pääsee takapenkille avaamaatta ovea... Liukuovet on plussaa.

Miinusta on bensansyöppö, noin 10l satasella. Ja tavaratilaa ei kauheasti ole, mut mä kuskaan matkarattaita niin ne mahtuu ihan hyvin pystyyn. Ja saahan sinne penkkien väliin sit tungettua kasseja ja penkkine järjestystä muutettua, ainakin joissain autoissa. Vikoja ei pahemmin ole ollut ja meillä kyllä se hyvä puoli että isäntä korjaa tarvittavat viat/huollot itse.

Meille on ollut kyllä oikein hyvä auto ja mä siis sillä ajelen lapsikatraan kera. Taitaapi olla niin että yks tykkää toinen ei. Mielipiteitä on niin monta kun autojakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
En ostais, maksaa ihan liikaa... melki 70 000? nykysellään!
Jaa, meillä makso 4000e :p
no sillä en kyllä uskaltais kulkee...
No me uskalletaan, eikä o pettäny :D Ja liikutaan autolla TOSI paljon...
Meidän auto makso saman verran. ja ihan ilman lainaa ostettu ;) ja hyvä on. Ei tartte näytellä naapureille eikä sukulaisille kallista autoa. ja uskaltaa metsäänki mennä
Eikä haittaa vaikka lapset evästää autossa tai on vähän hiekkasia tullessa tai mitä vaan :D Auto ei ole meille "munan jatke" :D
On meillä ollut 2v vanha autokin, mutta.....vanhassa vara parempi :D
Saa meilläkin tenavat ihan rauhassa evästää ja tulla hiekkasilla vaatteilla, sitä varten on erikseen imurit ja muut pesurit, jos pestä tarvii.
No eipä tarvi aikaa kuluttaa pesemisiin :D
Meinaatko, että sun auto on kaatopaikka, jos koskaan et pese sitä?
Etkö siivoa kotonasikaan?
 
Joku kysy mikä auto meillä on. Volkswagen Polo nyt, mutta alkaa olla meille liian pieni. Kun vaihdetaan, niin luultavasti merkki pysyy samana ja vaan malli vaihtuu. Pieni lisähuomautus; ap taisi kysyä mielipiteitä Chrysler Voyagerista, en siis oma-aloitteisesti käyny sitä mollaamaan. Makuja on monia.
 
autoilija
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
kyllä ne uudet ja kalliitkin autot hajoo, useampia autoja vaivaa jo sisäänajossa sähköviat esim. mä en satsais autoon suuria summia kun onneks on noita "esittelijöitä" jotka vaihtaa autonsa jo ihan hyvässä kunnossa niin saadaan me taviksetkin ostaa hyviä autoja halvemalla
Oletko kuullut sanasta TAKUU??
niin ja yleensähän ne korjataan ne viat mut ei se ole sama asia kuin uusi, ehjä ja huoleton
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
En ostais, maksaa ihan liikaa... melki 70 000? nykysellään!
no kuka nykypäivänä pystyy ostamaan uuden auton?
Me, ja vanhalla en kuuna päivänä ajais! mutta yli 60 000? euroo ei viitti maksaa...
Minä taas en laittais rahaa "kankkulankaivoon" (vrt kuin nopeesti autossa arvo alenee) kun vanhallakin pääsee :D
Kukin tyylillään... mulla tarvii olla huoleton auto alla ja sitä ei vanhat autot oo...
Ei ole uudetkaan. Ainut luotettava on sellainen jonka voi korjata tien päällä.
hmm... hinuri hakee omavastuutta uuden auton ja taxi henkilöt... ei tartte ite korjailla!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
kyllä ne uudet ja kalliitkin autot hajoo, useampia autoja vaivaa jo sisäänajossa sähköviat esim. mä en satsais autoon suuria summia kun onneks on noita "esittelijöitä" jotka vaihtaa autonsa jo ihan hyvässä kunnossa niin saadaan me taviksetkin ostaa hyviä autoja halvemalla
Oletko kuullut sanasta TAKUU??
Oletko kuullut sanasta korjaamo? Ei se takuu paljoa auta tien päällä. Paras soittaa hinaaja ja taksi, kun rahaa on sopivasti ylimääräistä edullisen auton takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
En ostais, maksaa ihan liikaa... melki 70 000? nykysellään!
Jaa, meillä makso 4000e :p
no sillä en kyllä uskaltais kulkee...
No me uskalletaan, eikä o pettäny :D Ja liikutaan autolla TOSI paljon...
Meidän auto makso saman verran. ja ihan ilman lainaa ostettu ;) ja hyvä on. Ei tartte näytellä naapureille eikä sukulaisille kallista autoa. ja uskaltaa metsäänki mennä
Eikä haittaa vaikka lapset evästää autossa tai on vähän hiekkasia tullessa tai mitä vaan :D Auto ei ole meille "munan jatke" :D
On meillä ollut 2v vanha autokin, mutta.....vanhassa vara parempi :D
Saa meilläkin tenavat ihan rauhassa evästää ja tulla hiekkasilla vaatteilla, sitä varten on erikseen imurit ja muut pesurit, jos pestä tarvii.
No eipä tarvi aikaa kuluttaa pesemisiin :D
Meinaatko, että sun auto on kaatopaikka, jos koskaan et pese sitä?
Etkö siivoa kotonasikaan?
Mulle koti ja auto on 2 täysin eri asiaa. Auto on liikkumista varten, paikasta A paikkaan B, kotona olen ja elän...ei voi verrata!
Ei sitä nyt kaatopaikaksi voi kuitenkaan sanoa, mutta vertaan tähän nyt muutamia tuttuja, jotka ajaa uusilla Volvoilla eikä heidän autoissa todellakaan evästetä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja autoilija:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
kyllä ne uudet ja kalliitkin autot hajoo, useampia autoja vaivaa jo sisäänajossa sähköviat esim. mä en satsais autoon suuria summia kun onneks on noita "esittelijöitä" jotka vaihtaa autonsa jo ihan hyvässä kunnossa niin saadaan me taviksetkin ostaa hyviä autoja halvemalla
Oletko kuullut sanasta TAKUU??
niin ja yleensähän ne korjataan ne viat mut ei se ole sama asia kuin uusi, ehjä ja huoleton
ajaa auton korjaamolle ja lähtee sieltä suoraan posotteleen vara-autolla... huoletonta... eikä maksa pesookaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja :
En ostais, maksaa ihan liikaa... melki 70 000? nykysellään!
no kuka nykypäivänä pystyy ostamaan uuden auton?
Me, ja vanhalla en kuuna päivänä ajais! mutta yli 60 000? euroo ei viitti maksaa...
Minä taas en laittais rahaa "kankkulankaivoon" (vrt kuin nopeesti autossa arvo alenee) kun vanhallakin pääsee :D
Kukin tyylillään... mulla tarvii olla huoleton auto alla ja sitä ei vanhat autot oo...
Ei ole uudetkaan. Ainut luotettava on sellainen jonka voi korjata tien päällä.
hmm... hinuri hakee omavastuutta uuden auton ja taxi henkilöt... ei tartte ite korjailla!
Myön vanhoihi saa saman palvelun :wave:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm... hinuri hakee omavastuutta uuden auton ja taxi henkilöt... ei tartte ite korjailla!
Ja maksat tuosta palvelusta useamman satasen kuussa? Meillä kaikki kustannukset autosta on 300e kuussa. Auton kuoletukset, vakuutukset, korjaamokulut, renkaat yms laskettu tohon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
kyllä ne uudet ja kalliitkin autot hajoo, useampia autoja vaivaa jo sisäänajossa sähköviat esim. mä en satsais autoon suuria summia kun onneks on noita "esittelijöitä" jotka vaihtaa autonsa jo ihan hyvässä kunnossa niin saadaan me taviksetkin ostaa hyviä autoja halvemalla
Oletko kuullut sanasta TAKUU??
Oletko kuullut sanasta korjaamo? Ei se takuu paljoa auta tien päällä. Paras soittaa hinaaja ja taksi, kun rahaa on sopivasti ylimääräistä edullisen auton takia.
Mut uudella autolla palvelu pelaa ihan ilman omaa vaivaa... yksi soitto ja kas taxi tuli ja hinuri vie auton ILMAISEKSI!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm... hinuri hakee omavastuutta uuden auton ja taxi henkilöt... ei tartte ite korjailla!
Ja maksat tuosta palvelusta useamman satasen kuussa? Meillä kaikki kustannukset autosta on 300e kuussa. Auton kuoletukset, vakuutukset, korjaamokulut, renkaat yms laskettu tohon.
Hmm.... mä maksan about kuussa 200? jos ees sitäkään ja ajan UUDELLA AUTOLLA!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm... hinuri hakee omavastuutta uuden auton ja taxi henkilöt... ei tartte ite korjailla!
Ja maksat tuosta palvelusta useamman satasen kuussa? Meillä kaikki kustannukset autosta on 300e kuussa. Auton kuoletukset, vakuutukset, korjaamokulut, renkaat yms laskettu tohon.
Hmm.... mä maksan about kuussa 200? jos ees sitäkään ja ajan UUDELLA AUTOLLA!
Ja miehesi loput :) Muista että työsuhdeauto ei ole ilmainen.
 
kolmen äiti
Meidän aiempi auto oli tavallinen vojakkeri, jossa on hieman pienmpi perätila kuin grandissa (joka on nyt), mutta kyllä siihen tavalliseenkin mahtui yhtä ja toista vaikka kaikki penkit oli käytössä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mistä te maksatte noin paljon joka kuukausi?
Myö ei makseta ku bensat :D
Kuka maksaa muut kulut?
No okei, vakuutukset, mut ei ne ihan joka kk tuu....pari sataa VUODESSA....
Renkaat, vakuutukset, katsastus, määräaikaishuollot, auton kuoletus...

Muista jakaa auton ostohinta käyttöiän mukaan. Minä lasken nuo kaikki kulut, jotta voin vertailla eri vaihtoehtoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu-iita:
Tais tappeluks mennä tääki ketju. :LOL:

Mut onko diisselitki yhtä syöppöjä mitä noi bensa autot? Ja onko kalliit verot maksettavana?

Niin ja kiitoksia kysymykseen vastanneille.:)
Mersun diesselillä oleva on hyvä, muita ei kannata ostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mistä te maksatte noin paljon joka kuukausi?
Myö ei makseta ku bensat :D
Kuka maksaa muut kulut?
No okei, vakuutukset, mut ei ne ihan joka kk tuu....pari sataa VUODESSA....
Renkaat, vakuutukset, katsastus, määräaikaishuollot, auton kuoletus...

Muista jakaa auton ostohinta käyttöiän mukaan. Minä lasken nuo kaikki kulut, jotta voin vertailla eri vaihtoehtoja.
Renkaat menee monta vuotta, jos ehjänä kestää, vakuutukset jo sanoinki, huoltoja voi tehä ite, mikä on kuoletus? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu-iita:
Tais tappeluks mennä tääki ketju. :LOL:

Mut onko diisselitki yhtä syöppöjä mitä noi bensa autot? Ja onko kalliit verot maksettavana?

Niin ja kiitoksia kysymykseen vastanneille.:)
Mersun diesselillä oleva on hyvä, muita ei kannata ostaa.
Meillä on nytki diisseli mersu, kylläkin A-malli, mut siltiki on verot ihan sika hintaset niin pieneen autoon. Meille ei edes tule bensa autoa, kun kilometrejä tulee vuodessa niin paljon, että diisseli halvempi.

Niin onko voyagerissa kallis diisseli vero ja syökö seki paljon?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu-iita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu-iita:
Tais tappeluks mennä tääki ketju. :LOL:

Mut onko diisselitki yhtä syöppöjä mitä noi bensa autot? Ja onko kalliit verot maksettavana?

Niin ja kiitoksia kysymykseen vastanneille.:)
Mersun diesselillä oleva on hyvä, muita ei kannata ostaa.
Meillä on nytki diisseli mersu, kylläkin A-malli, mut siltiki on verot ihan sika hintaset niin pieneen autoon. Meille ei edes tule bensa autoa, kun kilometrejä tulee vuodessa niin paljon, että diisseli halvempi.

Niin onko voyagerissa kallis diisseli vero ja syökö seki paljon?
Tarkoitin sitä voyageria, jossa on mersun tekemä diessel-kone. En muista tarkkaan, mutta olikohan se -99 lähtien.
 

Yhteistyössä