Hakutulokset

1. M

***Keskenmenon jälkeen plussanneet Tammikuu 2010***

Hei! Eipä ole tänne tullut juuri kirjoiteltua, lähinnä taustaillut olen. Ajattelin kuitenkin ilmoittaa, että meille syntyi ihana poika 22.12.09, raskausviikolla 39+2, mitoin 4070g ja 52cm. Oikein onnellista odotusta kaikille! lapsistaan onnellinen Maon
  2. M

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Suurensuuret onnittelut Dadalle, Woodoolle ja Harhikselle! Itsellä on viikot mennyt vauvan munuaisten kontrolliultraa odotellessa, aika on vihdoin ensi viikon tiistaina. Eipä tässä oikeen muuta osaa kuin jännittää sitä.. Maon ja vauveli 27+1
  3. M

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Päksäkälle kovasti onnea vauvan syntymän johdosta! Vernalis, kiitos uudesta pinosta! Neuvolakuulumisia: torstaina tuli käytyä sielläkin ja kaikki ok. Fundus-mitta huitelee yläkäyrillä ja maha on sen mukainen, milloinhan alkaa tulla ensimmäiset kyselyt et joko pian syntyy? =) Rautaa pitää...
  4. M

Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

Voimia lepäilyyn, Harhis! Toivottavasti vauva pysyy vielä mahassa useamman viikon. Maon ja vauveli 21+6
  5. M

VernalisJoo, olin jo ihan varma, et vauvalta löytyy joku kamala sairaus, mut ihan hyvältä nyt taas näyttää. Nuo kystat ei onneksi niin huoletakaan, on tavallisia ja yleensä katoaa kai syntymään mennessä. Kanella, mun lääkäri oli Kati Tihtonen. Mulla on kans kotidoppler, oon ollu tyytyväinen...
  6. M

Meritähti, meillä kontrolloidaan jatkossa kai vaan keskusäitiysneuvolassa niitä munuaisia, ei olis kai Tayssiin jouduttu ollenkaan, jollei myös noita kystia olis ollu. Kun löytyi molemmat, niin suositteli punktiota. Mitat oli 6/5 mm, et melkein normaalin rajoissahan nuo taitaa olla, sitä on vaan...
  7. M

Hei! Täällä ollaan oltu tulisilla hiilillä ja toivo menetettynä rakenneultrasta alkaen, kun saatiin vähän huonoja uutisia. Eli rakenteet oli kyllä kunnossa, mut vauvan aivoista löytyi pari kystaa ja sitten munuaisaltaat olivat laajentuneet, niinkuin näköjään Meritähdelläkin. Meidät laitettiin...
  8. M

Pikaisesti tulin toivottamaan myös Vernikselle tsemppiä huomiselle! Me ei aiota sukupuolta kysyä, mut ihanaa päästä näkemään pikkuista. Toivottavasti kaikki on hyvin. Maon ja vauveli 19+3
  9. M

Keskenmenon jälkeen plussanneet HEINÄKUUSSA <3

Tervetuloa uusille! Meritähdelle onnea puolivälin saavuttamisesta! Täälläkin on liikkeitä tuntunut muutaman päivän ajan, on ne vaan niin ihania! Aika harvakseltaan ja hentoja vielä ovat, mutta erottaa kuitenkin. Sen kotidopplerinkin sitten hankin loppujen lopuksi, on kyllä auttanut...
  10. M

Omenaruusu ja Hupu07, voimia teille! Paljon onnea Sussoolle!
  11. M

Meritähdelle onnea liikkeistä! Minäkin odotan kovasti, että jotain jo tuntisin, mutta jos menee yhtään samalla tavalla kuin esikoisen kanssa, niin vielä muutaman viikon saan odottaa, taisi tuntua 20 viikolla vasta. Kuiskaten ja Harhis, onnea puolivälin saavuttamisesta! Maon 15+1
  12. M

Kleolle onnittelut vauvan syntymän johdosta ja paljon onnea kaikille muillekin hyviä uutisia saaneille! Harhis, hienoa että kaikki oli ultrassa hyvin! Maon 14+3
  13. M

KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET~~<3 ~~ Kesäkuussa~~<3~~

Joo, Tampereelta olen. :wave:
  14. M

Nimbelle toivotaan parasta! Ja Vernalis , juu, Taysissa nähdään sitten! :) Mäkin meinasin kotidopplerin hommata, mut ajattelin sitten, et käynpä neuvolassa häiriköimässä ja kuuntelemassa sydänääniä silloin, kun alkaa liikaa pelottaa.
  15. M

Lisäyksenä että LA on 27.12.09. Onnittelut Piipiäiselle!
  16. M

Jospa minäkin nyt uskaltautuisin vihdoin mukaan, kun rv 13+4 jo mennään. Pelko keskenmenosta jäytää edelleen aika paljon, mutta jospa se tästä pikkuhiljaa laantuisi, kun viikot etenevät. Ikä 27v., KM 7/08 ja 12/08, TAYS, toista odotan.
  17. M

Seuraa Tampereelta

Iloista vappua kaikille!
  18. M

Seuraa Tampereelta

Mekin tullaan pojan kanssa huomenna.
  19. M

Seuraa Tampereelta

Mekään ei päästä, toivon mukaan ensi viikolla sitten.
  20. M

Hei toukovauvat 07

Hei, tämä toukokuisen pojan äiti tahtoisi vielä mukaan kerhoon. Aktiivinen sivustaseuraaja olen ollut alusta asti.

Yhteistyössä