Eka yö selvittiin ilman vahinkoja Tosin on kuukauden vasta ollu päivä kuiva mut yleensä ennen sitä oli yövaipatkin jo kuivia.
No meil on tarhassa oltu jo syksystä asti ja kovin kivistä oli toi päiväkuivuus kun ei ois millään ensin päästänyt sinne pottaan niitä asioita. Sit kun itse ilmasi et ei vaippaankaan taho ja potalle itse meni ni jouduin siin kaikussa pitämään että pissas sinne ja kakkasi. Tarrat oli apuna. Yövaippaa oon pitäny kun ihan varmuudeks mut nyt ostin kunnon kokoisen patjan suojan ni voi paremmin sit olla ilman yövaippaakin. ! vahinko tullut päivälllä tänä aikana.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:WAU!! :flower:
Mein pienin on nyt parisen viikkoa ollut "melko täysin kuiva"! ihan just 3v.
Käy potalla päivisin ja usein on aamullakin vaippa kuiva ja ulkoilujenkii jälkeen!
Muta vielä en ole uskaltanut pistää yöksi ilman vaippaa, kun 1-3 kertaa viikossa kuitenkin menee 1 pisu yöllä vaippaan.
Meillä tuo potalle meno oli pienimmän kanssa tosi hankalaa. Ei siis ei millään!
Sitten uhlailin :ashamed: "et pääse tarhaan jos et käy potalla" ja niin se vaan rupes käymäänkin potalla! Ja aina kakan jälkeen huutaa "äiti, pääten talhaan, tein kakan pottiin!"
Ja tarhaan kohta menee!!
En mä tiedä onko tämä saavutus ja tosiaan meillä on useimmiten se vaippa ollut kuiva. Meillä se vaan kun oli niin kivinen tie tohon potalle oppimiseen yleensäkin. Tätä aikaisemmin ennenkuin oppi potalle oli yövaipat kuivia mutta kun ei uskaltanut pottalle eikä pöntölle sitä aikaisemmin asioitaan tekemään.Alkuperäinen kirjoittaja niin ne ajat muuttuu:Onko nykyään joku saavutus, jos lapsi on 3-vuotiaana päässyt vaipoista? Aikaa ennen Pamperseja ei monikaan kulkenut enää 3-vuotiaana vaipoissa ja nykyään se on ihan tavallista. missä on vika?