Miehen lento peruttu :(

Miehella piti olla Finskin suoralento Soulista tanaan kotia. Kuinka ollakaan koko lento peruttu, Airbus:lla piti lentaa. Onkohan noissa turmakoneissa nyt koko ajan jotain ongelmia, vai katsotaankohan kaikkea vaan tarkennetun suurennuslasin lapi.

No lippu muutettiin sitten Amsterdamin kautta Helsinkiin. Mutta menee niin myohaan iltaan kun on kotona . Tuolla Finskilla olis ollut jo ajoissa kotona. Kun mulla on niin kova ikava :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Onko ollut kauankin reissussa?
en ma enaa muista milloinka lahti. Toukokuun puolessa valin ehka :ashamed: Mut nahtiin me viime viikonloppuna Normandiassa. Oli se hyppytapahtuma siella. Mutta jatkoi siita viela viikoksi Koreaan saattamaan yksi projekti loppuun.

yksi huomio
Finnairin asiakaslehdessä oli tänään mainos, että lennostoon on hankittu uusia ja hienoja airbuseja, juuri turmakoneen mallia. Huono ajoitus Finskiltä. Saa varmaan kuulla siitä.

Hyvä, että ap:n mies tulisi toisella lentokonemallilla, vaikka matka kestäsis pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Alkuperäinen kirjoittaja A:
kuis pitkään ootte ollu yhessä?

22 v, naimisissa tulee oltua parin viikon paasta 20 v.
Katoin profiilista sun kuvaa. Minkä ikänen oot jos jo 20v ootte ollut naimisissa? oot meinaa aika nuoren näköinen.
Heh heh, se on meidan vanhimman likan kuva, kyllakin aika samanlainen painos olen mutta vanhempaa vuosikertaa.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja A:
kuis pitkään ootte ollu yhessä?

22 v, naimisissa tulee oltua parin viikon paasta 20 v.
Katoin profiilista sun kuvaa. Minkä ikänen oot jos jo 20v ootte ollut naimisissa? oot meinaa aika nuoren näköinen.
Heh heh, se on meidan vanhimman likan kuva, kyllakin aika samanlainen painos olen mutta vanhempaa vuosikertaa.
Siis hämäystä :)

Yhteistyössä