Hakutulokset

  1. P

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    HEIPPA! Onnea kaikille vauvansa saaneille! :) Meidän pikkuinen tyttö syntyi suunnitellusti sektiolla perätilan vuoksi 24.11 klo 9.21. Painoa 3855g ja pituutta 50 cm. Kotiin päästiin lauantaina ja kaikki on sujunut mukavasti!!
  2. P

    *MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

    Hei täältäkin pitkästä aikaa! Täällä on vähän vastustanut....olen ollut yli kuukauden yskässä, kolmas antibioottikuuri menossa ja ventoline. Yskä sitten oli niin raju, että kylkiluu/uita murtui napsahtaen viime keskiviikkona ja olen nyt saikulla kotosalla. Olin koiran kansa pihalla, kun...
  3. P

    *MarrasMassutII elokuun tuulissa*

    HUI! Kauheeta kun on jo elokuu....mut ihanaa että marraskuu lähenee näin joutuisasti :) Meille kuuluu ihan hyvää...masussa käy kauhea möngerrys välillä, eilen mies ja poikakin hoksasi asian ku sohvalla istuin ja maha pomppi! Poika kysyi heti liikkeen kädellään tunnettuaan, että kuuleeko se...
  4. P

    *MarrasMassutII heinäkuussa*

    HEI! Terkkuja täältä sateen keskeltä! Täällä vaan sataa ja sataa.... :( Eilen oli neuvola ja vauvalla ja itellä kaikki ok. Vaavi piti pari päivää vissiin siestaa ku piti kuulostelemalla kuulostella liikkeitä, kun niin hiljaista oli. Neuvolan jälkeen on paukutellu masussa ihan kiitettävästi...
  5. P

    *MarrasMassutII heinäkuussa*

    mamina: Voit laittaa lapsokaisen ensimmäiseksi, sillä hän on minun ensimmäinen, miehen toinen. Kiva kuitenkin kun kysyit! Synnärinä toimii KAKS. Hassulta tuntuu, kun mulla hirveesti kysymyksiä raskauden ja syntyvän vauvan tiimoilta ja mies koittaa vastailla niihin parhaan kykynsä mukaan! :)...
  6. P

    *MarrasMassutII heinäkuussa*

    HEI! Olen aktiivisesti useita kuukausia lukenut kirjoituksianne ja nyt tulisin mukaan, jos vielä mahtuu! Ekaa ihka omaa lapsosta odotellaan, la 26.11. Perheeseeni kuuluu mies ja hänen 5v poika. Perjantaina oli rakenneultra, jossa kaikki ok! Kovasti riehui kaveri masussa, vissiin tiesi että...

Yhteistyössä