Hakutulokset

  1. M

    Littlest petshop keräilytarrat?

    Kun noitten hahmojen ym mukana tulee tuollasia pieniä tarroja niin mitä niille pitäis tehä? Tyttö on jostain keksiny että niitä pitää kerätä 6 ja sitten sais yhen hahmon ilmatteeks, mutta ei noissa paketeissa mitään lue paitsi että käsketään ettiä tarroja.
  2. M

    Ruokaliina kouluun?

    Antakaas vähän vinkkiä mistä mä kivan ruokaliinan löydän tolle eppu luokkalaiselle? Hämärästi muistan että itelläni on joskus ollu vohvelikankainen ite kirjailtu liina, mut nyt jos ihan ostamalla vaan pääsis..
  3. M

    Lasten pieneks jääneet vaatteet

    Mitähän mä niille liian pienille vaatteille oikein keksisin? Asutaan pienessä kaupungissa jossa ei oikeen ole kierrätysmahollisuuksia, että veis vaikka kirpparille. Tai on täällä kirppari joka on aivan kamala ja mä en sinne astu jalallanikaan enää. Tuttuja ei ole sellasia jolle tarjois kun...
  4. M

    Facebook

    Pääseekö muut kirjautuun sisään ok?
  5. M

    Verenpaine raskaana

    Mikä luetaan raskausaikana korkeeks verenpaineeks ja mitä sille tehään?
  6. M

    Pohjoinen Keski-Suomi?

    Mä en tunne täältä ketään ja olis tosi kiva löytää kaveri/kavereita. Oon 28v, kolmatta lasta odotan syksyllä syntyväks. Mies löytyy, aina töissä :kieh:
  7. M

    Äitiysvaatteet netissä

    Mistähän mä mahtasin löytää kivoja, ei niin kovin kalliita, äitiysvaatteita netistä? Lähinnä tarttisin trikoohousuja ym mukavia vaatteita. Tässä koto kaupungissa ei ole yhen yhtä liikettä joka myis mitään äitiysvaatteeseen viittaavaakaan :kieh:
  8. M

    Erityisäitiyspäivärahalle "pääsy"

    Kuinka moni on joutunu jäämään aikasemmin pois töistä kun on ollu alkujaan tarkotus ja millä perusteilla ootte päässy/joutunu? Vai ootteko joutunu tappeleen että pääsette? Mulla nyt neuvolan täti ja mies olis sitä mieltä että pitäis mennä työterveyslääkärille pyytämään tällasta mahollisuutta...
  9. M

    Puhelin liittymä ongelma

    Mä tarttisin jonkun liittymän missä olis pakettina se että voi käyttää puhelimella nettiä. On vaan termit hukassa ni en tiedä millä sanoilla mä sitä tuolta kattelisin.. Apuja ja vinkkejä?
  10. M

    Eka kerta

    Mä teen nyt justiinsa jotain ihan ekaa kertaa.. Syön mämmiä nimittäin. En oo ollenkaan varma mitä mieltä mä oon tästä. Ei tää nyt ainakaan mikään herkku ole...
  11. M

    Mielipiteitä vauvan vaunujen hankintaan

    Elikkä mä oon katellu tällasia http://www.vauvamaailma.com/shop/kauppa10/products.php?&action=show&id=4239&show=all Onko kellään tästä merkistä tietoa? Kun on mulle ihan outo..
  12. M

    Korvien reitys?

    Paljonko nykyään maksaa reiät korviin? Mun pikkunen tyttöseni on nyt päättäny uskaltaa nuo reiät haluta korviinsa ja lupasin ne hälle mut haluis hintaa tietää etukäteen.
  13. M

    Camo kuvioiset pussilakanat

    Apuja! Mistä tuommosia löytää??
  14. M

    Opamox

    Siis yhistelmä 1 kpl opamox + 1 plo siideriä. Onko paha?
  15. M

    Vaihteeks facebookista asiaa

    Näkeekö mistään millon joku kavereista on viimeks kirjautunu sisään?
  16. M

    Facebook kyssäri

    Mikäs toi SpeedDate homma on, tai miten se toimii? Mä vahingossa sen laitoin ja nyt en oikein tajua. Tuleeko siitä joku ilmotus jos joku laittaa mulle viestin ja jos mä vaikka flirttaan jollekin niin näkeekö sen kaikki vai vaan se kohde ite?
  17. M

    Mielipiteitä ja kokemuksia kehiin! Karvojen ajelusta

    Eli siis. Onko helpompi pitää alapää kokonaan karvattomana vaiko olemassa olevat karvat siistinä. ja jos karvattomana niin keinoja millä saa nätin lopputuloksen ilman näppyjä?
  18. M

    Voi apua! Arg! Räyh!

    Afta huulessa ja huomenna treffit |O :headwall:
  19. M

    Karvojen ajelua (älä avaa jos et välitä alapää asioista)

    Kutiaa teillä muilla alapää ajelun jälkeen seuraavana päivänä? Siis ihan toi häppärien alue ym. Ja oisko jotain rasvaa mitä sinne kannattais laittaa? Mä luulen että kutina johtuu siitä kun karvat alkaa taas kasvaa... Tää ei kyllä esiinny joka kerta, vaan sillon tällön.

Yhteistyössä