Hakutulokset

  1. K

    minkähintaisia ruokaa myy ammattikoulut?

    Tosta toisesta ketjusta tuli ilmi, että amikset myy lounaita ja muutenkin ruokaa mukaan. Matkan varrella olisi yksi, eikä koskaan ole tullut mieleenkään että siellä vois joko syödä tai ostaa jotain kotiin. Onko joku käyttänyt palveluita? Kokemuksia? Hintatasoa jne olis kiva saada. KIITOOOOS!!
  2. K

    huvipuistojen laitteet ja 2,5 vuotias

    hei! mites nuo pienet, esim. lintsillä, pärjääö laitteissa yksin (siis heille tarkoitetuissa) ja jos vanhempi menee mukaan niin joutuuko hän ostamaan rannekkeen? meillä lisäksi 12 ja 10v jotka tietty vois mennä kaveriksi, mutta lintsin ohjeistuksessa oli jotain yli 15v huoltajasta...
  3. K

    Raskaudesta johtuva hermosärky (jokin pinne) jalkaan? kokemuksia?

    Hei! Löytyykö kohtalotovereita? Toi diagnoosi on ihan oma, mutta kun juttelin nlalääkärille niin hän oli samaa mieltä. Eli nyt viikkoja 39+0 ja tuota ajoittaista "viiltävää" kipua on ollut varmaan noin 6-8 viikkoa mutta alkuun ihan yksittäisiä päivittäin (kivu vie tavallaan jalan alta, vois...
  4. K

    Mitä sinun PITÄISI tehdä ja mitä HALUAISIT tehdä? (nyt/tänään)

    Kun itse jämähdin tähän koneelle =) Mun ei pitäisi tehdä mitään (koti on siisti ja ja piha kunnossa) mutta jos olisin fiksu niin pesisin saunan, pesuhuoneen ja alakerran vessan. (niin äippälomalla ole rv 38+1 että siksi aikaa lorvia täälläkin) Haluisin taas mennä käymään kirpputorilla, ja...
  5. K

    loppuraskauden "pesänrakennusvimma"

    Heippa! Miten monelle tuollainen into on tullut ja mitä kaikkea olette sen siivittäminä tehneet? Itse sain kyseisen innon heti kun äippäloma alkoi, tai ehkä jo aiemmin mutta kun oli päivät töissä ja illat sitten meni kotitöitä tehden ja lasten kanssa ollen/kuskaten harrastuksiin jne...
  6. K

    Millä raskausviikoilla olette uskaltaneet vielä lähteä risteilylle?

    Juuh, kun koululaiset haluis lähteä laivalle ja periaatteessa nyt heti pitäis mennä, tai sitten menee useampi kk ennenkun päästään. Isommat siis kohta 12 ja 10 ja pienin reilun 2. Viikkoja on nyt 34+5 ja ennakoivia supistuksia tosi paljon, mutta niin aina ennenkin ja lapset silti olleet...
  7. K

    Millä viikoilla olette uskaltaneet vielä lähteä risteilylle?

    Juuh, kun koululaiset haluis lähteä laivalle ja periaatteessa nyt heti pitäis mennä, tai sitten menee useampi kk ennenkun päästään. Isommat siis kohta 12 ja 10 ja pienin reilun 2. Viikkoja on nyt 34+5 ja ennakoivia supistuksia tosi paljon, mutta niin aina ennenkin ja lapset silti olleet...
  8. K

    Millä viikoilla rakenneultrassa parhaiten voisi sukupuoli näkyä?

    Ultrahan tehtiin n. viikoilla 19-22 onkohan sukupuolen selvittämisen kannalta merkitystä onko lähempänä 19 vai 22 viikkoa? Miten tuon 3d kanssa oli, millä viikoilla siinä sukupuoli parhaiten näkyi? kiitos kekkeri vk 15
  9. K

    Mitä kannattaisi pyytää torilla riisiherkuista?

    Moi! Lasten koulu kerää rahaa =) ja äiti pääsee kokkailemaan. Tein niitä riisiherkkuja (riisimuroja, kaakaojauhe, tomusokeri, kookosrasva hässäköitä) mitkä kieltämättä ovat kuin karkkeja... Tein muffinivuokiin. Nyt ongelmana hinnoittelu, mikä olisi sopiva hinta niille. Mietin 3kpl 1e sekä 6 kpl...
  10. K

    Kuinka myöhään voi tulla veriseulan tulos (np-ultraan liittyvä)

    Moi! Eli viikon sisällä "luvattiin" soittaa JOS jotain poikkeavaa on. Ma aamulla otettiin näytteet ja mitään ei tällä viikolla ainakaan kuulunut. Jokos vois tuuletella vai onko mahdollista/todennäköistä että sieltä vielä kuuluis jotain. Np-ultrassa turvotus oli 1.6 eli normaalirajoissa hyvin...
  11. K

    g:menetko kotikutsuille jos tiedät ettet osta mitään?

    Hei! Sain kutsun "kotikutsuille" mutta mietin nyt mennäkö vai ei. Muutaman kerran olen erilaisilla kutsuilla ollut ja aina niissä tulee sellainen olo että on "pakko ostaa". Minua eivät kyseiset tuotteet kiinnosta, eikä niihin ole varaakaan. Onko siis fiksumpaa kiittää kutsusta ja kieltäytyä...

Yhteistyössä