Enna, Marcukselle pikaista toipumista toivotetaan täältä etänä :hug:
Loka-mamma Sun kanssa taisi olla juttua siitä "jollekulle joskus" tapahtuneesta kommelluksesta... löysin Plussalaisten kokoontumisesta sen jutun:
Olin jo ajat sitten sopinut tapaavani ystäväni kaupungilla, mutta häneltä tulikin viime tipassa tekstari ettei pääsekään tulemaan. Muistin lukeneeni netistä että samana päivänä on mammatapaaminen, en ollut ilmoittanut itseäni siihen ketjuun juuri tämän aikaisemman menoni vuoksi, mutta ex tempore päätin mennä sinne. Olin vähän myöhässä mutta kiidin elokuvateatterin kahvioon ja rempseää esittäen parkkeerasin vaununi toisten vaunujen viereen, hain kahvin ja istahdin kahden vauvojaan sylittelevän äidin viereen. Rempseää esittäen sittelin itseni ja kerroin vaunuissa nukkuvan vauvan iän ja yritin siinä viritellä jotain keskustelua. Äitien keskustelu vaikutti vähän töykeänkin sisäpiirimäiseltä, ajattelin sen johtuvan siitä että en ollut etukäteen ilmoittanut tulostani ja että useammin tavanneena tietysti tuntevat toisensa paremmin. Toinen äideistä oli ostamassa matkarattaita ja he miettivät yhdessä mitkä olisi hyvät, minä yritin osallistua keskusteluun jollakin tavalla joten sanoin että samassa rapussa asuvilla on uudet Pedigree matkarattaat. (Vasta myöhemmin muistin että nehän oli Peg Peregot.. ) Samassa vauvani heräsi, nousin ylös ottamaan hänet syliini ja samalla katseeni sattui kahvion perälle, jossa näytti olevan kuudet-seitsemät vaunut ja piiri mammoja kahvittelemassa. Olin siis mennyt nettitapaamisen sijaan istumaan joidenkin yksityisten ihmisten päiväkahvittelupöytään! Naama punaisena mutisin äideille kiitokset juttuseurasta ja keksin jonkun tekosyyn vauvan ruokkimisesta, heitin takkini vaunujen kyytiin ja poistuin pikaisesti paikalta.
No niin, nyt sitten leikkipuistotreffit on takana... vielä ei päästy hiekkalaatikolle, mutta pianhan sekin päivä koittaa. Tuli tuossa mieleen myös sellainen juttu, että kun meidän tyttö täytti tänään tasan 6kk, niin enää
vain 35 tällaista puolta vuotta ja sit neiti on jo täysi-ikäinen. Tuntui tosi vähältä noin ajateltuna... ***nyyh, kohta se jo muuttaa kotoa*** :'(