Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Neitonen :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Neitonen :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa kyllä oikeasti miettiä, missä niitä lastensa kuvia jakelee.
Niinkö?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa kyllä oikeasti miettiä, missä niitä lastensa kuvia jakelee.
Niinkö?
Niin. Yllättävän monelle ei näytä tuottavan mitään ongelmia tosin - omiapa ovat lapsenne ja heidän yksityisyytensä.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Pinki auta, mä en saa kuvaa suoraan näkymään vaikka teen mitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Eikös lasten kuvia ole jaettu ja näytetty maailman sivu? Nykyään vaan on netti.
Johan mun pitäisi kysyä sitten lupa jokaiseen kuvaan joka kameralla otetaan, ja jokaiseen jonka haluan jollekin näyttää. Ei se ole tainnut ihan niin toimia silloin ennen nettiäkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Hyvä hyvä!![]()
Suloinen :heart:
Muoks, nyt vasta huomasin, että olit jo laittanutkin tuonne edelliselle sivulle linkkinä tuon kuvan :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa kyllä oikeasti miettiä, missä niitä lastensa kuvia jakelee.
Niinkö?
Niin. Yllättävän monelle ei näytä tuottavan mitään ongelmia tosin - omiapa ovat lapsenne ja heidän yksityisyytensä.
Mulle ei tuota mitään ongelmaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin. Yllättävän monelle ei näytä tuottavan mitään ongelmia tosin - omiapa ovat lapsenne ja heidän yksityisyytensä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulle ei tuota mitään ongelmaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin. Yllättävän monelle ei näytä tuottavan mitään ongelmia tosin - omiapa ovat lapsenne ja heidän yksityisyytensä.Itse asiassa tähänkin ketjuun laittamani kuvat ovat jo muuallakin netissä. Ja lasteni itsensä laittamina.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:on niin söpöjä että
Kuva viimekesän karnevaaleista...poika rakastaa brassi passistoja ja halusi sitten myös kuvan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:on niin söpöjä että
Kuva viimekesän karnevaaleista...poika rakastaa brassi passistoja ja halusi sitten myös kuvan![]()
![]()
Ymmärtää naiskauneuden perään heti pienenä....
![]()