Hakutulokset

  1. B

    Suku kuiskii "sensaatio, sensaatio!".. vittu hankkisivat oman elämän...

    heität jotain puuta heinää nille purtavaksi..niin mä tein ja sitten ku tajusivat mun kusettavan loppu jauhaminen :D
  2. B

    Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

    no ei mistään häpeämisestä kyse,mutta mietin menettekö te tuolla kehuen olen yh jee..sitä mä lähinnä tarkoitin.totta kai kun puhuu ihmisten kanssa arki jutuista tulee sanottua jos puhe siittä mutta ensimmäisenä kehuttaan olen yh ja ylpeä siittä,sitä mä en oikein hokannu :D
  3. B

    Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

    joo ei noille voi mitään.samoin se on niiden isien kanssa jotka jää lasten kanssa kun äiti lähtee,aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.. asioissa on aina ne kääntöpuolet oli kyse mistä tahansa.
  4. B

    johan kävit luovuttamassa verta?

    antaisin jos voisin :( hb 90 niin eivät anna luovuttaa.
  5. B

    Tänään tuli 8 laskua.

    hui..siis tuota laskuja,itellä menee vain vuokraan onneksi.sen päälle tulisi muita laskuja niin ei tulisi mitään kyllä.
  6. B

    Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

    No ei sitä TODELLAKAAN hävetä pidä.Hattua saa nostaa meille,huomannut että jotkut parisuhteessa elävät ovat miesten/naisten reissuun lähdön jälkeen apua huutamassa vaikka toinen on vain päivän yms pois.Näin sen joskus huomaa että kaipaisi jotain jonka kanssa jakaa edes osaelämää,sitä pyörittää...
  7. B

    Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

    En mä silti vaikka teen tota samaa ja lähtenyt myös väkivaltasuhteesta saa siittä kuitenkaan ylpeetä touhua. Enkä ymmärrä kaveriani vaan joka oikein mainostaa tuota,ja parisuhteet kuittaa parempi pari suhdetta kuin parisuhde tyyliin..
  8. B

    Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

    eipäs viilata pilkkua :laugh: mä juon vie pari kaljaa niin tuun kirjoittaan sulle kiinaksi laatoitus ohjeet vessaan ;)
  9. B

    Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

    Kaveri kehui mulle että hän on ylpeä yksinhuoltajuudestaan..olin vaan et just B) Mä olen yh mutten koe mitenkään et se on ylpeetä touhua.. miten te muut?
  10. B

    voiko joku valaista tyhmää ihmistä?(kiinajuttu)

    joo no sitä olen huomannut et kiina ruvennu nouseen enemmän ja enemmän tapetille noista myrkyistään mitä on milloin leluissa ja milloin ruuassa. maa ajaa itsensä alas tolla menolla lopullisesti :/ sitten vielä muut maat ostaa tota halpapaskaa kun halvalla saa :/
  11. B

    voiko joku valaista tyhmää ihmistä?(kiinajuttu)

    ok siis kiitos,vastasitkin juuri tuon laittamani jälkeen.
  12. B

    voiko joku valaista tyhmää ihmistä?(kiinajuttu)

    ilmeisesti kukaan ei ole sattunut lukeen tuollaista mistään.
  13. B

    voiko joku valaista tyhmää ihmistä?(kiinajuttu)

    tuosta kiinan melamiinia jutusta.sitähän käytetään muovin yms valmistukseen että miten sitä sinne jauheen sekaan oikein sitten on joutunut?onko siittä tullut jotain tietoa?
  14. B

    bb rahastaa uudella keinolla =)

    ei elämä :laugh: maksaisko joku mun perseen näkemisestä suihkussa :laugh:
  15. B

    Lääkäri hermostui lapseen ja tukisti!

    juu ja sit olis potilaat haukkunu sie kun kestää ottaa asiakkaita vastaan että tehdään valitusta tästä hitaudesta.
  16. B

    Nyt on paha mieli =(

    minkä ikänen? kuumeilua nyt vaan tulee välillä ilman syytä.mun laps 10 vuotias kuumeilee näin syksysin kun ei noita vaatteita tajua laittaa päälleen,luullaan edelleen kesäkeleiksi vaikka lunta tulis :headwall:
  17. B

    katotteko koskaan tota alaston piilokamera-ohjelmaa?

    musta välillä tuntuu et noi on tehtyjä :snotty:
  18. B

    jessus, ruokakauppaan meni 100 euroa. tosin melkein kaikki oli loppu.

    me leivotaan paljon kaikee herkkuja :p kuivakakut yms ei paljon rahaa vaadi tai keksit kun ite tekee ison satsin. ruokaa tehään 2 kertaa päivässä isot kattilat mitä sit syödään seuraavanakin päivänä.
  19. B

    jessus, ruokakauppaan meni 100 euroa. tosin melkein kaikki oli loppu.

    mulla on tällä viikolla menny kauppaan 20..seuraavan kerran meen sunnuntaina et joku 40e menee viikossa..muoks ja joka kuukauden alussa menee 60e vaippoihin yms tälläsiin.ja meitä on 5

Yhteistyössä