Hakutulokset

  1. P

    *MarrasMassutII heinäkuussa*

    Eilen oli sitten sen rakenneultran aika... Minulle se oli erittäin suuri pettymys. Oli eri lääkäri polilla kuin aikaisemmilla kerroilla ja lekurin huoneessa oltiin yhteensä 7 minuuttia... Minullahan tuo tehtiin riskiraskauden vuoksi äitiyspolilla, kun muuten olisi ollut keskusäitiysneuvolassa...
  2. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Meillä kaksi poikaa ennestään, eikä kummastakaan ole tullut sitä juovaa. Nytkään ei ole juovaa tullut. Onkohan sittenkin poika tulossa... Ekasta raskaudesta lähtien on navasta alaspäin kulkenut todella hyvin erottuva raskausarpi, jota eräs lääkäri luuli leikkaushaavaksi =)
  3. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Tuosta paineen tunteesta alapäässä ja kivuista liikkuessa... Täällä ohjataan aina lääkäriin, jos on paineen tunnetta alapäässä, jotta kohdunsuun tilanne voidaan tarkistaa. Mulle suosittelivat tukivyötä jo tässä vaiheessa, kun saattaisi helpottaa tuntemuksia. Viime raskaudessa koin tukivyön vain...
  4. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Täällä on lepo alkanut auttaa kipuihin joten samalla linjalla jatketaan. Liikkeet on tuntuneet jo pidempään, mutta hassua asiassa on, että tuntuvat vain, kun olen keinutuolissa istumassa... Aikaisemmissa raskauksissa ei ole tarvinnut vaihtaa isompaan liivikokoon kuin vasta imetysvaiheessa ja...
  5. P

    Lamaannuttava väsymys

    Liittykö väsymykseen minkäänlaisia nivelkipuja? Esim. fibromyalgia aiheuttaa posketonta väsymystä, joka itsellä muistuttaa lähes krapulanomaista olotilaa. Juttele asiasta neuvolassa. Perusverenkuva voi kertoa jo paljon väsymyksen aiheuttajasta.
  6. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Niistä kasvukivuista... Täällä on alavatsaa aina silloin tällöin vihlaissut hiukan, mutta eilen pääsi jo itkukin. Kaupassa pääsin maitohyllyille, kun alkoi kramppailemaan ja kassatäti oli sitä mieltä, että ambulanssi pitää soittaa. En suostunut, vaan levon (pitkän sellaisen) jälkeen suuntasin...
  7. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    MarrasVaavilla on unta riittänyt. Olen kade. Mies on reissun päällä ja viestitteli, että unenlahjat on jäänyt kotiin, kun valvoi mm. 24h putkeen. Eipä niitä lahjoja täältäkään ole löytynyt. Viime yönä yhteensä viisi tuntia kahdessa erässä... Eilen oli parempi päivä sekä pahoinvoinnin että...
  8. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Nimimerkkini on peräisin ihan lapsuuajoista, joilloin isosisko kutsui minua pimpula-pampulaksi. Jossain vaiheessa se vaan lyheni pampulaksi. Voimia ja jaksamista Herkkupepulle! :hug: Pampula ja maha-asukki 16+1
  9. P

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Hei. Pääsisnköhän mukaan listaanne? Olen 28-vuotias, kolmatta odottava (kaksi poikaa ennestään), laskettu aika 20.11 ja synnytyssairaala SatKS. Olen jo pitempään seuraillut keskustelua, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan. Raskaus on tähän mennessä ollut ehdottomasti vaikein kaikista. Listasta...

Yhteistyössä