Ideoita kaivataan!

Salaattia, jotain coktailtikkuja (nakki-viinirypäe-juusto). Hyvä, helppo, nopea ja täyttävä juttu on halkaista ranskanleipä, sisään hurjasti sulatejuustoa, valkosipulia ja kinkkua. Uunin foliossa niin, että juusto sulaa ja maut tekeytyvät. Suosittelen! Maun mukaan tietty valkosipuli pois, kinkku kalkkunaksi jne :) Kivoja iltamia!

Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:
Kiitos avusta :flower: Kyllä se taitaa menu olla se salaatti ja lisäksi jotain?Mutta mikä salaatti?Kreikkalainen, kala, vai lihasalaatti?
Oih, kala! Kreikkalainen on niin helppo itse tekaista, luulen että kala on harvinaisempi herkku. Joku majoneesipohjainen vai millaista olit ajatellut?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Kiitos avusta :flower: Kyllä se taitaa menu olla se salaatti ja lisäksi jotain?Mutta mikä salaatti?Kreikkalainen, kala, vai lihasalaatti?
Oih, kala! Kreikkalainen on niin helppo itse tekaista, luulen että kala on harvinaisempi herkku. Joku majoneesipohjainen vai millaista olit ajatellut?
Joku lohi/pasta salaatti, ehkä mukaan suolakurkkua ja majoneesia?Mut pitää varmaan sit varautua myös toisella salaatilla jos on allergisia tai muuten eivät pidä kalasta. Oisko tuo kreikkalainen sit siihen hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
Joku lohi/pasta salaatti, ehkä mukaan suolakurkkua ja majoneesia?Mut pitää varmaan sit varautua myös toisella salaatilla jos on allergisia tai muuten eivät pidä kalasta. Oisko tuo kreikkalainen sit siihen hyvä?
Kyllä, kreikkalainen lisäksi. On muuten tosi huomaavaista ajatella allergisetkin. Miehelläni on keliakia, monesti jää ilman mitään purtavaa, kun tarjolla on leipiä tai pastasalaattia - eikä vihersalaattia lainkaan, joka on yleensä juuri se ainoa vehnätön vaihtoehto.

Yhteistyössä