oiskohan tämmönen peräkärry hyvä?kenelläkään??:)

Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Kannattaa muistaa, että pää ei saa tulla yli päällä olevan raudan. Eli siis lapsen pitää olla istuessaan kokonaan kärryn sisällä. Meillä oli ennen Spectran kärry ja siihen ei enää 4 v. mahtunut, vaikka on pienikokoinen. Ostimme selvästi korkeamman Trekin. Minkä merkkinen kärry on tai mistä se on ostettu. Näyttää kätevältä. Meillä on kans mahdollisuus muuttaa rattaiksi tää uusi kärry. On kyllä älyttömän kätevä ja hyvä! Suosittelen kaikille, jotka polkee paljon. On kevyt ja tukeva vetää.
mistä te ostitte ja paljonko maksoi? =)
 
ihaa4
Bike Planetista, noin 500 e. En muista tarkalleen, kun mies maksoi :) Se on kyllä ollut aivan unelma. Ja turvavyöt on todella loistavat, en ole missään muissa kärryissä nähnyt niin hyviä. Ovat myös tosi kevyet työntää. Saa niitä varmaan kaikilta muiltakin, jotka vaan Trekiä myy. Vinkkinä sanon, että kannattaa sitten ostaa 2 niitä tökkejä (tai siis yksi tökki tulee pyörän mukana eli 1 ostaa lisää), jotka laitetaan pyörään kiinni, että on näppärä miehen kanssa vaihtaa vetäjää. Me ollaan ihan himokäyttäjiä. Mulla tulee 100 kilsaa joka viikko ton kärryn kanssa. Ollaan ajeltu ihan 30 km lenkkejä lasten kanssa.
 
blokus
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
meillä on tollanen mistä saa myös työnnettävät, niin ihan sellann karvahattu malli..oliskohan tuo niitä ihan ekoja mitä joskus vuona viis ennen käpysotia tuli markkinoille.. ja ihan ite oon väsänny vaha kankaasta uuden päällisen siihen.. :whistle: no, onhan se nyt ihan järkyn näkönen, kun en ole mikään ompelija varpunen, mutta hemmetin hyvin sillä vielä pääsee lasten kans liikkeele :D että kattokaa vaan ja kauhistelkaa jos näättä meät liikenteessä! :D :D
:D

onko se teijän tätä mallia:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58875835
meidän on
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu-iita:
Minä juuri hommasin vähän erilaisemman peräkärryn.. on todella kätevä ja kevyt vetää perässä. Suosittelen hommaamaan.

Se mikä itellä on, niin se on ainakin värikäs ja näkyy selvästi, ettei ole tullut mieleenkään, että autoilijat eivät voisi sitä huomata, ainahan niitä törttöilijöitäkin liikkuu tuolla liikenteessä, mutta kuitenkin!

On se niin kätevä liikkua lapsen/lasten kanssa.
Minkäslainen malli sulla on? Mäkin olen tuollaista funtsinut.
Mul sama malli ku dietorellella, mutta vanhampi.. sisko oli sen keskolta ostanut ja maksanut siitä 100?..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
meillä on tollanen mistä saa myös työnnettävät, niin ihan sellann karvahattu malli..oliskohan tuo niitä ihan ekoja mitä joskus vuona viis ennen käpysotia tuli markkinoille.. ja ihan ite oon väsänny vaha kankaasta uuden päällisen siihen.. :whistle: no, onhan se nyt ihan järkyn näkönen, kun en ole mikään ompelija varpunen, mutta hemmetin hyvin sillä vielä pääsee lasten kans liikkeele :D että kattokaa vaan ja kauhistelkaa jos näättä meät liikenteessä! :D :D
:D

onko se teijän tätä mallia:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58875835
just tuollanen! paitti tosiaan on sellanen "hieno" vihreä ruudullinen vaha kangas päällys siinä nykysin :D
 

Yhteistyössä