TervetuloaAlkuperäinen kirjoittaja MetsäMörrinVaimo:Hei, minäkin haluan mukaan! :wave:
MetsäMörrinVaimo
Aloittanut 30.12.2008
Pituus: 168cm
Aloituspaino:70,2kg
Tavoitepaino: 63kg
Paino nyt: 68,2kg
Viikkopudotus:-1,2kg
Punnituspäivä: Maanantai
Voi että sinuuAlkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.
Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.
Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.
Tänään olo on hieman parempi, jaloissa ei vieläkään tunnu olevan tarpeeksi voimaa.. mutta en mä tässä minnekään maratoonille ole menossa Pidän pari välipäivää laihiksen suhteen, ja kun olen saanut masuraukan kuntoon, jatkan jollain fiksummalla tavalla.
Onneksi oli eilen jo kuitenkin toiseksi viimeinen päivä kuurissa, joten ei pahasti jäänyt kesken. Silti vähän harmittaa.. :headwall:
Katiapatia, itse oon ollut vastaavalla rääkillä kolmisen kertaa, ja tiedän, että se vie totisesti mehut. Kerran jouduin lopettamaan kesken, kun kroppa ei vaan kestänyt (eli huimausta, vesiripulia ja armoton pääkipu). Painoa noiden tappokuurien aikana lähti n. 7 kg/kerta, ja vaikka ohjeissa tosin "luvataan", niin takaisin ne tulivat melko nopsaan. Nytkin olisin halunnut aloittaa vastaavan dieetin, jotta sais nopeasti tuloksia aikaan, mutta imetän vielä vauvaa, joten se ei ollut mahdollista. Ja toisaalta hyvä niin, nyt syön normaalisti ja normaalia kotiruokaa n. 3 tunnin sykleissä, mutta oon jättänyt herkuttelun pois.Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.
Ja mulle on viikonloput sudenkuoppia..töissä menee viikot ihan hyvin mutta vkl,on lapsilla (ja miehellä) karkkipäivää,on luppoaikaa jne.jne.Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:Katiapatia, itse oon ollut vastaavalla rääkillä kolmisen kertaa, ja tiedän, että se vie totisesti mehut. Kerran jouduin lopettamaan kesken, kun kroppa ei vaan kestänyt (eli huimausta, vesiripulia ja armoton pääkipu). Painoa noiden tappokuurien aikana lähti n. 7 kg/kerta, ja vaikka ohjeissa tosin "luvataan", niin takaisin ne tulivat melko nopsaan. Nytkin olisin halunnut aloittaa vastaavan dieetin, jotta sais nopeasti tuloksia aikaan, mutta imetän vielä vauvaa, joten se ei ollut mahdollista. Ja toisaalta hyvä niin, nyt syön normaalisti ja normaalia kotiruokaa n. 3 tunnin sykleissä, mutta oon jättänyt herkuttelun pois.Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:Noniin.. Mulle kävi sitten eilen niin että oli pakko keskeyttää kuuri :ashamed: ja olin koko päivän sen takia pahalla tuulella.. Hölmöä sinällään, koska jos en olisi syönyt paremmin eilen, olisin varmaan joutunut lähtemään päivystykseen illalla. Aamulla kun nousin sängystä, putosin polvilleni ja kaikki alkoi pyöriä päässä. Sitten oksentelin pitkin päivää ja olin aivan vesiripulilla. (anteeksi saastaiset yksityiskohdat) :$ Ilmeisesti verensokeri laski liian alas. Mies huolestui niin pahasti että laittoi mulle puuroa ja toi muutaman sokeripalan ja mehua :heart: Koko loppupäivän otin iisisti ja lepäilin. Söin vähän väliä.
Oon miettinyt mitkä ovat omia sudenkuoppia, jolloin syöpöttely lähtee käsistä. Mulla ne on ne hetket, kun molemmat lapset ovat unten mailla ja pääsen viettämään sitä laatuaikaa. Ja valitettavasti se laatuaika on telkkarin ääressä istumista herkkuja mussuttaen. Eli tähän pitää tulla muutos. Ja ainakin alku on sujunut ihan ok, katsotaan joskohan tästä se lähtee. Siis se paljon puhuttu elämänmuutos. =)