Oletteko te yksinhuoltajat ylpeitä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No oon ylpeä siitä että jaksan pyörittää arjen lasten kanssa yksin ja että olin tarpeeksi vahva lähtemään paskasta suhteesta.
En mä silti vaikka teen tota samaa ja lähtenyt myös väkivaltasuhteesta saa siittä kuitenkaan ylpeetä touhua.
Enkä ymmärrä kaveriani vaan joka oikein mainostaa tuota,ja parisuhteet kuittaa parempi pari suhdetta kuin parisuhde tyyliin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
oishan se mukavampi suhteessa olla mut en mä kyl yksinhuoltajuutta osaa hävetä, kyl mä siitä olen ylpeä että pärjään itsekseni lapsen kanssa, hoidan omat opiskeluni ja lapsen hyvin! :)
No ei sitä TODELLAKAAN hävetä pidä.Hattua saa nostaa meille,huomannut että jotkut parisuhteessa elävät ovat miesten/naisten reissuun lähdön jälkeen apua huutamassa vaikka toinen on vain päivän yms pois.Näin sen joskus huomaa että kaipaisi jotain jonka kanssa jakaa edes osaelämää,sitä pyörittää 5 lasta ja itsensä niin iltaisin olisi mukava että joku jakaisi pienen palan sitä arkea edes.
mä vaan jäin sitä tossa miettiin ku kehuskeli yh jutuistaan ja rahoistaan mitä saa.
 
Milla
Kyllä voi hyvinkin olla ylpeä että jaksaa arkea pyörittää yksin, monesti ilman minkäänlaista tukea. On aika rankkaa jos ei voi elämän iloja ja suruja jakaa toisen aikuisen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
OLEN YLPEÄ miten hyvin olen pärjännyt yksinhuoltajana...3 vuotta..ilman omaa syytäni ja synnytys hoitui myös ilman isää....En tarvi miestä muuhun kun lampun johtojen yhdistämiseen sokerinpalaan ;) :saint:
Tuo on hieno juttu, mutta sen verran haluan kommentoida, että vaikka SINÄ et miestä tarvitse, niin kyllä se alunperin on niin tarkoitettu että lapsella on isä. Lapsi voi tarvita sitä miestä isäksi.
Mutta tiedän, ettei aina mene niin, ja terveitä ym. lapsia kasvaa ilman isääkin.
Mutta hyvä olisi, jos lapsella olisi isä omassa kodissaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
isä nyt vaan tahtoi hävitä lapsen elämästä....minkäs MÄ sille voin...juoppo mikä juoppo :whistle:
joo ei noille voi mitään.samoin se on niiden isien kanssa jotka jää lasten kanssa kun äiti lähtee,aina ei voi voittaa ei edes joka kerta..
asioissa on aina ne kääntöpuolet oli kyse mistä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kyllä mä ennemmin olin ylpeä yh kuin häpeilevä. Tosin enää en ole yh ja onnellinen siitäkin.
no ei mistään häpeämisestä kyse,mutta mietin menettekö te tuolla kehuen olen yh jee..sitä mä lähinnä tarkoitin.totta kai kun puhuu ihmisten kanssa arki jutuista tulee sanottua jos puhe siittä mutta ensimmäisenä kehuttaan olen yh ja ylpeä siittä,sitä mä en oikein hokannu :D
 
aslö
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
OLEN YLPEÄ miten hyvin olen pärjännyt yksinhuoltajana...3 vuotta..ilman omaa syytäni ja synnytys hoitui myös ilman isää....En tarvi miestä muuhun kun lampun johtojen yhdistämiseen sokerinpalaan ;) :saint:
Sama mullakin :D Asustan omakotitalossa ihan lasten kanssa vaan ja rempattavaa ja korjattavaa löytyy kokoajan. Mut jotenkin toi lamppujen kiinnitys on ollu mulle aina vaikeeta. Toinen on välillä lasipurkkien avaaminen :D
 
viiden äiti
Kyllä olen joskus kun kuuntelen valituksia vaikka ukkokin ja kotirouvina voivat makoilla ja koneella istua.
Yksin olen vuosia kasvattanut neljä lasta, kuopuksen aivan yksin, ilman tunnustuksia vaikka isäänsä tapaileekin.
Olen aivan ylpeä saavutuksestani, kolme aikuista ja kuopus murkku.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja batmax:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Kyllä mä ennemmin olin ylpeä yh kuin häpeilevä. Tosin enää en ole yh ja onnellinen siitäkin.
no ei mistään häpeämisestä kyse,mutta mietin menettekö te tuolla kehuen olen yh jee..sitä mä lähinnä tarkoitin.totta kai kun puhuu ihmisten kanssa arki jutuista tulee sanottua jos puhe siittä mutta ensimmäisenä kehuttaan olen yh ja ylpeä siittä,sitä mä en oikein hokannu :D
Kyllä mä oon vähän "kulkenut" kehuen olevani yh. Ei ole mulle ollut mikään häpeänaihe ja olen tehnyt tarkoituksellisesti lapset yksinäni. Tää on mun juttu!
 

Yhteistyössä