Hakutulokset

1. H

Sanokaa hyvä auto meille!

niin no sitten se rajottaa juu,ei muuta kun selaileen ilmotuksia;) :flower:
  2. H

Sanokaa hyvä auto meille!

farkkumazdaa suosittelen:)
  3. H

miten teillä?saisinko jelppiä?

Tänään oli ainakin vielä nega,mut tossa mittasin lämpöö ni se oli 37.3,näitten lämpöjen kans tulee hulluks,ei voi olla enään mittaamattakaan :kieh: :laugh: :D aika näyttää,2 viimestä kiertoo kun on ollut pitkiä(44),yleensä ollut semmonen 34kp,parin päivän heitolla molempiin suuntiin... |O
  4. H

** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Mulla taitaa lähtee järki,pahaolo hävis,testi negaa(okei joo vasta kp 29 menossa,muuuutttaaaa |O Lämpö oli äsken 37.3....Mä ihan mielenkiinnosta kuulisin teiän muidenkin lämpöjä :D olis ihan hauska vertailla miten ne ihmisillä menee kiertojen aikana...että joskos alettas pisteleen niitä...
  5. H

** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

En ole aikaisemmin niinkään seuraillut lämpöjäni,mutta nyt niin tehnyt.Miten teillä muilla lämmöt menneet kierron aikana? Itselläni juilii alamahaa ja kuvottavaolo,sekä tullut välillä ihan lorauksina valkovuotoa housuihin(ei ikinä ole näin tapahtunut), suuta kuivaa ja tekee mieli juoda...
  6. H

miten teillä?saisinko jelppiä?

En ole aikaisemmin niinkään seuraillut lämpöjäni,mutta nyt niin tehnyt.Miten teillä muilla lämmöt menneet kierron aikana? Itselläni juilii alamahaa ja kuvottavaolo,sekä tullut välillä ihan lorauksina valkovuotoa housuihin(ei ikinä ole näin tapahtunut), suuta kuivaa ja tekee mieli juoda...
  7. H

TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

jaahas ja niin alko just vuotaan,eli mulle saa laittaa yk3 ja kp1 :ashamed: en tiiä miten nuo kierrot on nyt noin pidentyny hieman :whistle: Onnittelut plussanneille,täältä tullaan vielä perässä kun se onni potkaisee :heart: Niin ja mulle vois vaihtaa sen oikeestaan kp 1/44 ku kerran nyt...
  8. H

** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

en tiiä josko mulle vaihtas samalla sen kp 1/44...saman verran kun oli viimekskin nuita päiviä:)
  9. H

** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

jaahas ja niin alko just vuotaan,eli mulle saa laittaa yk3 ja kp1 :ashamed: en tiiä miten nuo kierrot on nyt noin pidentyny hieman :whistle: Onnittelut plussanneille,täältä tullaan vielä perässä kun se onni potkaisee :heart:
  10. H

negaa näyttää ja silti ei oo vielä alkanu:(
  11. H

Kauhee kiire ollu ni ei oo tännekään kerenny käyä kirjotteleen..eilen käytiin lentokentäl ku ukol oli konne vaihto helsingis ennen ku lähti töihin takasin,ja ylläri mun tuurilla se kone oli myöhässä ja se joutu menee heti toiseen koneeseen :headwall: ei keretty siis näkeen edes vilaukselta,poika...
  12. H

Kauhee kiire ollu ni ei oo tännekään kerenny käyä kirjotteleen..eilen käytiin lentokentäl ku ukol oli konne vaihto helsingis ennen ku lähti töihin takasin,ja ylläri mun tuurilla se kone oli myöhässä ja se joutu menee heti toiseen koneeseen :headwall: ei keretty siis näkeen edes vilaukselta,poika...
  13. H

Joo elikkä meinaan testata kyllä kuiteskin vielä varmuudenvuoksi...sunnuntaina tuli semmosta limaista pientä vuotoa->ei kuitenkaan normaalia vuotoa,ja se oli todella pientä.Eilen vielä vuoti ihan vähän ja nyt ei enää mitään...ihan kummalliset :D Mutta kokonaisuudessaan vuoto oli semmonen et...
  14. H

Kuka herää ekana, pistää käden ylös!!

:wave: ja se käsi :wave:
  15. H

ja enään en vuoda ollenkaan :D :/ Voi kuulostaa hullulta ja mieli temppuilla mutta edellisestä muksusta oli sama homma,tuli menkat vielä ja luulin etten ollut raskaana :whistle: Huomena kuitenkin tulee joku himmee tulva :headwall:
  16. H

nimestä kyselen mielipiteitä??

nuista valitsisin mårissan:)
  17. H

Meillä tyttö 3v on toista yötä ilman vaippaa.

hienoa:) meillä poika jäi 1v10kk päiväkuivaks ja yökuivaks reilu 2 veenä:)(nyt 3v3kk) Ja pottailtu ei olla enään viimesyksyn jälkeen,kun kuulema vauvat käyttää vaan pottaa :laugh: Käy niin kuin itse sanoo niin seisovilteen kusemassa pönttöön :laugh: sama et meillä poika ei mene kakalle...
  18. H

kyllä on ihme "menkat" hitto ku en o vuotanu koko päivänä kun minimaalisen vähän eli varmaan noin lusikallinen verta ja sitten ruskeaa vuotoa vaan :o Yleensä alan vuotaan heti ku seula...kokemus se on tämäkin :D Nyt ei ole edes tamppoonia tarttenu :laugh:

Yhteistyössä