Hakutulokset

1. K

40+ so what? (vol. 2)

Pitkästä aikaa! Ja ensimmäiseksi iso halaus ja sydän lämpöiset onnittelut Pikkumyylle plussauksen johdosta! Aivan mahtavaa!!! :heart: Itse otin aivan tietoisen tauon tähän vauva kuumeiluun. Jotenkin piti vain nollata tilanne ja koettaa olla ajattelematta joka päivä tätä asiaa. Kp on tällä...
  2. K

40+ so what? (vol. 2)

Pikkumyylle tsemppiä vain ja tätiä taidat odotella käymään. :hug: Käytkö sinä Pikkumyy yksityisellä noita verikokeita, vai saako ihan noin vaan julkiseltakin puolelta? Multa ei ole noita verikokeita tän raskaaksi tulo haaveen puitteissa otettukaan. Haave, tuo on tuttu tunne täälläkin, kun...
  3. K

40+ so what? (vol. 2)

Ikiemo: Kaikkea hyvää sinulle elämääsi ja pienestä matkasta yhdessä täällä näin virtuaalisesti! :heart: Pikkumyylle: Toivotaan ja peukutetaan viivan vahvistumista!! +++++ :whistle: Kp 1 voisi merkata tänään kohdalleni. Kyllä se täti vain kurvaas sit kylään jälleen kerran. Jos ei muuta...
  4. K

40+ so what? (vol. 2)

Lapsen mahd. vammaisuudesta sanon sanasen minäkin. Itselläni oli aivan ihanan suloinen tytön tyllerö ja ikää 2,5 v. Puhetta jo ihan kivasti ja kävellytkin jo reilun puolentoista vuoden ajan. Kaikki mallillaan...kunnes. Jouduimme auto onnettomuuteen, jossa tyttäreni vammautui todella...
  5. K

40+ so what? (vol. 2)

Kiitti Pikkumyy ja lapsellinen plussapuhureista :heart: :heart: Niitä kovasti toivoisin .... Kane: myötätunto hali täältäkin :hug: Ja Pikkumyy vain peittoa korviin ja lepoa jos virus on päässyt iskemään. Toivottavasti on piaan ohi menevää laatua! :snotty:
  6. K

40+ so what? (vol. 2)

Äittä-67 & "snuffeli": Lämpöiset onnittelut myös minulta! :heart: Mimuli: Ihania ultra uutisia ja kuvakin oikein soma :heart: Pikkumyyllä: Lupaavia oireita. Nyt vain plussa puhureita sinulle +++++ :whistle: Itselläni myös hivenen rinnoissa tuntemuksia, mutta en uskalla kuvitella...
  7. K

40+ so what? (vol. 2)

Kiitti Taikakuu myöhästyneistä synttäri onnitteluista! =) Ja pahoittelut myös minulta negatiivisestä testituloksesta... PikkuMyy: Tuo lintuhoroskooppi kyllä minunkin kohdalla sattui aika nappiin. Sorsa mikä sorsa,siis meikäläinen ;) Lapsellinen: Kivoja eläinkuvia. Pitääkin sit heti...
  8. K

40+ so what? (vol. 2)

Pikkumyy: Kiitti onnitteluista, siis ovisplussan johdosta. :heart: Niin arvelin et tänään vielä jos tuon isännän sais petipainiin, niin hyvää varmisteluahan se olis ;) Kyllä mulla on resepti siihen lugesteroniin, mut itse asiassa nyt en sitä tueksi kyllä aloittanut. Jotenkin tosiaan...
  9. K

40+ so what? (vol. 2)

Voi miten ihania uutisia täällä on tullutkaan! Oikein sydämelliset onnittelut einiinvaan. Mahtava homma et plussa tuulia on liikkeellä! :heart: Ja onnittelut myös merkkipäivän johdosta! Tuolla aikaisemmin joku kirjoitteli poskiontelotulehduksesta ja nyt flunssaisesta ajasta yleensä. Niin...
  10. K

40+ so what? (vol. 2)

Heips vaan Pikkumyy, katsoin kans sen varhaisista keskenmenoista sen ohjelman ykköseltä. Siinä nyt ainakin niillä kahdella tais ainakin raskaus sit lopulta onnistua ja sille nuoremmalle se vauva sit lopulta syntyikin. Puolestani myös tervetulo toivotus Taikakuulle! Heinäkuussa kans tuli...
  11. K

40+ so what? (vol. 2)

Pikkumyy: Kiitti kannustuksesta, eilen sit rapistelin ovistestiä ekaa kertaa tässä kierrossa eli kp 10:llä, mut ei tullut mitään, edes haamun haamua. No, tänään jatkan rapistelu harjoituksia. Viimeksikin siis sain sen hailun viivan kp 13. Meillä sai isäntä levätä viime yön, niin josko se ois...
  12. K

40+ so what? (vol. 2)

Äippä: Myötätunto hali täältäkin :hug: Ja Pikkumyylle touhukasta viikonloppua ja plussatuulia :whistle: +++++ ON: itse en ole vielä ovistikkuja rapistellut, josko sit tänään... Lima tilanne ei ainakaan puhu moisen puolesta, jos se nyt kohdallani edes toimii, tiedä häntä.
  13. K

40+ so what? (vol. 2)

Pikkumyy; Niipä mennäänkin samoilla kp:llä =) Vitsi jos sulla jo nyt kontrolliviiva näky, niin pitäsköhän sitä jo minunkin huomenna aloitella tikutella!? Viimeks aloitin kp 9 ja lopulta sit kp 13 tuli se viiva tikkuun, mut laimeempi viiva kun kontrolli viiva. Mut noista ovislimoista, niin...
  14. K

40+ so what? (vol. 2)

Heip taas. Tuli vähän taukoa, kun sisko oli kyläilemässä sieltä etelästä päin =) Siitä siskoille uskoutumisesta, niin eipä sit juuri täällä tullut käytyä tsekkailee teidän kuulumisia, kun en viitsinyt sisarelleni selitellä. En ole heille, 5 siskolleni kertonut kellekään että olin edes...
  15. K

40+ so what? (vol. 2)

Ai niin... Pikkumyylle; Kiitti ihanista korvapuusteista, maistuikin hyvältä tässä kun kahvikupposen kans koneen äärellä istuskelen! ;) :wave:
  16. K

40+ so what? (vol. 2)

Mukavaa sunnuntaita tasapuolisesti kaikille! :heart: Meillä myös täällä hieman"viileä" ilmapiiri isännän kanssa. Varmaankin pitkä työputki isännällä verottaa. Kysyinkin jo tuossa siltä onko aihetta edes aloittaa sitä clomhexalia!! Jos tilanne jatkuu tälläisenä pidempään. Mut lupaili, et...
  17. K

40+ so what? (vol. 2)

Ai miten ihana kuva Mimulilla pikku Taimestaan! :heart: Voikumpa joskus vielä sais katsella omaakin tuollaista kuvaa :) Ja ikiemon ystävän lähettämä viesti ystävien ja naisten merkityksestä toisilleen on kyllä hyvin totta! Vain nainen voi ymmärtää toista naista ja varsinkin jos elämä on...
  18. K

40+ so what? (vol. 2)

Mukavaa perjantaita kaikille :flower: Sateista ja harmaata, jotenkin luihin ja ytimiin menevä sää, syksyä siis ilmassa, ainakin täällä meillä päin. Niin minäkin toivon PikkuMyy, että se tuulimuna/keskenmenoni oli vain huonoa tuuria, enempi kuin sen clomin aikaan saama. Joten tänään sitten...
  19. K

40+ so what? (vol. 2)

No voi nolo minä, kun en sitä kirjekuori juttua hoksannut :p :headwall: Mut onneks teiltä voi aina kysyä =) ON:Huomenna sit jos aloitan kp 3:lla sen ClomiHexal kuurin. Vähän kyllä jännittää, kun tosiaan lääkärikin sitä sanoi, et sillä lääkkeelläkin on se tuulimuna raskauden riskiä...
  20. K

40+ so what? (vol. 2)

Tuota jäin tuossa miettimään, kun teillä muilla näkyy olevan nimenne alla keltainen kirjekuori ja minulla ei, et onko mulla jokin asetus jäänyt tekemättä? Tai onko sillä mitään merkitystä?

Yhteistyössä