Kuvia rakkaista lapsistamme :)!

• Viestiketjun aloittaja Pöllö
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Sun kuopus on tosi sulonen. Joskus aiemminkin aikaa sitten varmaankin toi kuva ollu täällä ja jääny mieleen. Joskus miettiny että kuinkahan komee nuori mies siellä onkaan nyt. =)
Äläkä käsitä mun tekstejä väärin, en oo mikään pervo vanha nainen nuorien poikien perässä. :)
Kiitos :) Tuo kuva on ollut täällä tosiaan ennenkin..samoin kuin nämä

Toi jannu olisi nyt ihan kivan näköinen, jos ei olisi perinyt isänsä ihoa :( Noh, varasin jo ajan ihotautilääkärille. Jotain apua noihin finneihin on saatava.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sun kuopus on tosi sulonen. Joskus aiemminkin aikaa sitten varmaankin toi kuva ollu täällä ja jääny mieleen. Joskus miettiny että kuinkahan komee nuori mies siellä onkaan nyt. =)
Äläkä käsitä mun tekstejä väärin, en oo mikään pervo vanha nainen nuorien poikien perässä. :)
Kiitos :) Tuo kuva on ollut täällä tosiaan ennenkin..samoin kuin nämä

Toi jannu olisi nyt ihan kivan näköinen, jos ei olisi perinyt isänsä ihoa :( Noh, varasin jo ajan ihotautilääkärille. Jotain apua noihin finneihin on saatava.
Toivottavasti apu löytyy.
Mut uskon kyllä että komee mies siellä kasvaa.
Miniä ehdokkaat kohta kolkuttelee ovella. :)

Naikkonen
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja Naikkuli:
ei voi olla totta. Mun tyttö on ihan samannäköinen kuin teidän pieni (enkä tarkoita, etteikö lapsesi olisi oma persoonansa). Näytin tota kuvaa ja mieskin sanoi, että ihan kuin meidän 5 kk tyttö. Epäili, että olen laittanut hänen kuvansa tänne. Hassua, eikö?
No on kyllä jännä :snotty: Melkeinpä samanikäinenkin...
Ai. No mutta ihan tosi...meidän likka on ihan samannäköinen. Toi kuva voisi olla hänestä otettu. (ei millään pahalla)

Toivottavasti apu löytyy.
Mut uskon kyllä että komee mies siellä kasvaa.
Miniä ehdokkaat kohta kolkuttelee ovella. :)
Toivottavasti löytyy :) Ihan tavallisen näköinen kaveri tuo nykyään on...tuorein kuva lienee tämä...parin viikon takaa
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/kuva6.jpg
No huh!! :eek: Pitäsköhän vanhan tätin mennä jo nukkumaan. :)

Keittiönoita
En mää tollasta nuorta miestä pelästyny vaan ihan muusta syystä jäi :eek:
Uteliaisuudesta kysyn, että mistä muusta syystä? Toi on ihan kiltti, sillä on suvussakin erilaisia ihmisiä ja on varsin suvaitsevainen. Siitä huolimatta rakastaa tätä isänmaataan ihan kuten äitinsäkin.

En mää tollasta nuorta miestä pelästyny vaan ihan muusta syystä jäi :eek:
Uteliaisuudesta kysyn, että mistä muusta syystä? Toi on ihan kiltti, sillä on suvussakin erilaisia ihmisiä ja on varsin suvaitsevainen. Siitä huolimatta rakastaa tätä isänmaataan ihan kuten äitinsäkin.
Niinkun minä jo uskalsin epäilläkin niin komee nuorimieshän siellä kuvassa istuu. =) Ja mitä sun juttujas täällä lukenu niin saat kyllä olla varmasti pojastasi ylpeä äiti kaikinpuolin. :)

nap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannattaa kyllä oikeasti miettiä, missä niitä lastensa kuvia jakelee.
kuvat on kuvia....kamalinta se on kun mies tulee kuvamaan lapsia äiväkotiin....näin kävi aikoinaan meidän päiväkodissa. Poliisit soitettiin paikalle.

Yhteistyössä