Seuraa Tampereelta

Kyllä sinne Pyynikille luulis mahtuvan, jos huomenna tällasta keliä on niin voi istua ulkonakin. Jos ruuhkasempi aika, niin eiköhän pöytiä vapaudu kun vähän odottelee. Tietty jos tulee bussilastillinen mummoja (kuten kerran kun siellä kävin) niin voi tehdä vähän tiukkaa :whistle:
 
Jos tällaisia säitä jatkuu, olisiko ensi viikolla innokkuutta puistotreffeihin? Vaikka pikkukakkoseen? Siitä Rosson vierestä katukiskasta saisi varmaan kahvia... Vai mitenhän pienimmät tuolla viihtyisivät?

Olittekos tänään Pyynikillä?
 
Juu, oltiin me Pyynikillä. Järjestin tytöille pienen kuntolenkin :D Itse tulin autolla :whistle:

Puisto kuulostaa kivalta, jos tosiaan kelejä riittää.

En-na, onnea yritykselle! Tulehan kertoon miten sujui. Soilikki ja Lumeton mietti vapputorille menoa rattaiden kanssa :D Mitäs jos mentäis oikein porukalla :LOL:
 
En-na, uskaltaisikohan sitä sitten sinne vapputorille kuitenkin jos teiltäkin noi kalamarkkinat onnistui hyvin. Vaan pitäisiköhän sitä myös joku kilikello hankkia...

Piti mennän MLL:n kerhoon tänään, mutta tyttö on kerrankin päättänyt nukkua pitkät aamupäikkärit, joten en alkanut repimään hereille.

Mutta miten noi puistotreffit, onko vielä halukkaita? Oltiin Pyynikillä ulkona ja hyvin meni tuon meidän pienen kanssa, nukahti vaunuihin tosi kivuttomasti istuttuaan hetken sylissä.
 
Mites olis huominen iltapäivä? Meidän tahtiin ei kannata koko porukan aikatauluja sovittaa. Olisko Pikku kakkosen puisto joskus yhden - kahden aikaan hyvä? Sateella vaikka Cine Atlas. Me päästäisiin ehkä kahdeksi. Toivottavasti. Lauantaina hajos rattaat. Alumiinirunko sanoi naks. Onneksi ostin kantorepun Sampolan kestovaippahulinoista, niin päästään edes jotenkuten liikkeelle. Olisko kellään kuomurattaita myyrä?
 
Vapputorille ei taida ihan pieni kilikello riittää :) Oisko sumutorvi riittävä? Meiän poju vois hyvinkin tykätä kun olis kunnolla elämää ympärillä. On siellä vapputorilla vaunuilijoita nähty, aika "suosittuja" on olleet :whistle:
Puistotreffeille olis täälläkin halukkuutta.
 
Jipii!!! Tryykaan kans itteni ja Marcuksen huomenna puistoon kahdeksi. Pieni pelko tosin on, kun tuo poika on taas noita korviaan hinkkaillut oikein urakalla. Siis

HUOMENNA KLO 14.00 PIKKUKAKKOSEN PUISTO
 
Enna, Marcukselle pikaista toipumista toivotetaan täältä etänä :hug:

Loka-mamma Sun kanssa taisi olla juttua siitä "jollekulle joskus" tapahtuneesta kommelluksesta... löysin Plussalaisten kokoontumisesta sen jutun:

Olin jo ajat sitten sopinut tapaavani ystäväni kaupungilla, mutta häneltä tulikin viime tipassa tekstari ettei pääsekään tulemaan. Muistin lukeneeni netistä että samana päivänä on mammatapaaminen, en ollut ilmoittanut itseäni siihen ketjuun juuri tämän aikaisemman menoni vuoksi, mutta ex tempore päätin mennä sinne. Olin vähän myöhässä mutta kiidin elokuvateatterin kahvioon ja rempseää esittäen parkkeerasin vaununi toisten vaunujen viereen, hain kahvin ja istahdin kahden vauvojaan sylittelevän äidin viereen. Rempseää esittäen sittelin itseni ja kerroin vaunuissa nukkuvan vauvan iän ja yritin siinä viritellä jotain keskustelua. Äitien keskustelu vaikutti vähän töykeänkin sisäpiirimäiseltä, ajattelin sen johtuvan siitä että en ollut etukäteen ilmoittanut tulostani ja että useammin tavanneena tietysti tuntevat toisensa paremmin. Toinen äideistä oli ostamassa matkarattaita ja he miettivät yhdessä mitkä olisi hyvät, minä yritin osallistua keskusteluun jollakin tavalla joten sanoin että samassa rapussa asuvilla on uudet Pedigree matkarattaat. (Vasta myöhemmin muistin että nehän oli Peg Peregot.. ) Samassa vauvani heräsi, nousin ylös ottamaan hänet syliini ja samalla katseeni sattui kahvion perälle, jossa näytti olevan kuudet-seitsemät vaunut ja piiri mammoja kahvittelemassa. Olin siis mennyt nettitapaamisen sijaan istumaan joidenkin yksityisten ihmisten päiväkahvittelupöytään! Naama punaisena mutisin äideille kiitokset juttuseurasta ja keksin jonkun tekosyyn vauvan ruokkimisesta, heitin takkini vaunujen kyytiin ja poistuin pikaisesti paikalta.

:LOL:

No niin, nyt sitten leikkipuistotreffit on takana... vielä ei päästy hiekkalaatikolle, mutta pianhan sekin päivä koittaa. Tuli tuossa mieleen myös sellainen juttu, että kun meidän tyttö täytti tänään tasan 6kk, niin enää vain 35 tällaista puolta vuotta ja sit neiti on jo täysi-ikäinen. Tuntui tosi vähältä noin ajateltuna... ***nyyh, kohta se jo muuttaa kotoa*** :'( ;)
 
Kiitos puistoseurasta kaikille. Kivaa oli näin ensikertalaisena ollamukana!
:LOL: todella hauska toi juttu... onneks mulle ei käynyt noin nolosti,vaikkakin täysin vieraalle äidille meninkin ihan reippaasti esitteleen itseni, mutta vahinkoja sattuu.
 
Mennäänkö maanantaina puistoon ja mihin aikaan olis sopiva?

Merikukka Onnea työhön! Ilmoittele milloin pääset puistoon tai muuten kahville. Ainakin minä olen aina valmis lähtemään, mikäli terveinä ollaan. Tällä kertaa onneksi Marcus selvisi pelkällä flunssalla, eikä korvat tulleet kipeäksi. Taisi nuo Piupan halit Marcukselle olla oiva apu flunssaan.
 
Jos iltapäivällä esim. klo 14 taas kokoonnutte, ehkä ehditään Minskun kanssa mukaan mekin. Kenties, saattaa olla, mahdollisesti, luultavasti, jos, ehkä.... :snotty: Selvästi (vähän) epävarma tyyppi täällä sopimaan mitään noooooin kauas kuin maanantaille :)
Ei mutta oikeasti siis... mikäli ollaan paikalla ja ehditään, voitaisiin maanantaina kahden tienoilla tulla puistoon, jos sää sallii (tuo "JOSsi" oli kyllä pakko vielä lisätä :p )
 
zoa
Voitaisiin koittaa tulla huomenna puistoilemaan myös! Pikkumies tykkää kovasti istua hiekkalaatikolla ja keinua.. hiekkaa on maisteltu ja protestoitu, kun sitä sitten äiti on yrittänyt kaivaa suusta :) Toivottavasti ois hieno ilma vielä huomennakin B)
 

Yhteistyössä