Läskit mäkeen. (Painonpudotus seuraa kaivataan)

170cm, 84kg -> tavoite 60kg

Eli siinä mun urakan lähtötilanne ja tavoite. :ashamed: Maanantaina aloitin ja ilmeisesti on "vähän" ollut turvotusta kun paino on jo tippunut 3,7kg. :/ :whistle:

Mutta siis herkut olen jättänyt pois kokonaan, myöhemmin sallinen silloin tällöin herkuttelun mutta vielä pidän nolla linjaa. :| Annoskoot olen puolittanut ja syön sen toisen puolikkaan salaattia. Muutenkin syön hirveästi marjoja, lanttua, porkkanaa jne.. Kaikkea mitä saa syödä niin paljon kuin napa vetää (ja sehän vetää ) ilman lihomisen pelkoa. :D

Liikuntaa olis tarkoitus lisätä mutta mitään pakko pullaa en siitä haluais. Crosstrainerikin löytyy talosta kunhan sen joku kaivais varastosta esille.. :snotty:

Painonpudotukseen aika tavoitetta ei ole, ainakaan vielä. Kunhan takas ei tulis painoa niin hyvä homma. Ja vielä parempi jos joka viikko olis miinusmerkkinen. Maanantaisin ajattelin punnita itseni mutta väliaikatietoja tulee varmaan katsottua muulloinkin.. :snotty:

Tosiaan siis olis kiva jos ketjuun hyppäis muitakin pudottajia, kilomäärästä ei niin väliä, tsemppaamaan toisiamme. :flower:
 
Läskiä siis! :LOL: Elikkäs 24 täyttävä 10kk ikäisen pojan mamma. 162cm ja paino tällä hetkellä komeat 82.5kg. Ennen raskautta pudotin painoni pitkästä aikaa 6 alkavaksi ja raskauden aikana kiloja tulikin sitten ihan liikaa.. Painonvartijoilla pudotin mutta nyt en saanut itseäni jotenkin liikkeelle joten yksin pitäs jotain koittaa tehdä. Liikun ihan päivittäin mutta syön mitä sattuu.. Suklaa on sellanen pahe että jos tulisin allergiseksi sille niin se varmaan pelastas mun vartalon! :LOL:

Itselle haluaisin tavoitteeksi tuon 6 alkavan painon taas ehkä ens kevääseen mennessä. Jotain uutta lajia ois kiva kokeilla ja mahdollisesti alotella ratsastamaan uudestaan.. Ja vettä on PAKKO opetella juomaan enämpi.. Että tallanen ois tarjolla! :flower:
 
Työntäisinkös minäkin nenäni tänne....*kurkkaa varovasti* :saint:

Kiloja,niitä on paljon. Mie olen tällainen paatin tappi. Pituutta 162cm ja painoa tällä hetkellä 77,9kg. Olen mukamas aloittanut tänä vuonna painon pudotuksen,mutta olen saanut vain viitisen kiloa pois. Ihan vain omaa saamattomuutta tämä on. :snotty:

Meidän perheeseen kuuluu 1v3kk poika, mies ja koira. Olen palannut töihin tänä keväänä ja illat tuntuu hujahtavan kiitävää vauhtia ohi. Salilla en ole käynyt aikoihin,mutta ostin kotiin viikko sitten crossarin ja sillä olen nyt tehnyt joka ilta. Rapakunnossa kun olen, aloitin tekemällä 10 min illassa ja ajatuksena on pikku hiljaa lisätä vastusta ja harjoitusaikaa.

Aika tavoitetta en enää aseta ( se on nähty etten pysy siinä :snotty: ) Mutta ensi kesään mennessä OLEN hoikempi ja paino saa alkaa juuri tuolla maagisella 6 numerolla. Painonvartijoiden pisteillä sain muutama vuosi sitten -17kg ja niitä nytkin laskeskelen. MUTTA heti kun jätän ruokapäiväkirjan pois käytöstä niin alan lipsua. Eli mun on pakko kirjata syömiset.

Mutta että tälläinen tapaus olisi seuraksi... =)
 
Minäkin työnnän tänne nenäni=)
Olen jo yhdessä pinossa mutta hyppään tähänkin jos passaa?
Ensi viikko menee reissussa niin painoa en silloin päivitä(porukoilla ihan eri lukemat kuin meidän vaa'alla). Tänään vaaka näytti huimat 85.8kg ja pituutta on 172kg!! :kieh:
lapsosia meillä on koklme 10v, 3,5v ja 11kk. Raskauden jälkeen mulle on kustakin jääny about 10kg...joskus olin hoikka tyttö:) Viimesimpiä kiloja on jäljellä n 8kg!
Tavoitteena ois painaa joskus vähintään sen 72kg, mielellään alle.
Pisteillä aloitan uusiksi sitten jussin jälkeen. punnaus päivä varmaankin maanantai..tai kattoo nyt. lauantaina ilmoitan uuden lukeman ja seuraava tulee sit jussin jälkeisenä maanantaina=)
Tsemppiä meille kaikille ja paljon miinus kiloja!!!
 
Jonkin sortin vartalon muokkausta ois tarkoitus aloittaa taas tässä kesällä jo ennen kun harrastamani Ringette kausi syksyllä alkaa.
Olen 26v 3 elävän ja yhden enkeli pojan äippä.Nuorimmaisemme on vasta vajaa 4kk,joten löllöä löytyy. :p
Mua kiinnostais enempi kirjoitella näitä laihis juttuja suljetussa kerhossa,et voisko joku perustaa sellaisen?
Olen 170cm ja n.78kg about. Tavoite ens alkuun 70kg.Se ois mulla normi paino.

 
Täällä kans yks laihduttaja, jos ei vielä oo kerhoa perustettu, voisin koittaa sellasen perustaa jos vaan osaan? :D

Mulla pituutta 165cm suunilleen, ja tavoite ois saada pois -40kg. Kk sitten aloitin, nyt -6,3kg...

Mut tosiaan suljetussa kerhossa ois kivampi näitä jutustella.. :D
 
Kerhoissa en ole ennen kirjoitellutkaan..jos joku perustaa niin enköhän miekin sitä osaa käyttää? :whistle: :ashamed: :D

Mukavasti tullut porukkaa kasaan! Oikein mukavaa ja kevyttä viikonloppua kaikille :D
Mie kyllä meinasin sauna lonkeron juoda,mutta tämän päivän pisteet ovatkin vielä vajaat :saint:
 
Kirjoittelen myös toisessa ketjussa, joka hyytymään päin. Siksi olisi kiva antaa ja saada lisää vertaistukea tähän projektiin. Paino 78,1 kg, lähtöpaino 2kg enemmän. Aloittanut n. 15.5, eli hitaasti mutta varmasti tippuvat. Tiputan kilorilaskurilla painoa ja tavoitteena olisi painaa alle 70 kg ensialkuun lokakuussa. Ehkä 67kg. Se olis mulle jo todella sopiva paino ja normaalirajoissa. Yksi 2v. poika, mies ja koiruli kuuluvat kotijengiin. Raskauskiloja painossa on 8kg vaikka synnytyksestä 2v.... imettäminenkään ei laskenut yhtään ja kilot jämähtivät. Nyt pois pois, kauas pois mun kilot :)

Jos saatte suljetun kerhon perustettua olen mielelläni mukana!
 
Yhden miehen nainen, kivaa kun oot samassa ketjussa taas :) Jep, hiljasta on toisessa pinossa ja sama juttu, tarviin potkuja persuuksille. Toivotaan tästä aktiivisempaa ketjua tai sitä suljettua ;)
Ja kevennystsemppiä sulle (potkii, potkii ) ja muille myös!
 
Pääseekö vielä mukaan? Neuvokaa jooko uutta tulokasta.. Miten siis laitetään yksityisviestiä jne? Mä olen vasta tänne rekisteröitynyt enkä osaa näitä hienouksia =) Kaipaisin siis laihdutusseuraa ja kannustusta minäkin. Kiloja on 90 ja pituutta 165 cm eli työtä on, tavoitteena olis pudottaa 20 kg. Niin ja lapsia on kaksi ja kolmosta toivotaan. Olis kiva keventyä ennen uutta raskautta, että jaksaa sit paremmin.
 
Perhana: kun oot kirjautuneena sisään näät muiden nimen alla kirjekuoren. Klikkaat tässä tapauksessa Shamandalien nimen alla olevaa kuorta ja pääset laittaan sille yv:tä.Kysäse salasanaa ja pääset sitten tekemään hakemuksen siellä kerhon sivulla ja sen jälkeen vaan odotat,että Shamandalie sut hyväksyy. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamitre:
Perhana: kun oot kirjautuneena sisään näät muiden nimen alla kirjekuoren. Klikkaat tässä tapauksessa Shamandalien nimen alla olevaa kuorta ja pääset laittaan sille yv:tä.Kysäse salasanaa ja pääset sitten tekemään hakemuksen siellä kerhon sivulla ja sen jälkeen vaan odotat,että Shamandalie sut hyväksyy. =)
Kiitos neuvoista. Laitoin viestiä Shamandalielle ja jään odottamaan vastausta :)
 
Täälä kans yx epätoivonen haluu mukaan kerhoon...Vieläkö huolitaan???
Oon yksinäni nyt kuukauden verran taistellut ja laskeskellut pisteitä huonolla tuloksella. Paino on jämähtäny tiukasti tohon 74kg ja pituutta multa löytyy peräti 161cm.
Mies ja yx 2 ja puol vuotias määrätietonen neiti olis samas huushollis ehkäpä sisaruksia sitten kun paino vähän alempana. Viitisen vuotta sitte pudotin painonvartijois 15kg, sillon paino oli 58kg. Nyt tavote olis toi sama eli matka on pitkä ja tukea kaivataan. Ja kans uutena käyttäjänä kaipaisin minäkin neuvoja miten täälä toimitaan.
 

Yhteistyössä