Ruokaliina kouluun?

Antakaas vähän vinkkiä mistä mä kivan ruokaliinan löydän tolle eppu luokkalaiselle? Hämärästi muistan että itelläni on joskus ollu vohvelikankainen ite kirjailtu liina, mut nyt jos ihan ostamalla vaan pääsis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Syövät vissiin luokassa?

Mulla oli muksuna sellainen tavallinen "lapsellinen" tabletti, samoin varmaan joka luokkakaverilla. Pyyhkimällä puhdasta :)
Tätä mietin kanssa. Tyttö vaan sano että kaikilla on sellaset kankaiset. Tai niillä joilla oli äiti tienny jo ekaks päiväks laittaa.
 
Yksinkertaista
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
Antakaas vähän vinkkiä mistä mä kivan ruokaliinan löydän tolle eppu luokkalaiselle? Hämärästi muistan että itelläni on joskus ollu vohvelikankainen ite kirjailtu liina, mut nyt jos ihan ostamalla vaan pääsis..
Eikö ihan joku kiva tabletti käy? Niitähän on muovisia ja kankaisia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Syövät vissiin luokassa?

Mulla oli muksuna sellainen tavallinen "lapsellinen" tabletti, samoin varmaan joka luokkakaverilla. Pyyhkimällä puhdasta :)
Sama mulla, tallessa vieläkin.:D Ja nyt meillä on taaperon paikalla ruokapöydässä tuollainen Prismasta ostettu tabletti, samoin oon nähny noita ainaki Tokmanneilla.
 
Emmä kyllä ompelemaan ala ku huomikseks pitäis olla.. Mä aattelin että jos joku muuki on tässä joutunu ettimään ja olis tienny suoraan sanoa mistä kannattaa hakee. Onneks on pieni kaupunki niin ei kauheesti paikkoja ole mistä ettiskellä.
 
Meilläkin oli muuten jotkut ruokaliinat / tabletit kun syötiin luokassa, syötiinköhän me muuten 4-6 vuonna, ei tais olla vaan 4-5 vuonna et syötiin luokassa...

Ei muuta kun äiti äkkiä ompelamaan, toi keittiöpyyhe oli hyv idea..
 
vieras
Kaupoista löytyy vaikka minkälaisia tabletteja.

Nykyisistä kangaskerneistä löytyy kivan näköisiä, siitä voi leikata sopivan palan ja jättä lopun askartelualustaksi kotiin, metritavarana löytyy kangaskaupoista. Jos oikein hienon haluat siitä, niin huolittelet reunat vinokaitaleella. Rullattava kankainen on pulpetissa parempi kuin jäykkä muovinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Niitä kankaisiahan on joka kaupassa! Tiimarissa oli just 80% alennuksessa, voi olla edelleen.
On vai? :eek: Pitää mennä sinne sitte. Viimeks käyny Tiimarissa varmaan pari vuotta sitten nii oon vähän pihalla mitä ne siellä myy.

Pitää sitte samalla kahtella sitä kirjanpäällystysmuovia. Kotiläksy no. 2 äitille :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
Pitää sitte samalla kahtella sitä kirjanpäällystysmuovia. Kotiläksy no. 2 äitille :D
Katso, että ostat paksua laatua. Esikoisen kirjoja ensimmäisen kerran päällystäessä ihmettelin, että mihin on taito kadonnut, lisää kontaktimuovia ostaessa sitten huomasin, ettei se mihinkään ollut kadonnut, olin vaan ostanut sen ensimmäisen surkeaa laatua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MacadamiaNUT:
Pitää sitte samalla kahtella sitä kirjanpäällystysmuovia. Kotiläksy no. 2 äitille :D
Katso, että ostat paksua laatua. Esikoisen kirjoja ensimmäisen kerran päällystäessä ihmettelin, että mihin on taito kadonnut, lisää kontaktimuovia ostaessa sitten huomasin, ettei se mihinkään ollut kadonnut, olin vaan ostanut sen ensimmäisen surkeaa laatua.
Kiitti vinkistä! En oo kanssa ite tehny tota sitte oman ala-asteen :D
 

Yhteistyössä