jessus, ruokakauppaan meni 100 euroa. tosin melkein kaikki oli loppu.

  • Viestiketjun aloittaja raha on hupasaa
  • Ensimmäinen viesti
raha on hupasaa
kaupassa kävin viimeksi viime lauantaina. ja seuraavan kerran käyn vasta maanataina. ehkä tuo nyt sitten ei paljon ollutkaan??? alkoon meni 20, 80 ja toiseen kauppaan meni siidereihin 23 euroa. joo ja tankkaamassa kävin sekin teki 43 euroa. huppista heikkaa....
 
Aikas pienellä summalla sitte pärjäsitte kaupassa jos meihin vertaa :D

Kerran viikossa käydään kaupassa isot ostokset tekemässä, n 2 x ostetaan lisäksi viikossa maitoa ja jotai muuta pientä jos tarttee =)
 
tossuliini
mulla on kans mennyt tällä viikolla satanen kauppaan pelkkiin ruokiin eli kyllä se hupaisaa tuo raha on, mutta on mulla pakkasessa ruokaa ens viikolle asti, varmaan ei tartte kun vasta torstaina käydä kaupassa seuraavan kerran
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
minkä kokoset perheet teil on????? huii..... meit on kolme ja menee max 100e kauppaa.. sis vaipat ja muksun ruuat.... :eek:
Meiltä on neljä + nyt vielä lastenhoitaja + koira ja kaks kissaa
elien meni 86e ja sillä mennään juhannus, jotain pientä pitää vielä hakea eli noin 100e juhannusviikonloppuun
 
raha on hupasaa
Alkuperäinen kirjoittaja batmax:
mulla on tällä viikolla menny kauppaan 20..seuraavan kerran meen sunnuntaina et joku 40e menee viikossa..muoks ja joka kuukauden alussa menee 60e vaippoihin yms tälläsiin.ja meitä on 5
ihailtavaa että pysyt noin pienessä pudjetissa!!!! et varmaan ostakkaan paljon mitään. meillä on kaikki kovia syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja raha on hupasaa:
Alkuperäinen kirjoittaja batmax:
mulla on tällä viikolla menny kauppaan 20..seuraavan kerran meen sunnuntaina et joku 40e menee viikossa..muoks ja joka kuukauden alussa menee 60e vaippoihin yms tälläsiin.ja meitä on 5
ihailtavaa että pysyt noin pienessä pudjetissa!!!! et varmaan ostakkaan paljon mitään. meillä on kaikki kovia syömään.
me leivotaan paljon kaikee herkkuja :p kuivakakut yms ei paljon rahaa vaadi tai keksit kun ite tekee ison satsin.
ruokaa tehään 2 kertaa päivässä isot kattilat mitä sit syödään seuraavanakin päivänä.
 

Yhteistyössä