Mielipiteitä vauvan vaunujen hankintaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ilmarenkaat on vähän huonot oli vaunut minkä merkkiset vain. :snotty:
umpikumisetko ne pitäis sit olla? Älyttömän raskaat!
Kaikilla tuttavilla on ilmarenkaat puhjenneet jatkuvasti, niitä on sitten lainailtu lasten polkupyöristä ja paikkailtu.
ne taitaa olla ihan susia kaikki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja pupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ilmarenkaat on vähän huonot oli vaunut minkä merkkiset vain. :snotty:
umpikumisetko ne pitäis sit olla? Älyttömän raskaat!
eiku kennorenkaat tietty! =) ei oo tuttu merkki, mut teutonioita suosittelen!! :D
No sen merkin mäki tunnen ja tiiän etten haluu vaunuista ihan niin paljon maksaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Mä oon sitä mieltä, että jos haluat päästä edullisesti mutta tahot kunnon kärryt kuitenkin, niin osta käytettynä jotkut hyväkuntoiset Briot tai Emmaljungat.
Vaan ku mies haluaa että ne on uudet.. Hänen eka lapsi, kuulema ei käytettyjä.
 
:)
N o briot ei ole tarjouksessa kalliitkaan ja tosihyvät!
Ei mitään ilmakumirenkaita. Raskaat ne on työntää, kun vähän niinkuin imaisevat tienpintaan parin viikon käytön jälkeen ilman vähetessä. Kennorenkaat on ihan must täälläkin vaikka kuoppaisia hiekkateitä mennään kaupunkiteiden lisäksi.
 
vieras
Kannattaa käydä katsomassa paikan päällä. Itse katselin aikanaan noita halvempiakin malleja (en ole varma, oliko noita joukossa). Niissä jo näyttelykappaleet nitisivät ja natisivat, tuskin käytössä vähenee. Noissa näytti olevan paljon muoviosia, miten mahtavat kestää. Itsellä ei ole ollut ongelmia ilmakumirenkaiden kanssa, vaikka niistä paljon varoteltiinkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
N o briot ei ole tarjouksessa kalliitkaan ja tosihyvät!
Ei mitään ilmakumirenkaita. Raskaat ne on työntää, kun vähän niinkuin imaisevat tienpintaan parin viikon käytön jälkeen ilman vähetessä. Kennorenkaat on ihan must täälläkin vaikka kuoppaisia hiekkateitä mennään kaupunkiteiden lisäksi.
Yritän tässä justiinsa googletella tota Brioa vaan en vielä ehtiny onnistua.

Ja sitten tyhmä kysymys.. Mikä on kennorengas?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa käydä katsomassa paikan päällä. Itse katselin aikanaan noita halvempiakin malleja (en ole varma, oliko noita joukossa). Niissä jo näyttelykappaleet nitisivät ja natisivat, tuskin käytössä vähenee. Noissa näytti olevan paljon muoviosia, miten mahtavat kestää. Itsellä ei ole ollut ongelmia ilmakumirenkaiden kanssa, vaikka niistä paljon varoteltiinkin.
Mieluusti kävisin mut tässä mein kyläpahasessa ei ole yhtäkään liikettä joka myis ni haluan vähän katella ennen ku meen mihinkään kauemmas vaan kattelemaan.
 
MEILLÄ ON NUO!
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Elikkä mä oon katellu tällasia http://www.vauvamaailma.com/shop/kauppa10/products.php?&action=show&id=4239&show=all

Onko kellään tästä merkistä tietoa? Kun on mulle ihan outo..
Meillä on nuo Pireuxin vaunut olleet nyt jo yli puolitoista vuotta... Olen kyllä tykännyt kovasti. Tosin jotain poikkeavuuksia juuri tuohon katselemaasi malliin löytyy...Meillä esim. kova kantokoppa pehmeän sijasta.

Noihin on mahdollista saada myös nuo ilmakennorenkaat, jotka meilläkin ovat. Ilmarenkaat ovat siis sellaiset, joita joutuu pumppailemaan ja jotka ovat vaarassa puhjeta jos ajat johonkin terävään. Nuo kennot on tosi hyvät, kestää hyvin, ei tartte pumppailla. Suosittelen tosiaan kennoja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ilmarenkaat on vähän huonot oli vaunut minkä merkkiset vain. :snotty:
umpikumisetko ne pitäis sit olla? Älyttömän raskaat!
Kaikilla tuttavilla on ilmarenkaat puhjenneet jatkuvasti, niitä on sitten lainailtu lasten polkupyöristä ja paikkailtu.
ne taitaa olla ihan susia kaikki.
Kyllä meillä ilmarenkaat on ihan hyvin toiminut eikä jatkuvasti puhkeillut. Ja niitä sisäkumeja saa fillarikaupasta vitosella ostettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Eikö kukaan oikeesti käytä muita ku emmaljungia, brioja tai teutonioita? Tää on tietty taas tällanen status juttu :whistle:
Höpö höpö, mutta sinähän halusit mielipiteitä asiaan :)...

Meillä on http://www.baby1.fi/easywalker-sky-p-151.html kovalla vaunukopalla. Ei mitään valittamista, ihan loistavat menopelit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Eikö kukaan oikeesti käytä muita ku emmaljungia, brioja tai teutonioita? Tää on tietty taas tällanen status juttu :whistle:
Mulla on emmaljungat mutta on kyllä ilmarenkaat. Ihan yhtä hyvin voisin ottaa jotkut halvemmat vaunut mutta ostin nuo käytettynä kaverilta joten ei tarvinnut paljon maksaa. Älä välitä mitä muut sanoo vaan osta sellaiset kuin itsestä tuntuu hyviltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Eikö kukaan oikeesti käytä muita ku emmaljungia, brioja tai teutonioita? Tää on tietty taas tällanen status juttu :whistle:
No niin onkin. Meillä on 250 euron ILMAKUMIPYÖRÄISET Borat ja hyvin tyytyväisiä olemme olleet. On kevyet ja sisältävät juuri ne muutamat ominaisuudet jotka vaunujen kuuluu sisältääkin. Mun päähäni ei mahdu miksi vaunuista pitäisi maksaa helvatin paljon enemmän - saadakseen niille yleisen hyväksynnän? Munhan ei edes kuuluisi olla tyytyväinen edullisiin vaunuihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:
Eikö kukaan oikeesti käytä muita ku emmaljungia, brioja tai teutonioita? Tää on tietty taas tällanen status juttu :whistle:
Höpö höpö, mutta sinähän halusit mielipiteitä asiaan :)...

Meillä on http://www.baby1.fi/easywalker-sky-p-151.html kovalla vaunukopalla. Ei mitään valittamista, ihan loistavat menopelit.
Ni mä halusin mielipiteitä noista vaunuista =) Mut ei se mitään, hyvin tää sujuu.
 

Yhteistyössä