Hakutulokset

1. KiljusenHerrasväki

Höhlä kysymys työnhausta... mainitaanko hoitovapaalla olo CV:ssä (työkokemus-kohdassa)?

Mie laitoin hakemukseen et sinä ja sinä vuodesta hoitanut kotona lapsia.
  2. KiljusenHerrasväki

3v:n yksin kotiin jättämisestä

Empä jättäs kyl meidän 3 veetä yksin himaan tuota 4 min pitemmäks aikaa... Se 4 min ois aika riskiä.
  3. KiljusenHerrasväki

Miksi reiman kumisaappaat halkeilee niin helposti??

Koska ne kumpparit tehdään kiinassa siellä missä esim. Caliponkin. Nokiat kestää.
  4. KiljusenHerrasväki

Nuorten kanssa työskentelevät apua..

Nuorilta kysyin vastaus ihan sama!Leivottu on ja maalausta, pelejä yms. pelattu huonolla menestyksellä..
  5. KiljusenHerrasväki

Kyseessä on siis huostaanotettuja nuoria, joita ei oikein mikään nappaa. Tilana voi olla vaik liikuntasali yms.
  6. KiljusenHerrasväki

Kaikki vinkit kelpaa, vaik ei niin tuokio tyyppisiä oliskaan!
  7. KiljusenHerrasväki

apua, äkkiä vastatakaa

Varaa aika lääkäriin. Kannattaa tutkia.
  8. KiljusenHerrasväki

Jos olisi jotain vinkkejä millaisen toiminta yms. tuokion voisi nuorille järkätä?Kyseessä noin 13-18 vuotiaat.
  9. KiljusenHerrasväki

Voi ei!

Mun ystävän lapsi(1v) oli jääny päikärissä ulkoilun jälkeen ulos. Päikkärin naapuri oli soittanu et teiltä tais unohtuu pihalle jotain, siellä itkee pieni lapsi.
  10. KiljusenHerrasväki

Koiralle nimi..

Vaikeeta on...
  11. KiljusenHerrasväki

Koiralle nimi..

Tässä hyvä ajatus, mitäs/ketäs siellä Kalevalassa oli?
  12. KiljusenHerrasväki

Koiralle nimi..

Kyseessä Suomenajokoira uros.
  13. KiljusenHerrasväki

oma-aika, oma elämä

Minä elin lapsille pelkästään noin 3-4-vuotta ja ihmettelin miksi olen niin väsynyt ja murheelinen. Kun vihdoin älysin ,että lapsillahan on huippu ihana isä ja minä en ole korvaamaton, otin omaa aikaa ja nyt kaikki on saanut uuden muodon. Vieläkin puuhailen tai puuhaillaan perheenä paljon...
  14. KiljusenHerrasväki

Onko Kukaan avustajana vaikeasti vammaiselle koulussa?

Siis Kehitysvammaista tarkoitan. Oletko mikä ammatiltasi?
  15. KiljusenHerrasväki

Onko Kukaan avustajana vaikeasti vammaiselle koulussa?

Voisitko kertoa vähän työstäsi? Mitä päivänaikana kuuluu tehtäviisi ja mitä kannattaa ottaa huomioon tässä työssä?
  16. KiljusenHerrasväki

mitä saitte miehiltänne ystävänpäivälahjaksi?

En mitään, koska mies sanoo et en ole hänelle ystävä, olen hänelle tärkeämpi kuin ystävä. Antoi kuitenkin suukon ja toivotti hyvää ystävänpäivää. :whistle: ;)
  17. KiljusenHerrasväki

Huomasin vanhan ketjun siitä..

Mie olen huomannu et meillä on menny siihen et isin kans leikitään ja äitin kans jutskaillaan ja sylitellään. Tietty jossain määrin miekin niiden kans pelailen, mut vähempi.Niin ja sanottakoon vielä et isikin halaa ja höpöttelee.
  18. KiljusenHerrasväki

Ideoita kaivataan!

Joku lohi/pasta salaatti, ehkä mukaan suolakurkkua ja majoneesia?Mut pitää varmaan sit varautua myös toisella salaatilla jos on allergisia tai muuten eivät pidä kalasta. Oisko tuo kreikkalainen sit siihen hyvä?
  19. KiljusenHerrasväki

Ideoita kaivataan!

Kiitos avusta :flower: Kyllä se taitaa menu olla se salaatti ja lisäksi jotain?Mutta mikä salaatti?Kreikkalainen, kala, vai lihasalaatti?

Yhteistyössä