Siis tonne 90-luvun loppu puolelle ne jää. Nimittäin ei hirveesti oo varaa laittaa, kun mies opiskelee. Mut isompi silti pitäis saada.Alkuperäinen kirjoittaja autoilija:Niin minkäs ikästä volvoa tai voyageria AP meinasit?
Taitaa teillä olla maanantai kappale.....Alkuperäinen kirjoittaja MC:-97 voyager löytyypi meiltä.Tuulilasi menee helposti rikki koko matkalta jos lentää irtokivi, käsijarru prenkkaa, takajarrut just laitettiin katsastusta varten.Valot menee usein toiselta puolen.Hiekkateitä ei kannata ajellla...jos kivet pääsee hakkaan alaosaa, niin jäähdyttäjässä äkkiä reikä.Tämän voi toki välttää laittamalla metalliverkon suojaksi.Osat maksaa ihan liikaa!!!
Takaluukun lukko menee joka talvi jumiin.
Plussaa on hyvä ajettavuus.Bensaa menee 8,7 satasella eli ei niin paljoa kuin luullaan.Vioista huolimatta tykätty auto kuitenkin.
Mutta juuri noi voyagerit oli testien häntä päässä ruoteidensa kanssa... jo muutaman vuoden ikäisissä saattaa pohja olla niin pahasti ruosteessa, että katsastusmies saa meisselin läpi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Taitaa teillä olla maanantai kappale.....Alkuperäinen kirjoittaja MC:-97 voyager löytyypi meiltä.Tuulilasi menee helposti rikki koko matkalta jos lentää irtokivi, käsijarru prenkkaa, takajarrut just laitettiin katsastusta varten.Valot menee usein toiselta puolen.Hiekkateitä ei kannata ajellla...jos kivet pääsee hakkaan alaosaa, niin jäähdyttäjässä äkkiä reikä.Tämän voi toki välttää laittamalla metalliverkon suojaksi.Osat maksaa ihan liikaa!!!
Plussaa on hyvä ajettavuus.Bensaa menee 8,7 satasella eli ei niin paljoa kuin luullaan.Vioista huolimatta tykätty auto kuitenkin.
Olin sanomassa samaa. Meillä ei mitään noista ja auto on vanhempiki...Alkuperäinen kirjoittaja mä:Taitaa teillä olla maanantai kappale.....Alkuperäinen kirjoittaja MC:-97 voyager löytyypi meiltä.Tuulilasi menee helposti rikki koko matkalta jos lentää irtokivi, käsijarru prenkkaa, takajarrut just laitettiin katsastusta varten.Valot menee usein toiselta puolen.Hiekkateitä ei kannata ajellla...jos kivet pääsee hakkaan alaosaa, niin jäähdyttäjässä äkkiä reikä.Tämän voi toki välttää laittamalla metalliverkon suojaksi.Osat maksaa ihan liikaa!!!
Meille taas katsastsmies oli kehunut ko autojen poihjia...Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mutta juuri noi voyagerit oli testien häntä päässä ruoteidensa kanssa... jo muutaman vuoden ikäisissä saattaa pohja olla niin pahasti ruosteessa, että katsastusmies saa meisselin läpi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Taitaa teillä olla maanantai kappale.....Alkuperäinen kirjoittaja MC:-97 voyager löytyypi meiltä.Tuulilasi menee helposti rikki koko matkalta jos lentää irtokivi, käsijarru prenkkaa, takajarrut just laitettiin katsastusta varten.Valot menee usein toiselta puolen.Hiekkateitä ei kannata ajellla...jos kivet pääsee hakkaan alaosaa, niin jäähdyttäjässä äkkiä reikä.Tämän voi toki välttää laittamalla metalliverkon suojaksi.Osat maksaa ihan liikaa!!!
Meillä oli kans katsastusmies ihmetellyt, miten hyvässä kunnossa auto ja pohja onAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meille taas katsastsmies oli kehunut ko autojen poihjia...Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mutta juuri noi voyagerit oli testien häntä päässä ruoteidensa kanssa... jo muutaman vuoden ikäisissä saattaa pohja olla niin pahasti ruosteessa, että katsastusmies saa meisselin läpi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Taitaa teillä olla maanantai kappale.....Alkuperäinen kirjoittaja MC:-97 voyager löytyypi meiltä.Tuulilasi menee helposti rikki koko matkalta jos lentää irtokivi, käsijarru prenkkaa, takajarrut just laitettiin katsastusta varten.Valot menee usein toiselta puolen.Hiekkateitä ei kannata ajellla...jos kivet pääsee hakkaan alaosaa, niin jäähdyttäjässä äkkiä reikä.Tämän voi toki välttää laittamalla metalliverkon suojaksi.Osat maksaa ihan liikaa!!!
Ai hyvä tavaratila? Ei todellakaan ole. Eihän sinne mahdu edes tavalliset lasten rattaat ettei ota osiin.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Kyllä se Volvokin paljon kuluttaa... Meillä nyt Voyager eikä vikoja ollut ollut, vm-99 automaatti ja ihana "kaksoisilmastointi" ilmastointi menee siis perälle asti.
+ liukuovet
+ lämmitettävä tuulilasi
+ hyvät tilat istua
+ hyvät tilat tavaroille
+ jämäkkä ajaa
- japsia suurempi kulutus
- pienessä tilassa hankalampi parkkeerata kuin joku pikkuauto
AiAlkuperäinen kirjoittaja Poolo:En lukenu koko ketjua, mutta meillä isäntä on sanonu et noihin amerikkalaisiin autoihin hän ei koskis pitkällä tikullakaan; vikoja piisaa ja kyllä maksaa jos joutuu korjaamaan... Tutulla on ko. auto ja oli haukkunu tän merkin alimpaan h...vettiin kun koko ajan joutuu korjaamaan ja kalliiksi tulee.
Jaa, meillä makso 4000eAlkuperäinen kirjoittaja mä:En ostais, maksaa ihan liikaa... melki 70 000? nykysellään!