Hakutulokset

1. V

Miehen lento peruttu :(

Minä katselin ihan samaa. Onneks ehdit kysyä ensin..en ois viittiny. :)
  2. V

Te kenellä kokemuksia HopLopista..

Kuopiosta. Onko millanen paikka? Kannattaako sinne mennä lomalla? Lapset on 8, 6 ja 5 vuotiaat.
  3. V

Kuvia rakkaista lapsistamme :)!

Niinkun minä jo uskalsin epäilläkin niin komee nuorimieshän siellä kuvassa istuu. =) Ja mitä sun juttujas täällä lukenu niin saat kyllä olla varmasti pojastasi ylpeä äiti kaikinpuolin. :)
  4. V

En mää tollasta nuorta miestä pelästyny vaan ihan muusta syystä jäi :o
  5. V

No huh!! :o Pitäsköhän vanhan tätin mennä jo nukkumaan. :)
  6. V

Toivottavasti apu löytyy. Mut uskon kyllä että komee mies siellä kasvaa. Miniä ehdokkaat kohta kolkuttelee ovella. :)
  7. V

Sun kuopus on tosi sulonen. Joskus aiemminkin aikaa sitten varmaankin toi kuva ollu täällä ja jääny mieleen. Joskus miettiny että kuinkahan komee nuori mies siellä onkaan nyt. =) Äläkä käsitä mun tekstejä väärin, en oo mikään pervo vanha nainen nuorien poikien perässä. :)
  8. V

Jos olisitte päättäneet että lapsiluku on NYT täynnä mutta ehkäisystä huolimatta olisitte nyt raskaana, pitäisittekö lapsen?

Kyllä mä jos nyt tulisin raskaaksi (ei pitäs olla kyllä mahdollista) niin pitäisin lapsen. :)
  9. V

Onko täällä ketään

joiden lapset asuis erillään, siis osa lapsista isällään ja osa äidillä?
  10. V

Kuka tunnustaa...

Ystävä sä lapsien on kyllä yks niistä itkettävimmistä. Veteraanin iltahuuto ja sitten monia muita sota-ajan lauluja kun oikein kuuntelee ajatuksella niitä sanoja niin tulee kyllä itku. :'(
  11. V

.

K y l l ä!
  12. V

Minä en oikein tiiä miten kysyisin

Tässä onkin se ongelma..että kuvat on laittanu lasten isän vaimo. Eli varmaan mulla kauheesti ei oo valittamista asiasta jos isä on antanut luvan vai?
  13. V

Minä en oikein tiiä miten kysyisin

Siis kun lasteni kuvia löytyy netistä muiden toimesta sinne laitettuna. Ja se ärsyttää minua. Onko ärsykseni oikeutettua?
  14. V

Pitkäperjantain pärstäpino!

O-ou onpas Aksu komee. :whistle:
  15. V

Tästä tulee pitkä selostus, mutta pliis: Kertokaa mitä mieltä ootte ja mitä tekisitte ??!!!

Onpa hankala tilanne.. jos osaat silleen yleisellä tasolla puhua jotain aiheesta niin vois olla ihan hyväkin niin.
  16. V

oletko syntynyt samana päivänä jonkun julkkiksen kanssa?

Sulla on sitten aikas hyvä synttäripäivä :)
  17. V

Mukavin Mitäs nyt-palstan miehistä?

päätön saa äänen täältä
  18. V

testaa henkinen ikäsi

tämäpäs olikin hyvä olen "Kirpsakasti kolmekymppinen" ja eihän tuohon ole ku kuukauden päivät ku se tulee täyteen. =)

Yhteistyössä