Kuvia rakkaista lapsistamme :)!

• Viestiketjun aloittaja Pöllö
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kannattaa kyllä oikeasti miettiä, missä niitä lastensa kuvia jakelee.
Niinkö?
Niin. Yllättävän monelle ei näytä tuottavan mitään ongelmia tosin - omiapa ovat lapsenne ja heidän yksityisyytensä.
Eikös lasten kuvia ole jaettu ja näytetty maailman sivu? Nykyään vaan on netti.

Tuo kuva mikä mulla on profiilissa, on sellainen, että voisin sen liimata vaikka otsaani ja kulkea kadulla. Jakaa vaikka oman painoksen jos halukkaita ilmaantuisi. (Mikä on epätodennäköistä, koska omat on aina ihania, mutta muille ne on lapsia lasten joukossa).

Johan mun pitäisi kysyä sitten lupa jokaiseen kuvaan joka kameralla otetaan, ja jokaiseen jonka haluan jollekin näyttää. Ei se ole tainnut ihan niin toimia silloin ennen nettiäkään...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Eikös lasten kuvia ole jaettu ja näytetty maailman sivu? Nykyään vaan on netti.

Johan mun pitäisi kysyä sitten lupa jokaiseen kuvaan joka kameralla otetaan, ja jokaiseen jonka haluan jollekin näyttää. Ei se ole tainnut ihan niin toimia silloin ennen nettiäkään...
Et kai tosissasi ole sitä mieltä, että on sama asia näyttää ipanoiden kuvia esim. omille sukulaisille, ja jakaa niitä netissä ihan-kenen-vaan katsottavaksi? "Julkaisu" on eri asia kuin "valokuvien näyttäminen kavereille". Mutta ilmeisesti tästä ei oo mediassa vielä tarpeeksi jauhettu, kun tuntuu olevan näin hälläväliä monelle mammalle.

Miksi te sitten vedätte herneen nenään siitä, että joku Aksu-Sariel-whaddever jakelee täällä muiden kuvia ominaan? Jos se on ihan sama missä niitä kuvia julkaistaan ja kuka niitä julkaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Kannattaa kyllä oikeasti miettiä, missä niitä lastensa kuvia jakelee.
Niinkö?
Niin. Yllättävän monelle ei näytä tuottavan mitään ongelmia tosin - omiapa ovat lapsenne ja heidän yksityisyytensä.
Yllättävän moni meistä uskaltaa liikkua ulkonakin lastensa kanssa ilman että pistää jätesäkin päälle huolimatta siitä minkälaisia mieleltään järkkyneitä ihmisiä maailma on täynnä.

Keittiönoita
Mulle ei tuota mitään ongelmaa :) Itse asiassa tähänkin ketjuun laittamani kuvat ovat jo muuallakin netissä. Ja lasteni itsensä laittamina.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle ei tuota mitään ongelmaa :) Itse asiassa tähänkin ketjuun laittamani kuvat ovat jo muuallakin netissä. Ja lasteni itsensä laittamina.

mjoo...vanhimmilla on ihan omat profiilit ii2 ja gallerias.tosin en heidän kuviaan tänne edes laittanut mutta kuitenkin.

Yhteistyössä