Kuinka myöhään voi tulla veriseulan tulos (np-ultraan liittyvä)

Moi!

Eli viikon sisällä "luvattiin" soittaa JOS jotain poikkeavaa on. Ma aamulla otettiin näytteet ja mitään ei tällä viikolla ainakaan kuulunut. Jokos vois tuuletella vai onko mahdollista/todennäköistä että sieltä vielä kuuluis jotain. Np-ultrassa turvotus oli 1.6 eli normaalirajoissa hyvin.

Kokemuksia ja mielipiteitä odottaen...

joulufiiliksellä kekkeri
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mulle tuli parin viikon sisällä kirje kotiin. ei kukaan mitään soitellu
Mutta oliko se vaan tulos vai oliko testeissä tullut jotan poikkeavaa. Täällä sanottiin kyllä moneen kertaan että soitetaan jos jotain poikkeavaa on...puhelinta saa siis vahtia...aaght
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ei mulla ainakaan ollu mitään poikkeevaa.. mutta jos ovat luvanneet että viikon sisään niin luulisin että voit huokasta helpotuksesta. toi 1.6 ei vielä oo paljon mullakin oli 1.4
:) kiitos, aina sitä silti vähän jännittää...tätähän tää vauvanodotus on (intoa ja huolta sekaisin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ei mulla ainakaan ollu mitään poikkeevaa.. mutta jos ovat luvanneet että viikon sisään niin luulisin että voit huokasta helpotuksesta. toi 1.6 ei vielä oo paljon mullakin oli 1.4
:) kiitos, aina sitä silti vähän jännittää...tätähän tää vauvanodotus on (intoa ja huolta sekaisin)
aika tuttu tunne :whistle: olin menossa viikko sitten rakenneultraan ja meinas ovella tulla pakokauhu etten haluukkaan tietää jos on jotain vikaa mutta onneksi kaikki hyvin
 
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:
meille luvattiin tulos 2vkon jälkeen. sanoivat ettei soiteta eikä lähetetä kirjettä jos mitään ei löydy. ei ole kumpaakaan tullut.
Joo, en taida ihan kokonaan vielä huokaista helpotuksesta mutta luulis soiton alkuviikosta tulevan jos jotain on...
 
Asun Tampereen seudulla ja meille ilmoitettiin veriseulan tulos puhelimitse 12 vuorokauden kuluttua verikokeen ottamisesta. Iso riskiluku pamahti eli 1:75. Vaihtelee varmasti sekä tapaus- että paikkakuntakohtaisesti. Minulla vaikuttaa ikä kovasti tuohon riskilukuun, mutta onhan siinä täytynyt olla muutakin. Eli älä vielä hätäile, mutta yritä ajatella realistisesti, ärsyttävää odotustahan tämä raskausaika usein on....... Tsemppiä!
 
Siis vaihtelee varmasti sekä tapaus- että paikkakuntakohtaisesti, miten nopeasti ilmoitetaan, sitä tarkoitin. Tai enemmänkin uskon, että miten nopeasti pystyvät töitä tekemään, meilläkin oli kesäaika eli lomien pyöriminen saattoi vaikuttaa asiaan, en tiedä, kunhan tässä nyt vaan spekuloin.....
 

Yhteistyössä