Hakutulokset

1. M

<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

onneittelut oman vauvansa noutaneille :flower: meidän pieni prinsessa syntyi kiireellisellä sektiolla 8.5 klo 15.49 pieni neiti painoi 3340 g ja oli 49cm pitkä. kotona on lähtenyt hyvin käyntiin ja prinsessamme on aivan ihana ja syö oikein mallikkaasti ja ahneesti... -onnellinen...
  2. M

onnea dora pikkuisesta tytöstä :heart:
  3. M

summerille onnittelut pienestä prinsessasta! lumikolle onnittelut myös omasta prinsessasta! oon kyllä niiiin kateellinen kaikille jo vauvautuneille, oma olo alkaa olemaan turhautunut, ei oo tullut mitään uusia merkkejä synnytyksen lähellä olemisestakaan.ne limat oli ja meni eikä uusia näy...
  4. M

ai niin, miten paljon teillä muilla, vai onko ollenkaan, vähentyneet vauvan liikkeet tässä lopussa?? ennen kuin pitää huolestua.. -muru
  5. M

Pojalle suuren suuret onnittelut pikku prinssistä! :heart: :flower: :heart: Ghalle valtaisat onnittelut pienestä prinsessasta!! :heart: :flower: :heart: minä olen tänään nojaillut ja istunut pesukoneen päällä linkousvaiheessa, ajaiskohan masun tärinä pienen ulos.... alkaa tää touhu...
  6. M

huomenta. nousin sitten suosiolla ylös, kun ei mahan kiristelyiltä saanut enää nukuttua.tulis jo ulos. :headwall: katrinaisen prinsessa on kyllä älyttömän suloinen. :heart: tänään pitää tehdä jotain tosi rasittavaa ja muuta, josko se auttais pikkuisen ulos mahdollisimman pian, alkaa jo...
  7. M

niinpäs tosiaan, enpäs tajunnutkaan heti...tämä tosiaan ON meidän kuukausi, viimeinkin... Hauskaa vappupäivää kaikille!
  8. M

Huh huh! nyt on muutto suoritettu ja netti toimii jälleen! Kamala, miten vajavaiseksi sitä itsensä tuntee jos viikkoon ei ole nettiä käytössä (nettiriippuvuuttako?) liro ja laurenzia olivat tällä välillä ainakin saaneet omat lapsukaisensa syliinsä nuuhkittavaksi ja halittavaksi! ONNEA...
  9. M

*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

lirolle tsemppiä tälle päivälle! :hug: toivottavasti sait yön nukuttua.. alakerrasta: turvonnut on joo, ikävä kyllä, ja sieltäkö sen vauvan sitten pitäisi mahtua.. :o tänäään onkin hirmu kiire päivä, pitäisi laittaa loputkin tavarat laatikoihin ja suojata arimmat huonekalut kunnolla ja...
  10. M

Katrinaiselle suuret onnittelut! :flower: :heart: :heart:
  11. M

no niin, lääkäristä kotiuduttu... eipä tullut taaskaan viisaammaksi, ens viikolla PHKSssä uusi kontrolli painosta, joka siis nyt oli 3300g ja ei sais hirmuisesti kasvaa eli harkitsevat ens viikolla käynnistystä, koska itse olen niin pienikokoinen... no, ens viikolla ehkä tiedän taas enemmän...
  12. M

jenniolipas suloinen kuva pikkuprinsessasta :heart: katrinainen onneksi ne viimein päättivät päättää sun odottelun! Onnea koitokseen paljon!! :hug: ihme, että käynnistävät yötä vasten, eikä vaikka jo nyt! ikäG molemmat ollaan 25 nyt taidan mennä sinne äippäpolin...
  13. M

Nemikalle ja koko perheelle suuret onnittelut pienestä prinssistä! :heart: :heart: :heart: toivottavasti tosiaan saat pikkuisen mukaasi kotiin keskiviikkona! :flower:
  14. M

weiss: ihanaa, että isäsi voi nyt paremmin. kyllä tollaiset sydänkohtaukset aina säikäyttää! :hug: eipä oo tänäänkään uusia uutisia pikkuisista syntyneistä vielä.no, josko tänään tulis jollekin lähtö? nyt oon saanut sairaalakassinkin pakattua. otatteko muuten sinne itselle mukaan jotain...
  15. M

Dora: on sullakin ollut jättipainoveikkaus tosiaan rv 35. kyllä helpottaa! ens tiistaina sitten tiedän, mikä on masuasukin kohtalo, otetaanko hänet pois aiemmin.kun oon tosiaan 155cm pitkä ja muuutenkin pikkuinen.niin vauva on t-o-s-i iso.. mies synnytyksessä: totta kai on tulossa ja ihan...
  16. M

taas hereillä huonosti nukutun yön jälkeen.. mä en meinaa enää millään löytää hyvää asentoa nukkua.. kohta puolin pitää raahautua neuvolaankin.. vauvan paino: mulla vauvan paino oli rv35 jo 3,1 kg. :/ katrinainen: kiva, että pääsitte yöksi kotiin. Pitääkin mainita tästä...
  17. M

auttakaa mua....kun mun oikea nilkka ja jalkaterä on ihan paksu mummon jalka...ei mee kunnolla kenkäkään jalkaan, mut vasen on edelleen oma itsensä eikä yhtään turvonnut...iltaa kohti pahenee, mutta näkyy aamusta alkaen ja päivällä...eikä siihen tunnu auttavan tukisukkakaan... Eeti...
  18. M

katrinainen paljon voimia sinne! Toivottavasti he käynnistävät pian, eihän ton luulis olevan reilua kellekään, että pidetään huonovointisena. Sulla kun on noita viikkojakin noin paljon, ettei vauvalla ole hätä päiviä syntyä! Tsemppistä sinne oikein kahmalokaupalla :hug: -muru ja vauveli 36+0
  19. M

tmvk minä ainakin menisin illalla menoihini...niin sitten varmasti jatkuvat.... :hug:
  20. M

tmvk lupaavalta kuulostaa sun supistelut...toivottavasti jatkuvat ja ovat tehokkaita! =) vaipat ajateltiin miehen kanssa, et meistä vois tulla "sekakäyttäjiä" aluks varmaan aloitetaan kertiksillä, kun ei jakseta harsojen kanssa pelailla..mutta sitten kestojakin mukaan mahdollisimman...

Yhteistyössä