Tänään tuli 8 laskua.

lasku
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Syyskuu on laskukuukausi :kieh:
Mullakin on jo yli 270 euron laskut odottamassa, ja yksi 25? + yksi 35? lasku tulee vielä maksettavaksi tässä kuussa |O
Mulla on noi kymmenentuhannen euron edestä laskuja tässä kuussa, elikkä ihan normimäärä.
 
poikia3
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Syyskuu on laskukuukausi :kieh:
Mullakin on jo yli 270 euron laskut odottamassa, ja yksi 25? + yksi 35? lasku tulee vielä maksettavaksi tässä kuussa |O
Minustakin nuo laskut ovat pienet, kun itse olen jo maksanut 250 euron lapsen vakuutusmaksun, 346 euroa yhtiövakuutusta, 140 euroa yhden lapsen harrastusmaksua, 150 euroa sähköstä, 25 euroa puhelimesta jne. jne. Vielä on päivähoitomaksutulematta. Mutta eipä tilille hirmusti jäänyt, kun laskut maksoin.

Ja suurin osa laskuista menee kuitenkin ihan joka kuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
[
Minustakin nuo laskut ovat pienet, kun itse olen jo maksanut 250 euron lapsen vakuutusmaksun, 346 euroa yhtiövakuutusta, 140 euroa yhden lapsen harrastusmaksua, 150 euroa sähköstä, 25 euroa puhelimesta jne. jne. Vielä on päivähoitomaksutulematta. Mutta eipä tilille hirmusti jäänyt, kun laskut maksoin.

Ja suurin osa laskuista menee kuitenkin ihan joka kuu.
Mikä kenellekin on paljon, ei laskujen maksaminen koskaan mukavaa ole, oli summa mikä hyvänsä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Syyskuu on laskukuukausi :kieh:
Mullakin on jo yli 270 euron laskut odottamassa, ja yksi 25? + yksi 35? lasku tulee vielä maksettavaksi tässä kuussa |O
Minustakin nuo laskut ovat pienet, kun itse olen jo maksanut 250 euron lapsen vakuutusmaksun, 346 euroa yhtiövakuutusta, 140 euroa yhden lapsen harrastusmaksua, 150 euroa sähköstä, 25 euroa puhelimesta jne. jne. Vielä on päivähoitomaksutulematta. Mutta eipä tilille hirmusti jäänyt, kun laskut maksoin.

Ja suurin osa laskuista menee kuitenkin ihan joka kuu.
Sähköt, lasten harrastukset, päivähoitomaksut, vakuutukset jne on meillä yhteisiä laskuja, ei niitä ole laskettu tuohon.
Tuo 270 euroa plus 60 euroa on MINUN henkilökohtaisia laskujani. Enkä mä käy töissä :whistle:
 
meille
tuli parin päivän aikana kahdeksan laskua. Laskettiin ensin että jääpäs rahaa, mutta eipä jää kun noihinkin menee yli 600?. Toi tv-lupa tulee aina sillon kun ei pitäis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Isiiiiiiiiii :attn:


:D :D :D
Sounds like a good plan :D Mä just tilasin mun isältä eilen lapsille uudet fillarit ja talvivaatetta :whistle:
Sun isi on sit vissiin yhtä kiltti kun mun isi; hää osti jo pojalle fillarin synttärilahjaks pari viikkoa sitten ja huomenna menevät mun tyttärelle ostamaan jopon :D
 
Just oli päikkärin ovessa lappu, että tietoteknisten ongelmien vuoksi laskut viivästyvät 2-3 viikolla ja tämän vuoksi voi sitten tulla parikin laskua samalle eräpäivälle. Just. mähän en kahta pk-laskua maksa samassa kuussa. |O Ei ole mun vikani jos tekniikka takkuaa...
 

Yhteistyössä