Eli kyseessä olisi ns. tyttöjen iltamat mitä syömistä itse haluisit et olis?
Salaatteja?Pizzaa? vai?
Salaatteja?Pizzaa? vai?
Oih, kala! Kreikkalainen on niin helppo itse tekaista, luulen että kala on harvinaisempi herkku. Joku majoneesipohjainen vai millaista olit ajatellut?Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Kiitos avusta :flower: Kyllä se taitaa menu olla se salaatti ja lisäksi jotain?Mutta mikä salaatti?Kreikkalainen, kala, vai lihasalaatti?
Joku lohi/pasta salaatti, ehkä mukaan suolakurkkua ja majoneesia?Mut pitää varmaan sit varautua myös toisella salaatilla jos on allergisia tai muuten eivät pidä kalasta. Oisko tuo kreikkalainen sit siihen hyvä?Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Oih, kala! Kreikkalainen on niin helppo itse tekaista, luulen että kala on harvinaisempi herkku. Joku majoneesipohjainen vai millaista olit ajatellut?Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Kiitos avusta :flower: Kyllä se taitaa menu olla se salaatti ja lisäksi jotain?Mutta mikä salaatti?Kreikkalainen, kala, vai lihasalaatti?
Kyllä, kreikkalainen lisäksi. On muuten tosi huomaavaista ajatella allergisetkin. Miehelläni on keliakia, monesti jää ilman mitään purtavaa, kun tarjolla on leipiä tai pastasalaattia - eikä vihersalaattia lainkaan, joka on yleensä juuri se ainoa vehnätön vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Joku lohi/pasta salaatti, ehkä mukaan suolakurkkua ja majoneesia?Mut pitää varmaan sit varautua myös toisella salaatilla jos on allergisia tai muuten eivät pidä kalasta. Oisko tuo kreikkalainen sit siihen hyvä?Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:Oih, kala! Kreikkalainen on niin helppo itse tekaista, luulen että kala on harvinaisempi herkku. Joku majoneesipohjainen vai millaista olit ajatellut?Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Kiitos avusta :flower: Kyllä se taitaa menu olla se salaatti ja lisäksi jotain?Mutta mikä salaatti?Kreikkalainen, kala, vai lihasalaatti?