Hakutulokset

1. M

*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Huomenta! olo alkaa olemaan jo aika tukala.toisaalta olis ihanaa, jos vauva päättäisi syntyä tässä kohta, toisaalta odottaisi vielä kaksi viikkoa, että saataisiin muutto suoritettua.ja edes jotain laitettua valmiiksi.. meidän pieni hikottelee masussa päivittäin useasti. mahtaa olla...
  2. M

Summer miten suureksi ne sun vauvaa veikkasi... kun mulla on 3,1kg arvio nyt ultralla laskettuna ja rv 35+2... ja itsellä kun pituutta tuo 155cm...niin vähän mietityttää...
  3. M

pipsapossu joo tottakai laitan tänne reseptin... eli tässäpä tulee.. ensin pohja: Murotaikinapohja riittää kahteen halkaisijaltaan 30cm:n kokoiseen piirakkavuokaan 250g voita 3 ½ dl tomusokeria ripaus suolaa 8 ½ dl vehnäjauhoja 4 munankeltuaista 4 rkl kylmää maitoa tai vettä...
  4. M

Päivänsäde joo, muuttopuuhissa ollaan täälläkin, muuttopäivä ois 26.4 eli vasta parin viikon päästä...tiukille menee... varsinkin jos käynnistys on seuraavalla viikolla muutosta, jos vauveli jatkaa kasvuaan näin vallattomasti... ei kyllä huvita mikään laatikoiden pakkaus! ja varsinkin se...
  5. M

Kiitos Jossu tietojen päivittämisestä etusivulle! Tulin juuri kokoarvioultrasta, "pikkuinen" painaa 3,1kg jo nyt eli rv35+2 ja itse oon tällainen 155cm, pieni.mitäköhän tästä oikein tulee.hirvittää ajatellakin. hankinnoistakin on täällä ollut puhetta.. kaikki suuremmat ostokset ollaan...
  6. M

Hei! uusi odottaja ilmoittautuu mukaan vielä tässä vaiheessa. eli olen 25 ja esikoista odottelen ja Lahdessa asustelen miehen kanssa. Molemmat odotellaan jo kovasti vauvan syntymää. Toivottavasti syntyy ajoissa, mutta mielummin vasta kuitenkin aikaisintaan kolmen viikon kuluttua, kun ollaan...

Yhteistyössä