Hakutulokset

1. KiljusenHerrasväki

Tästä mun raskaudesta... Jos joku jaksais lukea...

Oletko puhunut tästä pelostasi ihan jonkun ammatti-ihmisen kanssa? Jos et voisi olla hyvä puhua, sillä kuulostaa siltä että ehkäpä pelkosi jo ohjaa likaa elämääsi ja loppuuko se sittenkään kun vauvasi syntyy.Ymmärrän kyllä pelkosi :hug:
  2. KiljusenHerrasväki

Ideoita kaivataan!

Eli kyseessä olisi ns. tyttöjen iltamat mitä syömistä itse haluisit et olis? Salaatteja?Pizzaa? vai?
  3. KiljusenHerrasväki

Miten toimisitte huutonet asiaa..

No ei nyt niin kallis mut ei mikään halpakaan. Kävin tyhmyyttäni katsomassa palautteet jälkikäteen ja negaa oli.
  4. KiljusenHerrasväki

nyt kiehuu

Oletko tosissasi? Oishan se tietty ollu kohteliasta kysyä, mut...
  5. KiljusenHerrasväki

Nyt oikeesti alkoi huolestuttamaan, kun ei puh numeroo ja osote oli ihan eri tyypille kun sähköposti ja tilinumero...
  6. KiljusenHerrasväki

Mites toi ilmoitus tehdään ylläpidolle? :ashamed:
  7. KiljusenHerrasväki

Huusin sieltä tunikan ja huuto päättyi 31.1. Maksoin tunikan heti ja jäin odottamaan.Sitten huomasinkin että täysin samanlainen ja saman kokoinen tunika oli tullut myyntiin eri ihmiselle.Kysyin myyjältä että onko minun tunikani jo postissa johon sain vastaukseksi että ei koska tunika on eri...
  8. KiljusenHerrasväki

Voiko 1v7kk ikänen puhua jo 4 sanan lauseita ja olla päiväkuiva?

No meillä oli tyttö just tuon ikänen kun oli päiväkuiva ja kyllä puhui jo jonkin verran. Koska 2v neuvolan kohdassa lukee jo selkeä lausepuhe.
  9. KiljusenHerrasväki

Onko kellään kiharakarvaista noutajaa?

Mie niin haluisin tietää et irtooko se karva sellaisena kikara juttuina sillon tällön vai ihan ns. normaalisti koko ajan?
  10. KiljusenHerrasväki

Mistä nettikaupasta kivoja uus-retrovaatteita lapselle?

http://www.karpalosuomi.fi/index.php
  11. KiljusenHerrasväki

Kaikki nämä rotuun liittyvät sivut olen kolunnu läpi ja kaikissa ns. samat jutut olisin halunnu tietää tuosta karvasta lisää.
  12. KiljusenHerrasväki

niin ja ovatko miten sairas rotu?
  13. KiljusenHerrasväki

Miten se karva onko se niinkuin villakoirilla et irtoo "vähän" vai onko se ns. normaali karva? Onko helppo koulutettava? Sopiiko lapsiperheeseen?
  14. KiljusenHerrasväki

oiskos nyt paikalla :wave:

Yhteistyössä