****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****


Elina

Aloittanut 1.1.2009
Pituus 164 cm
Aloituspaino 79 kg
Tavoitepaino 67 kg
Paino nyt 75,5 kg

Olen ollut Nutrilett-kuurilla, jonka aloitin 3.1. ja hyvin olen saanut painoa putoamaan!! Huominen vielä Nutrilettia ja sen jälkeen aloitan pisteidenlaskun.
 
Mulla kiloja kertynyt huomaamatta viime kuukausien aikana. Täältä joskus aiemmin sain hyvin tsemppiä kun pudotin raskauskiloja niin jospa täältä saisin innostusta näiden "herkkukilojenkin" karistukseen. Liikuntaa harrastan 2-3krt viikossa, joka on mulle hyvä määrä. Nyt pitää saada nää syömiset kuriin ja se alkaa nyt!

Aloituspäivä: 13.1.2009
Aloituspaino: 59.1 kg
Tavoitepaino: 52 kg
Punnituspäivä: Maanantai
 
Aiemmin kirjoittelin "viimeiset viisi"-porukassa, mutta se kuivui kokoon jo ennen joulua. Kuitenkin olen huomannut että tälläisestä raportoinnista on hyötyä painonpudotuksessa, siksipä tulisin mukaan jos sopii?

Kovin paljon ei ylimääräistä ole, mutta ne kilot ovat sitten todella tiukassa...

Eli
Aloituspäivä: 26.9 61kg
29.9 60,9kg
6.10 60,8kg
14.10 60,3kg
12.12 59,2kg

Toivottavasti siis sanonta "hitaasti hyvää tulee" pitää paikkansa tässä tapauksessa... ;)

Aloitan vaikka nyt nollilta tämän urakkani

Aloituspäivä: 13.1
Pituus:162cm
Aloituspaino: 59,1kg
Tavoitepaino: 55kg

Herkut pois ja enemmän lihaskuntoa. Eilen ostin gymstickin ja sillä olisi nyt tarkoitus alkaa pakertamaan lihaskuntoa. Salille en pääse vuorotöiden takia. Kotoa löytyy myös crosstrainer ja kaksi koiraa jotka omalta osaltaan pitävät huolen siitä että pihalle on mentävä säässä kuin säässä. Liikuttua tulee ihan hyvin siis mutta tuo lihaskuntopuoli olisi nyt treenin alla erityisesti. Se kun on hiukan päässyt unohtumaan..
 
Mä sorruin eilen muutamaan tobleronepalaseen ja ne ei ollut niitä pieniä vaan niitä jättijuttuja laivalta :ashamed: :ashamed: :ashamed: toivottavsti ei vaikuta ens maanantain painolukemiin,tuskin kai sentään,jos nyt koittais olla täysin ilman herkkuja sinne saakka:)Maanantaihan voiskin olla hyvä karkkipäivä kun seuraava punnitus on aina vasta viikon päästä :p
 
mulla oli paino noussu tänä aamulla :headwall: en sitten ymmärrä miksi :saint: no mä otan nyt sellasen jutun että jätän lauantai herkut ( siis ne vähät mitkä olen sallinu) pois kokonaan. ja stepperillä poljen joka päivä kun nyt joka toinen vaan. leipä minimiin, evääksi otan vaan. jospa se siitä sitten.
pyhä lupaus on myös etten käy vaakassa joka päivä vaan yritän sen kerran viikossa vaan.
henrietta ei pieni sortuminen haittaa don`t worry =)
 
Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.

Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa :LOL: Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.

Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.

Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa :LOL: Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.

Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:
Voi että sinuu

:hug: mä vähän koitin tuolla aiemmin varoitella*jälkiviisastelua*Onneksi sulla on noin ihana mies.Toivu nyt kunnolla ennenkuin jatkat yhtään mitään :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.

Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa :LOL: Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.

Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:

Voi sua katiapatia!
:hug: Toivottavasti voit paremmin, ja koitathan ottaa oikeesti iisisti,kyl sitä laihista ehtii jatkaa myöhemminkin. Terveys kuitenki tärkeempi :flower: :hug:
 
Katiapatia: Hui kamala!:attn: Nyt iisisti pari päivää ja jatkat sitten järkevämmällä dieetillä, jookos?! :) Kova pudotus sulla onkin ollut, joten ei ihme, jos kroppa ei tykkää! Mutta koitahan jaksella ja kerätä voimia!
 
Tälle on iskemässä varmaan flunssa, kovasti kurkkua kutittaa TAAS kerran. Eikä varmaa oo ku neljäs kerta tän talven aikana! :ashamed: Taitaa ainaki tänää jäähä mun crossailu välii,ku kurkkuun sattuu niin paljo :'(
 
Joo kyllä se Henrietta käy että torstaisin lisäilet listaan.

Kyllä nyt on paikat kipeenä ku eilen oli dancebic. 1,5 kuukauteen ei oo ollut sitä. No mut tietää ainakin tehneensä jotain kuntonsa eteen :LOL: tästä se taas alkaa...

 
Kiitos henrietta :flower: Toivon niin hartaasti,et tätä kurkkukipua ei seuraa se flunssa, en haluu olla töist pois... Mut pahoin pelkään,et se flunssa saapuu iha varmasti. Nukuttaa kokoajan,ja viime yönäkään en saanu unta |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.

Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa :LOL: Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.

Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:
Katiapatia, itse oon ollut vastaavalla rääkillä kolmisen kertaa, ja tiedän, että se vie totisesti mehut. Kerran jouduin lopettamaan kesken, kun kroppa ei vaan kestänyt (eli huimausta, vesiripulia ja armoton pääkipu). Painoa noiden tappokuurien aikana lähti n. 7 kg/kerta, ja vaikka ohjeissa tosin "luvataan", niin takaisin ne tulivat melko nopsaan. Nytkin olisin halunnut aloittaa vastaavan dieetin, jotta sais nopeasti tuloksia aikaan, mutta imetän vielä vauvaa, joten se ei ollut mahdollista. Ja toisaalta hyvä niin, nyt syön normaalisti ja normaalia kotiruokaa n. 3 tunnin sykleissä, mutta oon jättänyt herkuttelun pois.

Oon miettinyt mitkä ovat omia sudenkuoppia, jolloin syöpöttely lähtee käsistä. Mulla ne on ne hetket, kun molemmat lapset ovat unten mailla ja pääsen viettämään sitä laatuaikaa. Ja valitettavasti se laatuaika on telkkarin ääressä istumista herkkuja mussuttaen. Eli tähän pitää tulla muutos. Ja ainakin alku on sujunut ihan ok, katsotaan joskohan tästä se lähtee. Siis se paljon puhuttu elämänmuutos. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.

Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa :LOL: Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.

Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:
Katiapatia, itse oon ollut vastaavalla rääkillä kolmisen kertaa, ja tiedän, että se vie totisesti mehut. Kerran jouduin lopettamaan kesken, kun kroppa ei vaan kestänyt (eli huimausta, vesiripulia ja armoton pääkipu). Painoa noiden tappokuurien aikana lähti n. 7 kg/kerta, ja vaikka ohjeissa tosin "luvataan", niin takaisin ne tulivat melko nopsaan. Nytkin olisin halunnut aloittaa vastaavan dieetin, jotta sais nopeasti tuloksia aikaan, mutta imetän vielä vauvaa, joten se ei ollut mahdollista. Ja toisaalta hyvä niin, nyt syön normaalisti ja normaalia kotiruokaa n. 3 tunnin sykleissä, mutta oon jättänyt herkuttelun pois.

Oon miettinyt mitkä ovat omia sudenkuoppia, jolloin syöpöttely lähtee käsistä. Mulla ne on ne hetket, kun molemmat lapset ovat unten mailla ja pääsen viettämään sitä laatuaikaa. Ja valitettavasti se laatuaika on telkkarin ääressä istumista herkkuja mussuttaen. Eli tähän pitää tulla muutos. Ja ainakin alku on sujunut ihan ok, katsotaan joskohan tästä se lähtee. Siis se paljon puhuttu elämänmuutos. =)
Ja mulle on viikonloput sudenkuoppia..töissä menee viikot ihan hyvin mutta vkl,on lapsilla (ja miehellä) karkkipäivää,on luppoaikaa jne.jne.
 
Hei,

Lähestyn taas varovasti. Itsekuri on ollut viime vuonna raskauskilojen pudottamisen suhteen ihan nollalukemissa. Paino putosi kesällä 2008 muutaman kilon ja hups tulivat syksyllä hiipien takaisin. Ja poika on 2,5v...
Aloitin tänään ja tässä tiedot:

Aloittanut: 13.1.2009
Pituus: 166 cm
Paino: 79,5kg
Tavoitepaino 67kg
Paino nyt: 79,5kg
Punnituspäivä: tiistai

Kaikille jaksamista ja palailen kertomaan itsestäni enemmän huomenna. Nyt nukkumaan :)
 
Emma-elinda, mulla ainakin paino vaihtelee hurjastikin päivistä riippuen. Olisko enemmän nestettä (varsinkin, jos myöhään reenaa ym)?

H3nna, on kiva tunne kun tietää tehneensä jotakin, mutta ei sitä liian usein toivo, varsinkaan kun ei pääse edes vessanpöntölle istumaan ilman kipua :whistle:

Pata-ässä, toivottavasti tauti pyörtää. Mulla iskee tosi usein pöpöt, kun vähentää ruokamäärää.

Katiapatia, no nyt sitten jatkat kevyemmällä linjalla ja ehkä myöhemmin koitat taas. Mun itsekurilla ei noihin pystytä :ashamed:

Eilen olin tunnin salilla ja tänään 2h salibandyä (keskiarvosyke oli 142 eli aika kovalla teholla 2 h). Ruokaa on sitte tänään mennyt paljon, en vain ole pystynyt nipistämään siitä. Kokeillaan huomenna taas sitten enemmän salaattilinjaa ;)

Ja vielä munkin puolesta tervetuloa uudet!
 
Ines78 - meillä melkein samanlainen tausta, sinä olet pari cm pidempi kuin minä, mutta myös mulla on nuorempi lapsi (niitä on yhteensä 2) 2,5 vuotias. Lopetin imettämisen marraskuussa, kun neiti oli tasan 2,5 vuotta ja sen jälkeen heti työt ja nyt sitten vuoden alusta päätin, että kun miehen 50-vee juhlat ovat toukokuun alussa, olen siellä omana hoikkana itsenäni.

Tavoite on mullakin 67 kg. Silloin olen tosi hoikka, enkä yhtään hoikemmaksi edes haluaisi. Saa nähdä, miten tissit rupsahtavat nyt tässä laihiksella, kun on takana 2,5 vuotta imetystä ja sitä ennen vähän väliä ja yli vuosi imetystä. Eli viimeisen melko tasan 6 vuoden aikana olen ollut 20 kk raskaana ja imettänyt 43 kk. Jäljelle jää 9 kk jolloin en siis ole ollut raskaana tai imettänyt. Elämäni siis muuttuu takaisin "normaaliksi", koska uusia vauvoja ei enää tule, enkä imettämistäkään enää uudelleen aloita. :LOL:

Nutrilett-kuurini on nyt ohi. Tein 2 x Startin ja painoa lähti 3,7 kg. Nyt tänään alkaa pisteidenlaskut. Eilen kävin Stockkan Herkussa ostamassa kaikkea ihanaa, mitä voi nyt syödä, erittäin vähärasvaista juustoa, vähärasvaista kinkkua, mozzarella-juustoa (aion tänään herkutella mozzarella-tomaatti-basilikaa), Elovena-puuroa (se on ihana aamiaiseksi ja tekee hyvää vatsalle sitäpaitsi, kuituja nähkääs). Mulla on pistelaskuri ja se on tosi hyvä, näkee paljonko missäkin on pointseja.

Mulla on yksi ihan live-tsemppikaveri, paras ystävättäreni ja muinainen kaasoni, olemme tunteneet toisemme vuodesta 1987 eli 22 vuotta tänä vuonna. Jotenkin meidän isoimmat kriisit ovat aina samoina vuosina tai samaan aikaan (kuten mun keskenmeno ja hänen avioeronsa), vaikka kriisit ovat yleensä ihan erilaisia tai eriasteisia, ollaan tsempattu toisiamme kautta vuosien. Nyt laihdutetaan kimpassa!!

Mulle on tärkeää monenlainen tuki laihdutuksessa, nyt kun en pysty Painonvartijoiden ryhmässä käymään, on kiva päivittäin kirjoittaa esim. tällä palstalla ja kertoa kuulumisia ja sitten vielä tsempata kaverin kanssa lähinnä tekstiviestein.

Mutta mukavaa keskelläviikkoa kaikille! Mun virallinen punnituspäivä on muuten torstai, mutta koska punnitsen joka päivä, mulle on ihan sama, minkä päivän paino tännekin kirjautuu, joten yritän sunnuntaisin tai viimeistään maanantaisin ilmoitella.
 
Katiapatia: Toihan on ihan kamalaa :eek: Nyt lopetat kyllä tosiaan tuollaisen kuurin, jos siinä voi noin käydä. Siinähän voi käydä ihan tosissaan huonosti :| Tsemppiä sulle :hug:

Henrietta: Repsahduksia sattuu, mutta ei se pari palaa nyt vaikuta varmaan koko viikon tulokseen yhtään mitään.

).(Täällä on oltu kipeenä, niin ruokavaliokaan ei ole sitten mennyt ihan suositusten mukaisesti kun ei ole jaksanut oikein miettiä ja laittaa ruokaa. Mutta ei nyt mitään ihan kauheita repahsuksia ole ollut (vähän salmiakkia ja ei salaattia ja uunissa ranskiksia jne.). Nyt on taas motivaatiota kyllä, kun huomasin jo mahtuvani ihan hyvin yksiin housuihin :)

Terveuloa mukaan uudet :wave:
 

Yhteistyössä