Laihdutusmetodisi?

  • Viestiketjun aloittaja nipsu07
  • Ensimmäinen viesti
nipsu07
Hei

Millä keinoilla olette laihduttaneet/aiotte laihduttaa?Mä olen ostamassa jotain lisäsysteemiä jos se jotenkin auttaisi mua pysymään kaidalla tiellä. :)

Harkitsin pv:n kirjekurssia mutta kun hieman epäilen heidän juttuaan.Kävin joku vuosi sitten muutaman kerran heidän ryhmässä ja ei ollut oikein mun juttuni. Tiedättekö miten he suhtautuvat nykyään liikuntaan?Mulle itselle kun liikunta on aika iso juttu, ja mun mielestä olennainen osa laihdutus-urakkaani niin silloin aiemmin he eivät puhuneet liikunnasta yhtikäs mitään.

Keventäjiäkin mietin, mutta en oikein tiedä...Haluaisin tietty jonkun sellaisin "takapuoleen potkijan" josta kanssa on jotain hyötyä...

Onko kenelläkään ideoita?Tietty se on aika yksilöllistä mikä toimii kenelläkin...
 
itse kokeilin pv-ryhmässä käymistä kuukauden ajan ja tulos taisi olla
-1,4 k/kk. Kalorilaskurin avulla olen laihtunut keskimäärin 2 kg kuukaudessa, tosin toisinaan pudonnut enemmänkin.
Kalorilaskurin käytössä yksi iso plussa on heidän erittäin toimiva ja mukava keskustelufoorumi sekä minichat. Lisäksi Tero kehittää laskuria jatkuvasti.
 
Painonvartijat livenä ja kirjekurssina kokeiltu, samoin paastot, keventäjät ym. Vieläpä nuo kilot on tallella.
Nyt suunnitelmissa aloittaa maanantaina miehen kanssa yhteislaihis. Syön vain silloin kun on nälkä ja unohdan tuon säännöllisen syömisen. Aikasemmin oon huomannu, ettei monen pienen aterian syöminen onnistu mulla. En siis revi ressiä ajoista. Vettä yritän juoda paljon, karsin kaapista kaikki herkut ja jos jotain hyvää tekee mieli, niin mieluummin otan pienen palan kun kiusaan itteeni kieltäytymällä ja sit sorrun. Liikun sen minkä kerkeen ja viitin. Sen verran oon suunnitellu, et viikon kalorimäärä ei sais ylittää 10 000 kaloria. Siten saan joinakin päivinä syödä paremmin ja joinakin sit kevennetään roimasti. Aikasemmin tää on toiminu, mut nuo raskaudet on sotkenu laihikset joksikin aikaa. Nyt on piuhat poikki, joten kuuri saanee jatkua niin kauan kun jaksan tai oon tavoitteessani. Jos ei miehen kanssa onnistuta, niin sekään ei maailmaa kaada. oon huomannu, et liian totinen ja tiukka ohjelma kaataa hyvätkin dieetit tosi helposti. Elämän pikku nautintoja ei pidä kokonaan unohtaa, vaan sallia niitä kohtuudella ja hyväksyä se tosiasia, et ihmisiähän tässä vaan ollaan.
Tsemppiä vaan kaikille laihduttajille!
 
Vettä, liikuntaa, ja herkut viikolla pois. Näillä minä ainakin yleensä onnistun.
Vettä kunnolla. Sen juominen menee työstä, kun pakkaa unohtuun. Liikuntaa: stepperi, sauvakävely, vesijuoksu ja vatsalihasliikkeet. Ei mitään himotreenejä, kuhan säännöllisesti jotain liikuntaa.
Viikonloppuisin saatan herkutella isomminkin. Eiks sitä sanota et pitää välillä herkutellakin, ettei kroppa käy säästöliekillä koko aikaa.Se jaksaa taas polttaa rasvaa kun välillä lipsahtaa herkkujakin.
Et näillä eväillä huomenna taas alkakoon! :D
 

Yhteistyössä