Hakutulokset

  1. P

    Mitä tänään ruuaksi?

    kermaperunat (uunivalmiit pussista siis...) vuokaan ja eilinen lohen loppu sekaan. Hieman kevyttä ruokakermaa ja mausteita ja uuniin paistumaan. Helppoa ja hyvää:)
  2. P

    Takkikisa Anna.fi:ssä

    tosin en mä ole koskaan mitään voittanut, vaikka kaikkiin kilpailuihin aina osallistunkin :/
  3. P

    Pärjääkö 7 henkinen perhe 250 eurolla..

    Ennen olin sitä mieltä, että ne on ihan humpuukia, meiltä ei niitä löytynyt lainkaan. Ihan oikeasti, älykäs sarjasta löytyy sellainen kippo, jossa salaatti (jäävuorisalaatti kerä ainakin) säilyy ainakin neljä päivää. En uskonut ennen kuin itse ostin. Tähän saakka salaattia sai aina heittää...
  4. P

    Keskenmeno. yleistä? kuinka moni saanut? ja kuka ei?

    2000 ja 2003 syntyneet lapset ja sitten nämä epätoivon täyttämät 3 vuotta...Tänä aikana raskaudet eivät ole onnistuneet lainkaan suunnitelmien mukaisesti. Ikää kohta 33 v.
  5. P

    Onko Seroxat ja Optipar sama lääke?

    pystyy tarkastamaan ko. asian ja näin vaikuttais olevan.
  6. P

    Saako noita kakkukuvia jostain KAUPASTA... eli muuten kuin tilaamalla netistä?

    saa karkkimarket mix- karkkikaupasta cars ja prinsessa kuvia
  7. P

    kissaihmiset hoi -

    meillä on viisi maatiaiskissaa ( ei älkää kysykö miksi niin monta :whistle: ) ja sama tilanne kuin ÄitiysLomalaisella. Toinen laatikko on kikkareille ja toinen pissalaatikko. Tosin kolme ensimmäistä tekivät sekaisin, mutta uudet pentutulokkaat tekivät tilanteesta tällaisen. Onhan se helpompaa...
  8. P

    Tilisiirrosta.

    Jos maksettu paikallisosuuspankin tililtä niin näkyy sinulla huomenna viimeistään puoli kymmenen jälkeen.
  9. P

    Aikaa 4 tuntia ja tehtävälista, mistä lähdet purkaamaan?

    Hirveellä kiireellä yrität tehdä kaikkea samaan aikaan. Ja yhtäkkiä puoli tuntia ennen määräajan umpeutumista huomaat, että kaikki on tehty. Loput puoli tuntia pyörittelet peukaloita. Toi listojen tekeminen ei ole mun juttu, menen eteenpäin vain kuin höyryveturi ja kaikki tehtävät tulee tehtyä...
  10. P

    Onko täällä kellään todettu tukostaipumusta?

    varsinaista tukostaipumus-diagnoosia ei tehty, tutkittiin kyllä. Takana kolme keskenmenoa (raskausviikoilla 16, 11 ja 19), mutta myös näitä ennen kaksi lasta. Joten lääkäri epäili, että nämä keskenmenot saattaisivat johtua jonkinlaisista tukoksista...Toivottavasti saat jonkinlaista vastausta...
  11. P

    Tuulimunan jälkeen

    maalaisjärjellä ajattelinkin, että pari kiertoa odotellaan ja kolmannesta sitten katsotaan miten käy...
  12. P

    Lääkärien saneluita:

    Kiitos :laugh: :laugh: :laugh:
  13. P

    Mä en saa lapsia hoitoon mihinkään kun meen synnyttämään ;-( Kamala stressi kun ei kukaan voi ottaa siksi aikaa.

    Mutta oliskohan tässä nyt kyse melkoisesta aliarvioinnista? Jospa se nykyinen miehesi ei vain ole koskaan saanut tilaisuutta pärjätä lastesi kanssa? Meillä isukki pärjäili peloistani huolimatta lasten kanssa (jotka vielä vatsataudin sairastivat samanaikaisesti) leikkaukseni ajan. Olinhan...
  14. P

    Tuulimunan jälkeen

    melkoista liukuhihnatyöskentelyä täällä päijät-hämeessä päiväkirurgisella tehty kaavinta...En nähnyt lääkäriä lainkaan ja paljon olis jäänyt kysyttävää. Kuinka monta kiertoa on teitä muita ohjeistettu odottamaan ennen uutta yritystä? Olis kiva tietää minkälaisia ohjeita muut ovat saaneet...
  15. P

    Onko kahden perättäisen keskenmenon jälkeen toivoa?

    ensimmäisen keskenmenon jälkeen raskaus alkoi heti perään eli emme pitäneet taukoa. Joten ensimmäistä keskenmenoa itse pidin huonona onnena ja toisesta ajattelin, että se johtui tauottomuudesta. Surua ja tuskaahan se ei vähentänyt, mutta antoi edes jonkinlaista lohtua...Kolmas keskenmeno iskikin...
  16. P

    Onko kahden perättäisen keskenmenon jälkeen toivoa?

    itselläni takana kahden vuoden sisään kolme keskeytynyttä keskenmenoa. Kaksi lasta (00,03) ja sitten nämä niin rankat keskenmenot rv 16, 11 ja 19. En tiedä uskaltaudummeko koskaan enää yrittämään, mutta lääkäri kertoi kolmannen keskenmenon jälkeen, että primaspan olis yksi vaihtoehto. Tietty...
  17. P

    Selvisikö km syy?

    asiaa, silloin shokkitilassa ei mikään jäänyt kunnolla päähän...Eli jos uskaltaudumme vielä joskus kokeilemaan voidaan asian toistumista yrittää estää mini-disperin hoidolla (tieteellisesti ei varsinaisesta tehosta tietoa paljoakaan) tai sitten ihan pistoshoidolla (olisko ollut hepariinihoito)...
  18. P

    Selvisikö km syy?

    Takana kaksi normaalia raskautta (lapset syntyneet -00 ja -03)... Viikolla 16 raskaus oli keskeytynyt ja ultrassa ei sydänääniä, seuraava raskaus keskeytyi rv 11 ja kolmas rv 19. Kaikissa oli melkein sama tilanne eli itsestä tuntui, että kaikki ei ole ok ja poltetta sekä nipistelyitä riitti...
  19. P

    Laihdutusmetodisi?

    itse kokeilin pv-ryhmässä käymistä kuukauden ajan ja tulos taisi olla -1,4 k/kk. Kalorilaskurin avulla olen laihtunut keskimäärin 2 kg kuukaudessa, tosin toisinaan pudonnut enemmänkin. Kalorilaskurin käytössä yksi iso plussa on heidän erittäin toimiva ja mukava keskustelufoorumi sekä...
  20. P

    Keventäjistä

    suosittelen ennemmin kokeilemaan ohjelmaa kalorilaskuri.fi. Voit kokeilla ilmaiseksi (jolloin et näe kaikkia ominaisuuksia) tai tilata kahdeksi viikoksi kerrallaan jolloin pääset testaamaan ohjelmaa kunnolla. Vuosimaksu on tosi edullinen, mikäli päädyt ohjelmaa käyttämään.

Yhteistyössä