Hakutulokset

  1. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Iltaa!:) Taustailijan paluu kirjoittamaan =) Täällä on menossa jo 5 kp... :| no,tähän jo tottunut. Ensi kuuta odotetaan..ja toivoa vielä nostan(pessimisti meinaan olla jo kaikkeen tähän :ashamed: ) Ensi kk:sten aikaan saan vihdoin soitella,mitä tehdään/mistä aloitetaan... Mitäs siellä...
  2. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Voih... :'( Retulille :hug: Oma napa Kp 1 Odotuksen odotus jatkuu myös täällä...
  3. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Huomenta :flower: Täällä päässä odotellaan..edelleen.. :| Meillä menee toukokuulle aloitus.Suunnitelmat on kuitenkin tehty ja kumpaakin hoitoa voidaan kokeilla jos on liikkuvia. Taustailen täällä kuitenkin kokoajan :D Ja peukkuja pidän piinailijoille!!! =) Aamun pika tervehdys vain tämä :D
  4. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Unohtui laittaa kierto,se on noin 26. :)
  5. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Kiitokset mukaan huolimisesta =) Minulla on nyt kp 1...mrr.. ;) HH09: :) minua nuo piikitykset juuri kammottaa..ja jännittää..En ole aiemmin ikinä pistänyt.. Yritin eilen lukea noita lappusia ym icsi ja ivf. Tuntuu että olen ihan sekaisin vielä noista,mutta kai ne selviää,askel askeleelta...
  6. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Täällä taas,kirjoittaen :) Taustaillut ja odottanut muutamat kk:det..Odottamiseenkin tarvitaan odotusta |O ;) Meillä ensi kuussa alkaa taas toiminta,odotuksen odotus loppuu.. :) Alku kuusta alkaa aivan uusi rumba meille (ivf/icsi,jompi kumpi)..(inssi vai aiemmin ollut) Jos joku jaksaisi...
  7. neilikka78

    Pömppömahaiset Plussaajat, vol 3

    Onnittelut kaikille plussanneille!!! :flower: :flower: :flower: :heart: Muistaakohan kukaan täällä minua :) Pitkä poissa olo,tai ainakin kirjoitamisesta..(1ssa jonossa kirjoitin) Tapahtunut nii-iin paljon,,,toinen vanhempani kuoli :'( Sitten kun "jaksoin" taas inssiin ryhtyä,olikin...
  8. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    ..jotain häikkää taas minun tekstissä..mistä tuo ;) ilmestyy tuonne...ei meinaan miehen töissä/poissa olo silloin paljon vinksuttanut,eikä naurattanut...jos tämä punainen neilikkani sitten teki tuon :laugh: Kumpi meistä kirjoittaa minä vai minä!?! :D
  9. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Onnea Krisseli :flower: :flower: :flower: Minä täällä taustaillut,kirjoituskynnys yläällä..ei mitään hyviä uutisia ollut,inssi meni ohi(ovis kun mies poissa,töissä),eli ensi kierrossa sitten taas yritetään,,,no,päästä edes inssiin B) Neilikka=Dianthus...,mutta mikä niistä olen.. ;)...
  10. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Ihanaa taas on plussaa tullut täällä:flower: :flower: :flower: :D Paljon paljon onnea vielä kerran ! :) Meillä jatketaan mittauksilla ja katsotaan nyt meneekö huomiselle..tai lauantaille..vai päästäänkö ihan inssiin. Olen niin väsynyt tähän.. :headwall: Vähän on kuitenkin nämä...
  11. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    ..korjaus taas omiin..ei su vaan maanantaina alkoi! :D minä sekoilen :D
  12. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Ihania uutisia täällä !! :heart: :heart: :heart: Kuormallinen :flower: =) (neilikoita neilikalta :D ) Piristi niin tätä omaakin oloa tämä uutinen :) Eilisen täällä vatvoin omia napa-asioita..oli jo niin synkkä mieli..mutta nyt tuntuu että aurinko paistaa entistäkin enemmän! :)...
  13. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Sahranami,kyllä ne voi sössiä.. mun paperit oli just..öööööö....jossain :whistle: "juu,käykö et me soitetaan(lue:kun vaan löydetään sun paperit)" ;) Onko ketään "lääkäriä"-puhuvaa tuttua sulla?Pyydäs tulkkaan jos on
  14. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Tervetuloa Vappuviuhka :flower: Minäkin taustalla tuskailin ja seurailin pitkään ennenkuin "osasin" itsekkin ruveta näpyttelemään :) Meillä ei ole lääkäri/hoitaja/joku soittanut takaisin..tänään kun uudestaan taas kyselin jatkosta,lupasivat soittaa..jep..jep..Arvatkaas olenko taas odottanut...
  15. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Voi ei...!! :'( Ulpu en osaa sanoin kuvata miten kamalaa :'( :'( :hug: :'( :'(
  16. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Huomenia täältäkin! :) Jännäämään tulin minäkin tänne... :) Joko tulisi uusia ihania plussia :heart: Auringokukan kirjoitus herätti naurulla =) :laugh: Ihana! :whistle: puhaltaa myös plussaa sinnepäin!
  17. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Kaunista tiistaita täältäkin :flower: Stellalle :hug: ja ihania kesäpäiviä,pois kaikki stressi :) Kovasti kosketti kirjoituksesi myös minua.Uskon että pieni hengähdystauko kaikesta tekee hyvää :) Meillä täällä lääkärit päättäneet eriasioita..soitin tänään,sanoivat että soittaa huomenna...
  18. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Paljon voimaa ja jaksamista Stella ja Kamilla :heart: :'( Täällä samaa suuntaisia uutisia..vatsakivut alkaa olla jo kovat ja vuoto alkamassa :ashamed: Eli taas voi toivon heittää nurkkaan..(poimitaan taas seuraavassa vaiheessa sieltä nurkasta..) Nyt ei vaan jaksaisi mitään :'( Uusia...
  19. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    Lisäyksen lisäys vielä,eli tuo kierto on minulla n.27 nyt (aiemmin oli 25-26) Milloin minun paras testata?keskiviikkona?..jos uskallan/tarvitsee testata..
  20. neilikka78

    Pömppömahaiset plussaajat!!

    ..uups..painotukset ei nyt ihan mennyt oikein.. :) Yritin nimiänne paksuntaa tekstii.. :D Suokaa anteeksi taitamattomuuteni näissä "vempaimissa" B)

Yhteistyössä