Hakutulokset

  1. P

    **Piinaviikko 22**

    No niin siinä kävi kun epäillinkin, täti tuli iltapäivällä kylään, pieni v...tus käynnissä. Mutta eteenpäin on mentävä. Ihmeen lyhyt kierto oli täs kuus.
  2. P

    Kolmatta kuumeilevat!!

    Täälläkin on yks kolmosesta haaveileva. Meillä pian 4 v täyttävä poika ja 2 vuotias poika. Mies on 35 ja minä 27. Viides yrityskerta alkaa kunhan pääsen tätin pois nurkista :) (tuli vasta kylään tänään) :'( Kova vauvakuume on molemmilla ja pojat on tärpänny ekoista kierroista. Nyt me...
  3. P

    **Piinaviikko 22**

    inkku :hug: Taidan kuulua kans ens viikon putoajiin, nyt on jo merkkejä tätin kylään tulosta, nimittäin naama kukkii juhlavasti, raskaana ollessani ei oo koskaan finnin finniä. Mitään muutakaan raskauteen viittaavaa oiretta ei oo. No pitää nyt vaan pitää pää kylmäná ja odotella.
  4. P

    **Piinaviikko 22**

    Hissukka en haluaisi pilata iltaasi, mutta ihmettelit tuota maidon tuloa, niin minulla ainakin tuli vielä vuoden jälkeen kun olin lopettanut imettämisen ja just samanlailla kun sinullakin eli saunassa. Toivotaan kuitenkin parasta että olis salamatkustaja kyydissä hyvin hyvin pienenä =)
  5. P

    **Piinaviikko 22**

    Tervetuloa tiiti mukaan, meillä näyttääkin olevan aika lailla samanlainen kierto ja lapsitilannekin, meillä on vanhin n 3,5v ja nuorempi on viikonpäästä 2v et sen verran on eroa. Meillä yritykskertoja on 4 jos nykyinenkin lasketaan mukaan. Nyt sitten vaan jännäillään jokos nyt tärppäis.
  6. P

    **Piinaviikko 22**

    tänään oli sitten ovistikussa ne kaks vahvaa viivaa ja alamahakin on ollu tänään vähän kipeä. Eilen ja tänä aamuna kyllä pupuiltiin, mutta mahtaako se riittää, kun nousin kuitenkin ylös n 15 min päästä miehen laukeamisesta. Vieläköhän tänään ehtis siimahännät perille jos viä illalla pupuilis? :)...
  7. P

    **Piinaviikko 22**

    Heippa vaan kaikille, ihan ajankuluks tänään jo tikutin ovista ja yllätys yllätys ihan haalee viiva ilmesty, limantulokin on alkanu voimistua. Ovis on sitten varmaan kunnolla päällänsä tos viikonlopun paikkeilla. Toivottavasti nuo miehen siittiöt olis uimispäällä. :)
  8. P

    Minkä värisiä rattaita?

    Brio nova 2005 värit= vihertävän beige + sininen + viininpunainen. ja Teutonia timmy 2006 värit= harmaa + musta. Sitten meillä on maclarenin sateenvarjorattaat joita ei oo koskaan käytetty värinä: Harmaa jossa hieman muistaakseni vihertävän sävyäkin.
  9. P

    harmaana

    Mulla on nykyään aina pari päivää ennen kuukautisten alkamista päänsärkyä, mutta burana tai panadol auttaa siihen kyllä.
  10. P

    Cobran itkuhälytin

    Meillä on työmiehillä käytössä näitä puhelimia ja joskus koitin käyttää sitä itkuhälyttimenä, mutta poika huusi jo täyttä kurkkua kun minulla oleva puhelin alkoi suhisemaan, eli ei ääni edes kuulunut kunnolla. Enpä ole sen jälkeen käyttänyt niitä itkuhälyttiminä. Meillä on Philipsin itkuhälytin...
  11. P

    **Piinaviikko 22**

    \ Ilmoittaudun taas joukkoon, ja lisäsin itseni listalle. toivottavasti nyt puhaltais runsaat plussatuulet.
  12. P

    **Viikon 17 jännääjät**

    \ Sinneppä siirryn minäkin, kun tuo täti tuli täs iltapäivällä kylään :( Onnittelut plussanneille. :)
  13. P

    **Viikon 17 jännääjät**

    \ Mä odottelen kans lauantaihin ennen kun testaan, jollei sitten täti oo saapunut ennen, pahalta kyllä näyttää, ei oo nimittäin enää mitää raskausoireita mutta pää särkee, niinkuin usein ennen kun täti tulee. Onnea isolle plussajoukolle.
  14. P

    Plasto-mopo

    Mielestäni se on juuri kaksi vuotiaalle sopiva, ainakin meidän poika menee sillä niin vimmatusti eteenpäin. Meillä sitä on käytetty sisällä.
  15. P

    **Viikon 17 jännääjät**

    onnittelut sofiannalle plussasta. Täällä on tänään alkanu alamahassa jomotteleen ja rinnatki on painettaessa vähän arat, en kyllä tiä onko täti tulos vähän etuajas kylään, mutta toivottavasti ei, perjantaina tai lauantaina testailen jos ei tätiä ennen kuulu. Kaapis on pari testiä jo sitä varten...
  16. P

    **Viikon 17 jännääjät**

    Vihdoin Lh huipussaan kun äskön tuossa testailin, tuli tosi punainen ja paksu viiva siihen testiviivan viereen. Ny tarttis vikitellä tuo isäntä töistä kotiin, ja viettää laatuaikaa.
  17. P

    Keväthaalari

    Meillä on nyt jonathan haalarit pojilla ja edelliset oli travellen remu, niin minä kyllä tykkäsin enemmän remusta, Jonathanissa aina vuori menee mukana, niin että sitä on tosi vaikea pukea ja riisua. Yhtenä vuotena meillä oli lassietec niin se oli kans hyvä ja helppo pukea ja riisua, elikkä enää...
  18. P

    **Viikon 17 jännääjät**

    Mäkin ilmottaudun tänne jännäilemään, mut mä en kyllä vieläkään ymmärrä (anteeks vaan tyhmyyteni) mitä tuo kp jne tarkoittaa? No kuitenkin kolmosesta haaveillaan, yritystä takana nyt 2 kk elikkä tämä on nyt kolmas yrityskuukausi. Kierto on 28-31 pv pitkä.
  19. P

    Minkämerkkiset kodinkoneet teillä on?

    Meillä on keittiössä jääkaappi, pakastin, hella ja liesituuletin rosenlew merkkisiä 2 vuotta vanhoja. Astianpesukone on 5v vanha upo. Nämä kaikki on toiminut moitteettomasti ja oon ollu tyytyväinen. kolme vuotiaan pesukoneen vaihdon pari viikkoa sitten ja saman ikäisen kuivausrummun n. kuukausi...
  20. P

    Minkämerkkiset kodinkoneet teillä on?

    Meillä on keittiössä jääkaappi, pakastin, hella ja liesituuletin rosenlew merkkisiä 2 vuotta vanhoja. Astianpesukone on 5v vanha upo. Nämä kaikki on toiminut moitteettomasti ja oon ollu tyytyväinen. kolme vuotiaan pesukoneen vaihdon pari viikkoa sitten ja saman ikäisen kuivausrummun n. kuukausi...

Yhteistyössä