Hakutulokset

  1. Y

    Puhuva mies - onko täysi myytti vai omistaako joku sellaisen?

    Itse olen nyt elämässäni toisessa vakavassa suhteessa, edellinen kesti 12 vuotta ja tätä nykyistä takana nyt 3 vuotta. Alkuhuuma alkaa väistyä ja tajuan että olen taas siinä tilanteessa, että haluaisin puhua ja kehittää tat suhdetta ja aivan oikeasti tutustua mieheni ja että hän todella tuntisi...
  2. Y

    Tein tänään päätöksen olla kesäkunnossa 2013!!

    Tällä hetkellä siis painoa on 77 kiloa, 4 kiloa siihen napsahti, kun lopetin tupakanpolton. Olen aina keksinyt ties mitä verukkeita siihen, etten pysty laihduttamaan. Mutta kun en enää eilen saanut lempi "biletys" housujani mahtumaan (joita kokeilin vain huvin vuoksi), päätin, että painoa lähtee...
  3. Y

    Alapää märkä jatkuvasti, mikä voi olla vikana?!

    Alapää on jatkuvasti märkä, tulee kirkasta vuotoa, ei mitenkään pahanhajuista. Koko ajan myös tekee mieli seksiä. En ole raskaana. Koskaan aiemmin ei oo ollu vastaavaa, alkaa jo huolestuttamaan.
  4. Y

    Kysymys teille, jotka ostatte vaatepaketteja huutonetistä!!

    Itselläni on siellä myynnissä nyt paketti, jossa on melkoisesti vaatetta ja ihan hyvin tullut huutojakin. Nyt satuin löytämään kaapista vielä kenkiä melkoisen läjän. Laitanko ne mukaan ilmoitukseen, vai myynkö erikseen? Lähinnä mietin sitä, että jalan koko on niin yksilöllistä ja kaikki...
  5. Y

    Tilitä nostettu lähdevero?!? Mikä se on??

    Säästötilillemme oli tullut korkoa rapiat 9euroa ja samalla sieltä oli otettu 2,50 lähdeveroa. Mikä tuollainen vero on? ja meneekö se vain säästötililtä?? En koskaan ole kuullutkaan.
  6. Y

    Aiotteko hankkia kesäsaappaat??!! Sellaiset ovat kuulemma nyt

    tänä vuonna ensimmäistä kertaa rantautumassa myös Suomeen! Itseäni jotenkin oudoksuttaa, että kesällä pitäisi saappaita, kun talven aina odottaa, että sandaalikausi alkaisi!
  7. Y

    Millä perustein te ostatte muihin lapsiperheisiin lahjoja? Ihmettelen, kun meillä vaan esikoinen on saanut

    lahjoja, kuopus ei. :/ En ymmärrä yhtään. Kyllä mä olen aina ostanut kaikille perheen lapsille lahjan enkä vain ensimmäiselle. Ja kyse ei ole mistään lapsien kummeista eli ei voi olla syynä se, että ostaisi vain kummilapselleen.
  8. Y

    Mikä olisi hyvä kirja lapselle, joka on juuri oppinut lukemaan?

    Tyttö kyseessä ja kirjainten tarttis olla isoja, kun ei pieniä vielä osaa lukea. Osaisko joku suositella jotain hyvää?!?
  9. Y

    Kuka on palstan ihquin -kisan tunnuslaulu:

    Kuka on blääh ja ketkä on iih, ketä on pakko nuolla, kuka on vielä uskottava, kenellä on päässä pissaa? Ken on suvun kuuluisin taiteilija? (Niitä kun on hirveen monta.) Mikä musa on kaupallista ja kenen taidenäyttely sontaa? Olet työstänyt matskua, sitä muistatkin mainostaa, onko...
  10. Y

    Tässä lahjavinkkejä!!

    Aika hyvä lista, kopsasin Joulupuu sivuilta! JOULUPUU lahjavinkkejä Ikä 0 - 1 vuotta POIKA & TYTTÖ * Vauvalelut (mm. Lego, Brio, Tomy, Chicco) * Puupalapelit ( max 6 palaa ) * 80 cm vaatteita * Kovakantiset kirjat * Pehmolelut * Kylpylelut Ikä 2 - 4...
  11. Y

    Onpa Linnassa vauhdikasta menoa?!? Muistaakseni ennen ollut aika hillittyä musiikkia

    ja nyt jammataan niinku karaokebaarissa :laugh:
  12. Y

    Mitä tehdä, kun oma lapsi ei halua tehdä mun kanssa mitään?!?

    Esikoisen jokainen vastaus on nykyään: en varmana tee/tule/syö/mene jne. Pikku hiljaa alkaa pinna palaa. Ei auta vaikka mitä yritän. Tänään kysyin kun leikki nukeilla että haluaako mun järjestävän pikkutavarat niin hänen on sit mukavampi leikkiä. Se kelpas. Sitten ku lopetti leikit, yhdessä...
  13. Y

    testaan vaan

  14. Y

    Miksi ihmiset, joita tapaan harvoin (kerran kuussa), JOKA KERTA kysyvät et "millon sä taas aloititkaan työt?"

    Ensinnäkin, he tietävät, ettei mulla ole mitään vakituista paikkaa mihin menisin ja toiseksi tietävät senkin, että aion olla kotona ainakin siihen asti, että kuopus täyttää 2v. MIKSI pitää kysellä? Tulee sellainen olo, että he katuvat aikaista töihinpaluutaan ja yrittävät saada minut...
  15. Y

    Minkä kappaleen soittaisit MIEHESI hautajaisissa?

    Tätä mä olen miettinyt paljon enemmän, ku omia hautajaisiani, niihin on paha päästä vaikuttamaan. Miehelleni soittaisin: (tummennetut kohdat kertoo parhaiten sen, että mieheni olisi ikuisesti mielessäni, mutta yrittäisin itseni ja ennen kaikkea lasteni takia jatkaa elämääni eteenpäin)...
  16. Y

    Lastenohjelmat vaiko minä kaksimielisesti ajatteleva?!?

    Yhtenä päivänä tuli Richard Scarry ennen pikkukakkosta (se se muistaakseni oli tai joku muu niistä arkipäivän lastenohjelmista) ja siinä oli porukalla hirveä ongelma, kun muna oli liian iso pesään, joten piti etsiä munalle parempi pesä. Lapsi kuunteli kiinnostuneena, mut mun oli pakko...
  17. Y

    Auttakaas joku äkkiä miten summa lasketaan taulukkolaskentaohjelmalla!!??

    Mun tarttis siis saada laskettua yhden sarakkeen luvut yhteen eli B9 alkaen riville B31. Mulla on kaavake =Summa(B9)+(B31) ja se ei sitten laske ku vaan noi kaks yhteen eli jää ne kaikki muut luvut siitä välistä tulematta. Äh, ja niin paljon aikaa ku olen viimeks käyttäny ettei mitään hajua...
  18. Y

    Seuraatteko Tukka auki -sarjaa? Eilen vasta katsoin maanantain jakson ja meinasin nauruun kuolla sen ukon jalkafetissin vuoksi, onko

    tuollaisia oikeasti olemassa? Ja se vessakohtaus oli ihan huippu, mun oma kakkapossuni :laugh:
  19. Y

    Voi ku tuli surulliset sanat vastaan :(

    Happoradio: Pikkuveli Olisitko ollut etupenkin poika? Vai meitä, jotka aina taakse istuttiin? Olisitko ollut niitä jotka heittää, lumipallon? Vai meitä jotka väistettiin? Tänään oisitko oikeesti onnellinen? Vai valvoisitko huolias? Tänään oisitko kynsissä kiusaajien? Vai pitäisitkö...
  20. Y

    Jokos joku on osallistunut IKEAn auta lapsia -kampanjaan? mä autan sitten perjantaina kun suunnistan sinne!

    Rahaa menee taas.... mut on se niin ihana paikka!

Yhteistyössä