Seuraa Tampereelta

Ei sit päästykään tänään lähtemään kylille, neidillä noi hampaat sen verran vaivaa, et oli ihan känkkäränkkä koko päivän :/
Ens kahvitteluihin yritetään päästä, toi neitokainen on nimittäin sen verran kiinnostunut muiden vauvojen/ lasten seurasta, et vauvatreffeille on päästävä. :)

Lilah ja mirkku87, en minäkään vielä ihan ikäloppu oo(25v), joten ois kiva tutustua myös alle 30v äiteihin.
 
Minäkin haluaisin kovasti tulla mukaan tapaamisiin, mutta tähän mennessä kaikki sovitut treffit ovat olleet esikoisen päiväunien aikaan :snotty: Onko muilla vanhempia lapsia (mukana/päiväkodissa)?
Mulla lapset siis tyttö 06/04 ja poika 09/07. Ja minä itse 25v (loppuvuodesta täytän 26).
 
Unohtui tuohon lisätä, että on kyllä hankalaa tulla melkein 4-vuotiaan kanssa rauhalliseen kahvilaan, kun eihän se jaksa paikoillaan pysyä kauaa :LOL: Mutta ainahan sitä voi toivoa.. (rauhallista kahvihetkeä muiden äitien kera)
 
Heipä hei taas pitkästä aikaa!

Laitan kuulumisia tännekkin päin, vaikka hiljaista tuntuu olevan kuin huopatossu tehtaassa. Meillä on ollut rankka "korvakierre" päällä. Elo on ollut lähinnä neljän seinän sisällä oleilua. Toivottavasti tuohon kierteeseen saadaan nyt helpotusta kun Marcuksen korvat putkitetaan 3.6.

Ajattelin, että voisimme puistoon jo uskaltautua, ONKO PÄIVÄ / AIKA EHDOTUKSIA?

T: minä 38 ja poika 9,5kk
 
Juu hiljaista on!
En-na Toivottavasti putkitus auttaa ja pääsette eroon tosta kierteestä :hug:

Mä oon taas perjantaina vapaalla. Mut äiti on pyydelly käymään. Tosin mies on sitä mieltä ettei oo aikaa lähteä... Jos ei lähetä niin puistoon olis kiva mennä

lisäys: ja minäkin 38 v, poju 6 kk
 
Mainostan täällä Sampolassa sijaitsevan lapsiperheyhdistys Napapiirin perhekahvilaa, joka on esim. tämän viikon perjantaina klo 10. Lisäksi tuolla kokoontuu kaikenlaista kantoliina-, kestovaippa- yms ryhmää, on tanssia ja rentoutumisiltoja joihin saa ottaa vauvat mukaan. Tuo Napapiiri toimii täysin vapaaehtoispohjin, mitään työntekijöitä tai siivoojia tai muita ei ole.

Tervetuloa!

www.lapsiperhe.net/napapiiri
 
Me ollaan oltu koko viikko flunssassa, joten ei päästä :'( On muuten äärimmäisen ärhäkkä tämä versio, tarttu nopeesti kaikkiin ja kuume nousi :(

Tuo Pikku Kakkosen puisto onkin hyvä treffaamispaikka (esikoista ajatellen), mutta meille sopisi parhaiten aamupäivät, noin klo 10-11 (jälleen esikoista ajatellen). Jahka tästä taudista nyt toivutaan, niin voi taas miettiä osallistumisiaan :p
 
Migreeni uhkailee, joten yritän pysyä poissa auringonpaisteesta :( Taidetaan siis jättää puistotreffit väliin.

En-na, toivottavasti ette joudu sairaalaan menemään. Inhottavaa kun taudit koettelee teitä oikein urakalla
 
Kiitos, kiitos

Ei jouduttu lähteen tayssiin. Katsellaan huomiseen ja toivotaan, että joku alkais pysymään jo pikkuhiljaa sisälläkin (Marcuksella siis pitkään jatkunut ripuli).

Kaipa nää taudit tästä helpottaa kun saadaa nuo korvat kuntoon ja loppuu tuo ainainen antibioottikuuri. Ainakin noilla isommilla sisaruksilla tuo putkitus auttoi.
 

Yhteistyössä