Hakutulokset

  1. I

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    Heipsis Vaaka näytti yllättäen hyvinkin miinusta aamulla. Hieman on kiinteämpi olo, ei turvonnut ja pirteämpi olotila kaiken kaikkiaan. Vaikka paljon on skarppaamista vielä, jos meinaa elintavat saada kuntoon. Olen syönyt säännöllisesti ja hyvin, mikä varmasti suurin syy pudotukseen. Mutta...
  2. I

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

    Minky: Ollaan samiksia =) Mitatkin menee aika yksiin! Ja moi muillekin! Itse olen lähtenyt rauhallisesti liikkelle jättäen pois kaikki loputkin herkut ja osan muista hiilaripitoisista ruuista. Ja on lähtenyt hienosti kilot karisemaan. Nestettä varmasti, mutta se ensin pois ja sitten muut...
  3. I

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

    Hei, Lähestyn taas varovasti. Itsekuri on ollut viime vuonna raskauskilojen pudottamisen suhteen ihan nollalukemissa. Paino putosi kesällä 2008 muutaman kilon ja hups tulivat syksyllä hiipien takaisin. Ja poika on 2,5v... Aloitin tänään ja tässä tiedot: Aloittanut: 13.1.2009 Pituus: 166...
  4. I

    Läskit mäkeen. (Painonpudotus seuraa kaivataan)

    Yhden miehen nainen, kivaa kun oot samassa ketjussa taas :) Jep, hiljasta on toisessa pinossa ja sama juttu, tarviin potkuja persuuksille. Toivotaan tästä aktiivisempaa ketjua tai sitä suljettua ;) Ja kevennystsemppiä sulle (potkii, potkii ) ja muille myös!
  5. I

    Läskit mäkeen. (Painonpudotus seuraa kaivataan)

    Kirjoittelen myös toisessa ketjussa, joka hyytymään päin. Siksi olisi kiva antaa ja saada lisää vertaistukea tähän projektiin. Paino 78,1 kg, lähtöpaino 2kg enemmän. Aloittanut n. 15.5, eli hitaasti mutta varmasti tippuvat. Tiputan kilorilaskurilla painoa ja tavoitteena olisi painaa alle 70 kg...
  6. I

    Aloitus 12.05.2008

    Heissan =) Aivan ihana ilma! Kohta lähden ulos loppupäiväksi! Paino tasan 78 kg tänään, ihan ok saldo viikolle 0,7kg ja on alkanut olla jo elämäntapa tämä paljon ja usein syöminen niin että paino laskee. Onneksi ei ole tänä vuonna valmistujaisia tai lakkiaisia niin ei tarvitse mussuttaa...
  7. I

    Aloitus 12.05.2008

    Huhuu... mIssä kaikki? Aurinkoa palvomassa ulkosalla ? =) Mulla on painoa lähtenyt nyt 1,3 kg. Anoppilan vaalla tarkastettu eli 78.7kg. Tyytyväinen olen ja suunta oikea. Musta on myös ihanaa, että motivaatiota löytyy. Eilinen meni kaloreiltaan yli reippaasti kun oli vieraita istumassa...
  8. I

    Aloitus 12.05.2008

    Pakko tulla ihmettelemään....Oma vaaka todella aataminaikainen, en siis käytä. Viimeksi punninnut digivaalla anoppilassa joskus 2-3 vkoa ennen aloitusta ja oli muistaakseni 80.1kg. No, tänään työpaikan salin vaaka näytti 76,4kg ja todellinen keventäminen jatkunut siis vasta viikon. Todellinen...
  9. I

    Aloitus 12.05.2008

    Hei kaikki! Täällä ei ihmeempiä, en ole uskaltautunut vaalle, vaikka hyvin keventäminen taitaa onnistua. Päätin ihan nyt alkuun luottaa kinnaaviin vaatteisiin ja yhdet housut ei ole niin kireät enää =) Jeee!! Vaakakin voisi olla parempi, joten uusi hommattava että tässä olisi jotakin...
  10. I

    Aloitus 12.05.2008

    Vau, vihreänä kateudesta luen teidän liikuntamääriä. Hienoa tytöt! Olen aina liikkunut säännöllisesti eli kuntosalia, juoksua ja joogaa. Mun selkeät sudenkuopat laihduttamisessa onkin nyt ajanpuute uskaltaisin väittää, ettei ole aina pelkästään tekosyy.Teen paljon töitä, meillä rakennetaan ja...
  11. I

    Aloitus 12.05.2008

    Mulla on alkanut nihkeästi tämä kropan keventäminen ja toivoisin saavani puhtia muista jotka tsemppaavat myös. Itse valmis tsemppaamaan teitä :) Pituus 166 ja paino jämähtänyt imetyksen aikana n. 80 kiloon. Mulla tavoitteena lähtöpaino eli 67 kiloa, jolloin olin vallan tyytyväinen itseeni...

Yhteistyössä