vierailija
Uskot siis vaan YHDEN henkilön tulkintaa???Videoiden ja paikalla olleen kertomuksen perusteella näin kävi.
Uskot siis vaan YHDEN henkilön tulkintaa???Videoiden ja paikalla olleen kertomuksen perusteella näin kävi.
Laitoin toiveen vielä radio Novalle instan kautta.Laitoin nyt musiikkitoiveen YleX:n instasivun kautta ja tuo radio Helsingin verkkosivu on myös selkeä ja helppo. Ei edes nimeä kysytä jos joku ei halua laittaa. Jos täällä jutellaan Joksujen muusta elämästä niin tiiviisti, niin voidaan edes siinä sivussa koittaa saada niiden biisejä radiosoittoon.
Eri mieltä, selvästi näki, että B:llä joku hätä ja niitä samoja juttuja kuin siinä raportissa.Mä katsoin ne videot, hyvältä näytti meno, ei mitään vikaa.
Nyt pitää sanoa tää klassinen höpöhöpö.Eri mieltä, selvästi näki, että B:llä joku hätä ja niitä samoja juttuja kuin siinä raportissa.
KrisKris ja Miha olleet jossain haastattelussa ilmeisesti
Ako toga viśe neće bitiMitäs biisiä äänestitte joksujen viikkokirjeessä?
Mesto duhovMitäs biisiä äänestitte joksujen viikkokirjeessä?
LipsMitäs biisiä äänestitte joksujen viikkokirjeessä?
Lainaan ku en vielä osaa ite kirjottaa tuota biisin nimeäAko toga viśe neće biti
Mä äänestin Ako Toga Vise Nece Bitiä, kun useampi Joksuista on sanonut sen lempparikseen.Mitäs biisiä äänestitte joksujen viikkokirjeessä?
Mun puhelin osaa noi sanat jo ulkoo, kun oon kirjoittanut sen jo monestiLainaan ku en vielä osaa ite kirjottaa tuota biisin nimeä
Mut Lips kyllä kiinnostelis kanssa. No, ei oo montaa päivää.
Joo, Kris on ihana, mutta sitä ei voinut äänestää tässä.
Mä en oo nähny vielä läheskään kaikkia promohaastatteluja mutta jan ainakin sanoi ton siinä livessä. Tai en muista oliko se lemppari, mutta kuitenkin maininnan arvoinen. Mutta olikos se myös bojanin ja krisin suosikki?Mä äänestin Ako Toga Vise Nece Bitiä, kun useampi Joksuista on sanonut sen lempparikseen.
Make a trick on my dickTiddies
Joo B:n ja Krisin suosikki oli myös!Mä en oo nähny vielä läheskään kaikkia promohaastatteluja mutta jan ainakin sanoi ton siinä livessä. Tai en muista oliko se lemppari, mutta kuitenkin maininnan arvoinen. Mutta olikos se myös bojanin ja krisin suosikki?
Joo, Kris on ihana, mutta sitä ei voinut äänestää tässä.
Oli myös Krisin ja taisi olla myös Bojanin. Muistelen et Bojanilla ja Janilla oli sama suosikki kun puhuivat siitä haastattelussa.Mä en oo nähny vielä läheskään kaikkia promohaastatteluja mutta jan ainakin sanoi ton siinä livessä. Tai en muista oliko se lemppari, mutta kuitenkin maininnan arvoinen. Mutta olikos se myös bojanin ja krisin suosikki?
Suoraan sanoen just noin. En ehkä käyttäisi tässä sanaa normaali, mutta muuten olen samoissa ajatuksissa. Joskus toivoisi pientä ymmärrystä henkilöille, jotka pahaa tarkoittamatta loukkaavat. Eivät kaikki voi seurata aktiivisesti sateenkaariaiheista keskustelua ja tuntea sen kaikkia sääntöjä. Ihmisillä on yleensä omissa ongelmissa tarpeeksi tekemistä.Toi oli oikein tuollainen vaikeilijoiden raamattu, koottuna kaikki ongelmat, joita heistä on kiva aiheuttaa normaaleille!