Kuvia rakkaista lapsistamme :)!

• Viestiketjun aloittaja Pöllö
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Profiilista löytyy tuon 2 vk 4 pv ikäisen poitsun kuva, siinä hän on muistaakseni 3 päivän ikäinen. En tosin kysynyt häneltä lupaa julkaisuun, mutta uskon ettei hän pistä pahakseen.. :D

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja +:
muistakaapas ensin kysyä lapsiltanne lupa kuvien julkaisuun!!!
Mä olen kysynyt. Ja ne julkaisee ihan itse netissä sata kertaa enemmän kuvia kuin minä tällä palstalla. Mutta näihin kuviin on siis ihan lasteni lupa:'

Esikoinen:

Kuopus:

Naikkuli
ei voi olla totta. Mun tyttö on ihan samannäköinen kuin teidän pieni (enkä tarkoita, etteikö lapsesi olisi oma persoonansa). Näytin tota kuvaa ja mieskin sanoi, että ihan kuin meidän 5 kk tyttö. Epäili, että olen laittanut hänen kuvansa tänne. Hassua, eikö?

Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja Naikkuli:
ei voi olla totta. Mun tyttö on ihan samannäköinen kuin teidän pieni (enkä tarkoita, etteikö lapsesi olisi oma persoonansa). Näytin tota kuvaa ja mieskin sanoi, että ihan kuin meidän 5 kk tyttö. Epäili, että olen laittanut hänen kuvansa tänne. Hassua, eikö?
No on kyllä jännä :snotty: Melkeinpä samanikäinenkin...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Naikkuli:
Ettet vain olisi salaa puuhastellut Nimran miehen kanssa. :LOL:

Sun kuopus on tosi sulonen. Joskus aiemminkin aikaa sitten varmaankin toi kuva ollu täällä ja jääny mieleen. Joskus miettiny että kuinkahan komee nuori mies siellä onkaan nyt. =)
Äläkä käsitä mun tekstejä väärin, en oo mikään pervo vanha nainen nuorien poikien perässä. :)

Yhteistyössä