Aloitus 12.05.2008

Olen päättänyt aloittaa terveellisemmät elämäntavat. Virallinen aloituspvm 12.05.2008. Onko muita, jotka ovat tehneet samankaltaisia päätöksiä?

Kiloja lähtee - 18 kg. Lähtöpaino 83,6 kg Tavoitepaino 65,6 kg. Kaipaisin kavereita tueksi! Iso urakka, joka vie aikaa, mutta ei ollenkaan mahdoton!!! ;)
 
Joo, jos mäkin aloittaisin laihduttamisen..TAAS :D

Pituutta mulla on 160cm. Synnytyksen jälkeen elokuussa 2006 painoin 97kg. Nyt vaaka näyttää noin 78kg. Tarkoituksena olisi saada paino ensin tuohon 75 kiloon ja haaveissa että loppujen lopuksi paino olisi joskus alle 70kg.

Nyt on paino juminut tässä 76-78 tuntumassa koko alkuvuoden. Laskin pisteitä vähän aikaa, mutta olen liian laiska siihen. Kevät on menty sillä meinigillä että kaikki hyvin kunhan paino ei nouse. Nyt täytyis sit saada tuo paino taas laskemaan.

Mitä "metodia" aioit käyttää? Mä yritän lisätä liikuntaa ja rajottaa syömisiä. Alkuun ajattelin seurata tarkemmin erityisesti hiilihydraattien määrää. Lähdenkin tästä kirjastoon hakemaan South Beach diet- kirjaa :wave:
 
Tää hyppää kans tähän pinoon. :wave:

Tosin olen jo ottanut varaslähdön. 15 kg tullut painoa sinä aikana mitä ollaan miehen kans yhdessä oltu, enkä voi edes laittaa raskauden piikkiin tota. :ashamed: Niistä on nyt pari kiloa lähtenyt, joten 13kg olis vielä pudotettavaa. Sit olisin jo ite tyytyväinen, vaikka senkin jälkeen vois vielä muutama kilo lähtee et olisin ihannepainossa. :)
 
Hello! Ilmottaudun mukaan!! Hyvä että löytyi aloittelijoita :)
Raskauskiloista pitäis päästä että mahtuisin taas vanhoihin farkkuihin. Tavoitepaino 70kg.
Paino nyt 81.7 tarkalleen :|
Ajattelin koittaa vain syödä terveellisemmin ja karsia makeiset pois. Mulla tuo makea on kompastuskivi!
Tsemppiä kaikille!!
 
Heippa!
Saako liittyä seuraan? Oon kyllä jo nyt dieetillä mutta porukan tuki olisi tervetullutta, mittaa on 163 ja painoa 70 ja puntari pitäisi saada tuonne 60kg paikkeille. Mahtuisi omat vaatteet päälle taas. =)
 
Moikka!
Voisin kanssa yrittää tähän kimppaan. Pituutta komeat 165cm ja painoa aina vaan enemmän, nyt on jykevät 71kg. Tavoite 60kg. Puristaa ja kiristää. Kertokaa millä keinoin tippuu n. 1kg/vko? :snotty:
 
Täällä pitäis lopettaa herkuttelu :headwall:
Namia vaan tekee mieli niin pirusti enkä tiiä mikä avuksi |O
Mutta ehkä jos näin porukan tuella :saint:

Juon myös paljon vettä ja syön noin 4-5 kertaa päivässä.

Vaunuttelu ei oikeen ota onnistuakseen ku vauhtia 'hidastaa' esikoistyttö ja tällä hetkellä vauvan nuha.

Nyt en enää osta kaupasta herkkuja! Olkoon tämä lupaus numero uno :whistle:
 
Minä voisin liittyä seuraanne,jos huolitte tällaisen jojoilin remmiinne. :snotty: Oikein hävettää kun mun piti aloittaa painon pudotus jo vuoden vaihteessa,ja kuinkas siinä kävikää...läskiks meni :ashamed:
Painonvartijoiden pisteillä ajattelin mennä eteen päin (olen monta kertaa aloittanut ja yhtä nopeasti lopettanut ) Aloitin laskemaan pisteitä viime sunnuntaista lähtien ja nyt alkaa tää alku helpottaa. Nälän tunne on ollut hirmuinen joka päivä. Mutta sitkeästi olen ollut napsimatta. Olen tämän ennenkin sanonut,mutta nyt aioin onnistua !!!!
Olen 162cm pitkä ja painoa on tällä hetkellä 80,6kg. Tavoite olisi joku 65-69kg eli matkaa on. Alku vuodeta painoin 83kg.
 
Taidettiin olla aiemmin jo samassa ketjussa, pistepirkoissa vissiin? Mulla oli se pisteiden lasku meidän tietsikalla joka hajos ja en ole saanut aikaiseksi laittaa sitä uudestaan toimimaan (seli seli :D )

Ollaan muuten edelleen aika saman mittaisia pötkylöitä, mut kyllä se tästä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Onko teillä joku "vippaskonsti" käytössä vai ihanko syö vähemmän, liiku enemmän - tyyppisesti meinaatte?
Mä ainakin meinasin mennä tuolla syö vähemmän, liiku enemmän periaatteella. Oikeastaan mun ruokailu aika hyvällä mallilla muuten, kunhan vaan saan nuo herkut jätettyä pois. Tosin helpommin sanottu kuin tehty, kun tuntuu että karkkipussit suorastaan vainoaa mua kaupassa ja meinaa väkisin hypätä kärryyn. :whistle:
 
No moi mulju! Täällä mie roikun,mutta nyt lähtee :kieh: :D Läskit nimittäin. Voi että ottaa aivoon kun ei saanut itsestään irti jo silloin alku vuodesta.
Mie kävin sunnuntaina vaakalla niin se näytti tosiaan 80,3kg,huh huh. Perjantaina taas punnitus,toivottavasti hyvä lukema. Nyt olen ollut tiukkana (huimat 4 päivää takana )

Toivon saavani teistä lisä motivaatiota ja tukea,eli potkuja vain mun suuntaan jos jossain vaiheessa alan repsahdella. :attn:


Muoks. ja konstina tuo jo edellä mainittu painonvartijoiden pisteiden lasku. Ja ihan se perus,liiku enemmän kuin syöt!

Ja hei vinkkinä kerron täälläkin,mitatkaa mittanauhalla esim vyötärö ja seurailkaa tuloksia myös sillä saralla. Pelkkä vaaka kun kertoo vain puoli totuutta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Ja hei vinkkinä kerron täälläkin,mitatkaa mittanauhalla esim vyötärö ja seurailkaa tuloksia myös sillä saralla. Pelkkä vaaka kun kertoo vain puoli totuutta :whistle:
Mä voisin kans antaa vinkin että vaa'alla kannattaa käydä aamuisin sen jälkeen kun on käynyt ensin vessassa, mutta ei ole ehtinyt vielä syödä mitään. Näyttää takuuvarmasti vähemmän mitä iltaisin. :whistle: :D
 
Muokkasin tuota aikaisempaa kirjoitustani,koska olin laittanut väärän lukeman painoksi.
Pidän perjantain puntari päivänä,joten nyt vajaassa viikossa (aloitin viime sunnuntaina ) on lähtenyt -0,900kg. Odotin hieman suurempaa lukemaa,mutta kyllä kaikki miinus merkkiset kelpaa B)
 
Kivasti on porukkaa kerääntynyt. Olen nyt pari päivää pikkuhiljaa yrittänyt vähennellä hiilareita. Leipää, riisiä tai pastaa en ole syönyt. Eilen sit tuli hirveä himo pullaan, ja kuinkas ollakaan pakasteessa oli vapuksi leipomiani pullia vielä jäljellä. Söin, tai siis ahmin niitä sitten 5 ja arvaatteko tuliko hyvä fiilis?! Oksesin sit sen jälkeen. Maha ei tainnut kestää äkillistä ruokavalion muutosta.

Mut nyt en sit enää ahmi tommosia herkkuja. Ja vasta ensi maanantaihan meidän piti oikeasti aloittaa, joten ei lasketa tätä repsahdusta vielä :D

Onnea yhden miehen naiselle miinuksesta!
 
Mulju, tietenkään ei lasketa. Kuten ei sitäkään että mä kävin eilen hesessä. :whistle: :D Maanantaina vasta lasketaan. Ja ite en edes meinaa yrittää sitä linjaa, että kaikki herkut olis kiellettyjen listalla. Sitä kun pystyy ehkä viikon pari noudattamaan ja sit repsahtaessaan vetää herkkuja kaksin käsin. Parempi kun sallii itelleen ne herkutkin silloin tällöin mut tottakai kohtuudella. :)

Onnea yhden miehen nainen pudotuksesta. :flower:

Mitenkäs te muut ootte ajatelleet tuota punnituspäivää? Mä ajattelin ottaa sen maanantaiks.
 
juuh,meni "vähän" herkuttelun puolelle tämä viikonloppu. Mutta taas ruotuun palattu. :p :whistle: Nyt ei pitäisi olla mitään kissan ristiäisiä tms. tiedossa vähään aikaan..kai? Ai juu,no serkun lakkiaiset mutta pidättäydyn mässäämästä niissä juhlissa :snotty:

Mukavaa äitienpäivä iltaa kaikille ja huomiseen tsemppiä,alku aina vaikein! :wave:
 
No niin! Nyt se sitten alkaa!
Aamupaino oli edelleen siinä 70kg paikkeilla ja toivottavasti jo ens viikolla lukema olisi pienempi.
Mahan ympärys on 80..
Mä lähen tällä lailla liikkeelle että jätän KAIKKI makeet pois :'( , mitenkähän siitä selviää? Syön kevyemmin , eli paljon kasviksia, perunan ja makaroonit yms, yritän mahdollisuuksien mukaan korvata täysjyvätuotteilla, leivän puputtamisen jätän myös pois.
Ja liikuntaa lisään mahdollisuuksien mukaan, miten se nyt onnistuukaan kahden pienen lapsen hoidolta..
 
Saako tulla mukaan? Tämä olis sitte jo kolmas laihdutusryhmä :ashamed: Viime syksynä aloitin 81 kilosta ja tammikuulla sitten 77 kilosta ja nyt on taas hiipunut into, joten haen uutta intoa uudesta ryhmästä.

Paino oli tänä aamuna 73 kiloa ja kyllä ainakin kymmenen kiloa pitäis lähteä. Tyytyväinen olen ensin, jos pääsen alle 70.

Olen laihdutellut vaan liikunnalla ja hyväskän rajoittamisella. Hidasta painon putoaminen on ollut, mutta josko se sitten olisi pysyvää. Kolmen lapsen raskauskilot pudotettava nyt, kun ei enää lisää lapsukaisia tule (kai).

Tsemppiä kaikille! :)
 
anouk, eiköhän tähän pinoon ole kaikki tervetulleita. :)

Tosiaan tänään se sitten virallisesti alkoi. Painoa oli aamulla 87,1kg. Siitä sitten pikkuhiljaa koitetaan saada lukemaa pienemmäks. Kaupassa onnistuin kiertämään karkkihyllyn kaukaa, joten ainakin tämä on alkanut lupaavasti. B)
 
Mulla on alkanut nihkeästi tämä kropan keventäminen ja toivoisin saavani puhtia muista jotka tsemppaavat myös. Itse valmis tsemppaamaan teitä :)
Pituus 166 ja paino jämähtänyt imetyksen aikana n. 80 kiloon. Mulla tavoitteena lähtöpaino eli 67 kiloa, jolloin olin vallan tyytyväinen itseeni. Hieman on kilpirauhasen ohimenevä vajaatoiminta vaikuttanut painon laskuun.
Tänään alkanut hyvällä draivilla. Ennen lomia ainakin 4 kg.
Mulla ruokailutottumukset aika ok ja kuten moni muukin makea on kompastskivi.. Ja liikuntaa lisää ehdottomasti.
 
ines78 ja anouk , tervetuloa joukkoon! =)
Ollaankos me anouk oltu jossain ketjussa jo "tavattu" aiemmin ? B) Minulla tiukassa tuntuu kilot olevan,tai lähinnä tuo itse kuri :saint: :whistle: :xmas:

Tänään meni päivä ok. Mie muutan tuon oman punnituspäivän sunnuntaille kun silloin aloitin.
Jaa niin ja jos jotain itsestäni kertoisin...

Olen 162cm ja n.80kg nuori nainen :D Ikää kohta 25v. Asustellaan etelä-suomessa avomieheni ja pojan 03/07 kanssa :heart: Perheeseen kuuluu myös koira. Pikku kakkonen haaveissa joskus tulevaisuudessa,kunhan nyt karistellaan nämä kilot pois :whistle:
Kovasti tsemppiä teiltä kaipaisin,potkikaa reilusti minuu eteenpäin!!
 
ines78 ja anouk , tervetuloa joukkoon! =)
Ollaankos me anouk oltu jossain ketjussa jo "tavattu" aiemmin ? B) Minulla tiukassa tuntuu kilot olevan,tai lähinnä tuo itse kuri :saint: :whistle: :xmas:

Tänään meni päivä ok. Mie muutan tuon oman punnituspäivän sunnuntaille kun silloin aloitin.
Jaa niin ja jos jotain itsestäni kertoisin...

Olen 162cm ja n.80kg nuori nainen Ikää kohta 25v. Asustellaan etelä-suomessa avomieheni ja pojan 03/07 kanssa :heart: Perheeseen kuuluu myös koira. Pikku kakkonen haaveissa joskus tulevaisuudessa,kunhan nyt karistellaan nämä kilot pois :whistle:
Kovasti tsemppiä teiltä kaipaisin,potkikaa reilusti minuu eteenpäin!!
 
nipsu07
Tuttuja nimiä pongasin täältä tuolta 2.1. alkaen pinosta.

Juu,eli itse asiassa tänään aloitin ns uuden elämän,ties kuinka monennen kerran :LOL:
Meillä on ollut lapsen terveydessä kaikkia juttuja ja muutenkin fiilikset ovat olleet aika maissa niin on tullut puputettua ihan hyvin... :headwall:

Tänä aamuna kävin vaa'alla ja se näytti 76.8 kg...apua!Pari kiloa tullut parissa viikossa,että sillä lailla! :LOL: Kunhan nyt pääsis tuonne 70 kg niin olisi kiva,lopullinen tavoite 66-67 kg.Tilasin joku aika sitten painonvartijoiden kirjekurssin ja eilen kaivoin sen kaapista.

Sikäli hyvä että mies yrittää kans pienentää masun seutua.

Punnituspäivänä ajattelin pitää tiistaita kun tänään tämä showi alkoi...taas...
 

Yhteistyössä