Hakutulokset

  1. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Nopsasti nyt vain ilmoittelen, että pitkä odotus päättyi viimein 2.7 lauantaina, poika syntyi pikavauhdilla rv 41+1! Aattelin jo että ei lähde itkseen syntymään, vaikka merkkejä oli pitkään. Synnytys oli nopea, koko kesto 2tuntia25min, josta ponnistus vaihetta 9min! Onneksi mies patisti...
  2. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    NiQ kiitoksia voimahaleista!:) Ei sua kyllä tuosta kuvasta uskoisi 110kiloiseksi! Ihan todella olen sitä mieltä, että näytät tuossa kuvassa hoikalta, vauvamasu vain erottuu!:) Totta puhut tuosta että ei pitäsi rankaista itseään liikaa tuosta painon noususta, mutta tuntuu että väkisin siitä...
  3. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka! Heti alkuun Minkille oikein suuret onnittelut tyttelin syntymän johdosta!!! :flower: Synnytystarinaa ois mukava kuulla? :) Nyt saan minäkin piiitkäst aikaa aikaiseksi kirjoitella! Tänne on tullut paljon uusia kirjotuksia siitä kun olen viimeksi kirjottanut, se on mukavaa, olen käynyt...
  4. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Oi, Onnea Silvia Logo pienestä tytöstä!!:flower::heart: olisi kiva kuulla sun synnytys kertomustasikin joskus, jos jaksat kertoilla!=) Tuosta turvotuksesta, niin mulla kans tuli aivan kauheat turvotukset synnytyksen jälkeen, mutta sitten ne laski kahessa viikossa pois. Hienoa jos vanha takkki...
  5. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka pitkästä aikaa!:wave: Alkuun tuosta sikiöiden kokojuttuun, niin mulla esikoisesta sanottiin että hän oli pienikokoinen , kun oli rakenneultrassa jotain noin 200g painonen.Mutta eivät sillonkaan muistaakseni huolestuneet. Nyt tästä kakkosesta sanottiin että 300g, ja että se olisi...
  6. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Heipsan! Mullakin vähän kirjoittelminen jäänyt, on ollut niin kauhean kiirusta noitten talojuttujen kanssa! Silvia Logo voi että, sulla ei kyllä kauaa enään ole kun vauveli syntyy!=) Nopeesti se vaan aika menee! Mulla meni esikoinen viikon yli LA:n, ja oli kyllä tosi tuskasta ootella, että...
  7. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tänne onkin tosi kivasti tullut paljon keskustelua! :) Tervetuloa vain uusille minunkin puolestani! :) Mä itse käyn täällä kyllä joka päivä lukemassa teidän juttuja, mutta en ole ehtinyt kirjottelemaan. Nyt aattelin että pikkasen näpyttelen tänne tekstiä, anoppi on pojan kanssa ulkoilemassa...
  8. H

    Ruskeaa vuotoa ja kaksi keskenmenoa takana... Apua!

    Mulla on ollut vuotoja sekä esikoista odottaessa, että nyt tässä toisessa raskaudessa. Mulla vuoto ajoittui viikoille 8-9. Mä kans olin tosi huolissani, ja ravasin vessassa jatkuvasti tarkistamassa. Vuotoa tuli noin viikon verran, tässä raskaudessa ehkä vähän pidempään. Siteeseen asti ei tullut...
  9. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Heipsan! Nyt minäkin kirjottelen pitkästä aikaa! :) Tervetuloa uusille minunkin puolestani!:wave: Tänne olikin tullut paljon tekstiä, ihanaa! :) Tosta vhhruokavaliosta, niin mä kans ennen raskautta sain muutaman kilon tippumaan, kun vaan jätin leivän ja pastan, perunan ja riisin pois...
  10. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka! :) lysti tervetuloa! :) hienoa että sinulla paino pudonnut! Kumpa itsekin pystyisin tuohon samaan... :) NiQ Mä en osaa sanoa tuosta masutuubista, mutta luulen että se on aika joustavaa materiaalia, että luulisi sopivan meille isompikokoisillekin?! Tietysti riippuu varmaan paljon...
  11. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Koralli73 Tervetuloa!=) Tulin vain toivottelemaan kaikille Oikein Hyvää Joulua! :xmas:
  12. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka! Tervetuloa Yaden :) Minki, musta tuo on kans tosi törkeää tuo painosta kettuilu, jokainen ylipainonen varmasti tietää että sitä painoa on. Varmasti se harmittaa itseään, ja sitten on tosi kurjaa jos siitä vielä valitetaan!! Ärsyttää tuommonen!!:mad: Nigella: tsemiä muuton kanssa...
  13. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tervetuloa Hanseka!! :flower: Pahoitteluni etten ole kirjoitellut, on kiirettä ollut kovin...ja mä oon taas ollut kipeenä! Siis koko tän kuluneen raskauden ajan mä olen ollut kipee!! Ei montaa tervettä päivää ole näkynyt, flunssaa vaan pukkaa koko ajan! Ottaa kovasti voimille jatkuva...
  14. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    No nyt on elokuvissa käyty, ehtii kirjottelemaan! :) Ensinnäkin Minki, onnittelut puolivälin saavuttamisesta! Nopeesti se aika vaan menee! :) Ihanaa että pääsit kuulemaan sydänääniä, se on kyllä ihana ääni, itsekin odotan, että josko seuraavalla neuvola kerralla mäkin pääsisin kuulemaan :) Tule...
  15. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Nopeasti tulin vain ilmoittamaan, että tänään siis käyty ultrassa, ja kaikki hyvin! :heart: Tulen sitten myöhemmin kertomaan enempi ja kommentoimaan lisää, nyt aika kova kiirus, esikoiselle pitää ruokaa laittaa ja ynnä muuta. Illaksi lähetään miehen kanssa elokuviin, mummo on poikaa vahtimassa...
  16. H

    *!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

    Heipsan kaikille! Tulin vain ilmoittamaan ultrakuulumisia! =) Tänään siis alkuraskauden ultra, seulontoihin me ei osallistuta, joten niskaturvotus jäi mittaamatta. Mua jännitti ultra ihan hirveesti, että onko kaikki kunnossa. Mutta olihan siellä kaikki kunnossa, ihanasti vaavi siellä potkiskeli...
  17. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Kiva Silvia Logo ja LiLoo kun kirjottelitte kuulumisianne!! :) Silvia Logo joudutko itse mittailemaan sokereita kun sulla oli tuo 12tunnin arvo koholla? Hyvä että muuten ovat pysyneet kurissa! LiLoo Ihana masukuva sulla! :) Tuo on kyllä vaan ikävä tuo iskias-vaiva! :( mulla ollut joskus...
  18. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tervetuloa vain Minki minunkin puolesta! :) Sullahan jo viikkoja kertynyt, puoliväli häämöttää! :) Nigella ihanalta kuulostaa nuo teidän muutto suunnitelmat! :) ymmärrän kyllä että vaikka muuttaminen on ihanaa, tulee läheisiä ikävä...mutta onneksi tosiaan on tuo skype, ja ylipäätänsä netti...
  19. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moiks!:wave: Mä en ollutkaan kirjotellut tänne piiitkään aikaa, kun pino on ollut hiljainen:| Mutta mukavaa että NiQ ja Nigella olitte kirjotelleet! :) Tänne kuuluu hyvää, huono olo ehkä vähän hellittänyt. Mikä hyvä, kun oli tosi inhottavaa jatkuva öllötys olo. Nyt tämä on lievempää...
  20. H

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka! :) Taas oli tullut paljon tesktiä, tervetuloa vain uusille mukaan kirjottelemaan! :) Mukavaa kun löytyy kohtalotovereita! :) Täällä eka neuvola oli keskiviikkona,ja meni ihan mukavasti. Sama täti oli mitä esikoisella. Ei sanonut mitään pahaa painosta, mutta tarkkaillahan sitä...

Yhteistyössä