on . holhoojalla/ holhoojilla vain oikeus ja lupa laittaa. tekisin rikosilmoituksen vaikka omasta siskostani jos luvatta laittas ja tietäsin että nimenomaan hän on laittanut.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Siis kun lasteni kuvia löytyy netistä muiden toimesta sinne laitettuna.
Ja se ärsyttää minua. Onko ärsykseni oikeutettua?
Alkuperäinen kirjoittaja jep:on . holhoojalla/ holhoojilla vain oikeus ja lupa laittaa. tekisin rikosilmoituksen vaikka omasta siskostani jos luvatta laittas ja tietäsin että nimenomaan hän on laittanut.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Siis kun lasteni kuvia löytyy netistä muiden toimesta sinne laitettuna.
niin ja jos se ei ole antanut lupaa niin jos poliisiasiaksi menisi niin ukko varmasti valehtelisi antaneensa luvan. . pjaska tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Alkuperäinen kirjoittaja jep:on . holhoojalla/ holhoojilla vain oikeus ja lupa laittaa. tekisin rikosilmoituksen vaikka omasta siskostani jos luvatta laittas ja tietäsin että nimenomaan hän on laittanut.Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:Siis kun lasteni kuvia löytyy netistä muiden toimesta sinne laitettuna.
Tässä onkin se ongelma..että kuvat on laittanu lasten isän vaimo. Eli varmaan mulla kauheesti ei oo valittamista asiasta jos isä on antanut luvan vai?