Lääkäri hermostui lapseen ja tukisti!

  • Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti
haha
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
Ugh. Ei se lääkäri tehnyt oikein, väärin hoidettu tilanne. Minua naurattaa, että te TIEDÄTTE lehtileikkeen perusteella mitä on todella tapahtunut. Ehkä äidin keskittyminen on herpaantunut hetkeksi. Ehkä hän katsoi hetken verran käsilaukkuunsa tai keskittyi kertomaan jotain lääkärille. Ihan oikeasti. Minua hämmästyttää mitä VATIPÄITÄ te olette mustavalkoisten olettamuksienne kanssa. KUULITTEKO, OLETTE VATIPÄITÄ. Tuntuu hyvälle, eikö?
kauampa kesti että lehtileikkeen äiti löysi palstalle ;) turha puolustella kun itse jutun julkisuuteen veit
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
täysi peesi tähän
Peesi multakin.

Lisäksi 4-vuotiaan pitäisi jo osata käyttäytyä ilman jatkuvaa valvontaa. Pitäisi tietää, ettei kylässä, lääkärillä, kaupassa jne. saa penkoa laatikoita tai komeroita ja räpeltää kaikkea! Kyllä tuon ikäisen pitää jo osata käydä lääkärissä ja muuallakin ilman, että tunkee joka paikkaan. Eri asia on tietenkin, jos lasta ei ole opetettu käyttäytymään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Eikö olisi ollat asiallisempaa käskeä äitin vahtimaan lastaan tai jättää tukistaminen ja ottaa käsivarresta kiinni ja sanoa, että ei saa?!? Totta on, että äiti ei ollut ihan tilanteessa ajantasalla ja hänen olisi tullut vahtia ja komentaa lastaan, mutta ei lapseen saa käydä kukaan käsiksi!
Jep, samoilla linjoilla...mä aattelin et se äiti istu se toinen lapsi sylissä ja oli näinollen kädet täynnä. Hankaliahan noi lekurilla käynnit on kahdenkin vilperin kanssa. Tää lekuri oli kyllä totaalisesti out of line!!!! Se vaan ilmeisesti kilahti! :|
 
Itselläni tulee kyllä ensimmäisenä mieleen, että mitä siellä laatikossa oli niin salaista että lääkärin piti noin voimallisin keinoin sinne pääsy estää?!

Itselläni erittäin vilkas kuopus, joka ehtii ja kerkeää tehdä vaikka mitä kun hetkeksi päänsä kääntää. Meillä todellakin on lapsilla kuri ja rajat mutta jos lapsi on erityisen vilkas niin aina ei vaan sama kuri päde lapseen. Hetkessä kun ehtii tapahtua paljon vilkkaan lapsen kanssa niin jokaista liikettä ja tapahtumaa ei ehdi estää. Ja pienimpiä näistä mahtaisi olla vieraan laatikkoon kurkistaminen kun vaihtoehtona voi olla tapaturma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
täysi peesi tähän
Peesi multakin.

Lisäksi 4-vuotiaan pitäisi jo osata käyttäytyä ilman jatkuvaa valvontaa. Pitäisi tietää, ettei kylässä, lääkärillä, kaupassa jne. saa penkoa laatikoita tai komeroita ja räpeltää kaikkea! Kyllä tuon ikäisen pitää jo osata käydä lääkärissä ja muuallakin ilman, että tunkee joka paikkaan. Eri asia on tietenkin, jos lasta ei ole opetettu käyttäytymään.
Näinpä. Meilläkin poika 4v kotona aika vallaton ja uhmaa meitä minkä kerkiää mutta kun olemme kodin ulkopuolella niin käytös on hyvää koska tietää ettei siellä kuulu käyttäytyä huonosti kun muuten ei pääse mukaan. 4v ymmärtää jo kohtalaisen paljon asioista.

 
tuttis
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
Ugh. Ei se lääkäri tehnyt oikein, väärin hoidettu tilanne. Minua naurattaa, että te TIEDÄTTE lehtileikkeen perusteella mitä on todella tapahtunut. Ehkä äidin keskittyminen on herpaantunut hetkeksi. Ehkä hän katsoi hetken verran käsilaukkuunsa tai keskittyi kertomaan jotain lääkärille. Ihan oikeasti. Minua hämmästyttää mitä VATIPÄITÄ te olette mustavalkoisten olettamuksienne kanssa. KUULITTEKO, OLETTE VATIPÄITÄ. Tuntuu hyvälle, eikö?
kauampa kesti että lehtileikkeen äiti löysi palstalle ;) turha puolustella kun itse jutun julkisuuteen veit
Luultavasti lehtileikkeen äiti ei vaivautuisi edes kommentoimaan. Ja hän on lääkärin kanssa ainoa, joka tietää mitä on tapahtunut. Jos sinä tunnet olosi mukavammaksi ajatuksen kanssa, että olen lehtileikkeen äiti, niin ole hyvä vain :D Saat olettaa mitä haluat. Mitä minä yritän kertoa on, että suhtautukaa nyt hyvät ihmiset kriittisesti siihen mitä luette, älkääkä olko noin pirun yksioikoisia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
Itselläni tulee kyllä ensimmäisenä mieleen, että mitä siellä laatikossa oli niin salaista että lääkärin piti noin voimallisin keinoin sinne pääsy estää?!

.

ihan mitä tahansa mitä ei viittis kerätä lattialta seuraavaa varttia ennen kuin saa seuraavan potilaan sisään ja alkaa aikataulu kusta. Tuskin sen kullannupun olisi käsketty niitä kerätä - olkoon kyniä tai klemmareita - jos olisi kipannut laatikon ylösalaisin lattialle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
On se äitikin kyllä tosi vatipää, jos ei kykene hallitsemaan (tai ei viitsi, ajatellen että ei meidän Villen touhut nyt ketään voi haitata?) lastaan edes sen vertaa, ettei tämä mene tonkimaan lääkärin vastaanotolla laatikoita.
Ugh. Olen puhunut B)
täysi peesi tähän
Peesi multakin.

Lisäksi 4-vuotiaan pitäisi jo osata käyttäytyä ilman jatkuvaa valvontaa. Pitäisi tietää, ettei kylässä, lääkärillä, kaupassa jne. saa penkoa laatikoita tai komeroita ja räpeltää kaikkea! Kyllä tuon ikäisen pitää jo osata käydä lääkärissä ja muuallakin ilman, että tunkee joka paikkaan. Eri asia on tietenkin, jos lasta ei ole opetettu käyttäytymään.
Näinpä. Meilläkin poika 4v kotona aika vallaton ja uhmaa meitä minkä kerkiää mutta kun olemme kodin ulkopuolella niin käytös on hyvää koska tietää ettei siellä kuulu käyttäytyä huonosti kun muuten ei pääse mukaan. 4v ymmärtää jo kohtalaisen paljon asioista.
Juu. Mun poikani on vasta 3-vuotias rämäpää. Kotona riiviö, mutta kun ulos mennään, niin oikea enkeli :). Meillä on myös tuo linja, että jos ei käyttäydytä hyvin, niin sitten ollaan kotona. Kummasti oppii :)
 
No joo. Lääkäri toimi väärin, eikö se nyt ole ihan selvää!? Samassa lehdessä muuten oli juttu niistä vanhemmista jotka sai syytteen ja tuomionkin lastensa luunapituksista ja tukistelemisista, eli eiköhän se lekurikin syyllistynyt lain edessä samaan tapaan. Ja onhan se nyt helkutti aivan täysin epäammattimaista aiheuttaa lapselle samaan syssyyn ikuinen lekurin pelkokin...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No joo. Lääkäri toimi väärin, eikö se nyt ole ihan selvää!? Samassa lehdessä muuten oli juttu niistä vanhemmista jotka sai syytteen ja tuomionkin lastensa luunapituksista ja tukistelemisista, eli eiköhän se lekurikin syyllistynyt lain edessä samaan tapaan. Ja onhan se nyt helkutti aivan täysin epäammattimaista aiheuttaa lapselle samaan syssyyn ikuinen lekurin pelkokin...
Tässä on nyt sen äidin sana sen lääkärin sanaa vastaan. Onko se nyt ihan varma, että se äiti puhuu totta? Ja jos ei kerran huomannut poikansa menevän laatikolle, niin näkikö sitten ehdottoman varmasti, mitä tapahtui? Jotenkin kuulostaa ylihysteeriseltä mammalta kaikin puolin.

En hyväksy ruumiillista kurittamista missään muodossa, mutta en ihan äidin sanaan luottaen usko tätä juttua. Kyllä siinä pitäisi kuulla se lääkärinkin kanta.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No joo. Lääkäri toimi väärin, eikö se nyt ole ihan selvää!? Samassa lehdessä muuten oli juttu niistä vanhemmista jotka sai syytteen ja tuomionkin lastensa luunapituksista ja tukistelemisista, eli eiköhän se lekurikin syyllistynyt lain edessä samaan tapaan. Ja onhan se nyt helkutti aivan täysin epäammattimaista aiheuttaa lapselle samaan syssyyn ikuinen lekurin pelkokin...
Tässä on nyt sen äidin sana sen lääkärin sanaa vastaan. Onko se nyt ihan varma, että se äiti puhuu totta? Ja jos ei kerran huomannut poikansa menevän laatikolle, niin näkikö sitten ehdottoman varmasti, mitä tapahtui? Jotenkin kuulostaa ylihysteeriseltä mammalta kaikin puolin.

En hyväksy ruumiillista kurittamista missään muodossa, mutta en ihan äidin sanaan luottaen usko tätä juttua. Kyllä siinä pitäisi kuulla se lääkärinkin kanta.
Et sit lukenut sitä juttua, missä sanottiin että lääkäri itse kertoi hoitajalle tukistaneensa sitä lasta.

On muuten aika jännä, etä maailmassa saa tehdä aivan mitä lystää, kunhan kukaan ei ole todistamassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
No joo. Lääkäri toimi väärin, eikö se nyt ole ihan selvää!? Samassa lehdessä muuten oli juttu niistä vanhemmista jotka sai syytteen ja tuomionkin lastensa luunapituksista ja tukistelemisista, eli eiköhän se lekurikin syyllistynyt lain edessä samaan tapaan. Ja onhan se nyt helkutti aivan täysin epäammattimaista aiheuttaa lapselle samaan syssyyn ikuinen lekurin pelkokin...
Tässä on nyt sen äidin sana sen lääkärin sanaa vastaan. Onko se nyt ihan varma, että se äiti puhuu totta? Ja jos ei kerran huomannut poikansa menevän laatikolle, niin näkikö sitten ehdottoman varmasti, mitä tapahtui? Jotenkin kuulostaa ylihysteeriseltä mammalta kaikin puolin.

En hyväksy ruumiillista kurittamista missään muodossa, mutta en ihan äidin sanaan luottaen usko tätä juttua. Kyllä siinä pitäisi kuulla se lääkärinkin kanta.
Lehden mukaanhan se lääkäri oli myöntänyt pyörittäneensä lasta tukasta...ei ne vastaanottotilat niin suuria varmaankaan ole, ettei tällaista tapausta näkisi jos vieressä istuu...jos poika meni laatikolle ja lekuri nappas kiinni, niin ei siihen ole mennyt kuin sekunteja..ehkei äiti kerennyt toimia itse koska istui veli sylissä??? Mene ja tiedä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
Itselläni tulee kyllä ensimmäisenä mieleen, että mitä siellä laatikossa oli niin salaista että lääkärin piti noin voimallisin keinoin sinne pääsy estää?!

.

ihan mitä tahansa mitä ei viittis kerätä lattialta seuraavaa varttia ennen kuin saa seuraavan potilaan sisään ja alkaa aikataulu kusta. Tuskin sen kullannupun olisi käsketty niitä kerätä - olkoon kyniä tai klemmareita - jos olisi kipannut laatikon ylösalaisin lattialle.
juu ja sit olis potilaat haukkunu sie kun kestää ottaa asiakkaita vastaan että tehdään valitusta tästä hitaudesta.

 

Yhteistyössä